Vandaag 14 weken Tijd vliegt!! Vanavond lekker naar een concert toe, heb er helemaal zin in. En dan morgenochtend om uiterlijk kwart voor 10 op schiphol staan.. word kort nachtje ^^
@n1986 wat vervelend voor je! Hopelijk heb je nog wat afleiding anders kan het nog wel eens lang duren We hebben reactie gehad op het bod. De makelaar moest natuurlijk "lachen" dat het te laag is. Maar het was natuurlijk een openingsbod. Dus ik heb gewoon netjes gevraagd om een tegenbod. Hopelijk krijgen we binnenkort antwoord. Anders gaan we gewoon voor keuze 2 ook een erg leuk huis. We hebben namelijk een beetje haast vanwege de hypotheek veranderingen van volgend jaar. Verschilt nogal in de kosten. Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang het duurt voordat het tegenbod kan komen. De makelaar moet overleggen met de bank en de verkoper. Oh en in alle spanning vanwege het huis was ik vergeten te zeggen dat we toch maar een afspraak hebben gemaakt(17 nov) voor een pretecho! Ze doen ook vanaf 15 weken geslachtsbepaling dus hopelijk kunnen we het zien.
hey meiden, wat een rust hier! @within veel plezier op het concert, ga je morgen op vakantie dan?? ff gemist geloof ik?? @polka spannend hopelijk wordt he tegenbod niet te hoog denk dat de bank er ook liever dit jaar vanaf is ipv volgend jaar denk ik zo @hier vandaag rustig dagje...vanavond personeelsfeest dus wil hier wel graag even naar toe!
Nee, we gaan 2 mensen ophalen Wij hebben een logee uit Finland en mijn beste vriendin een logee uit Amerika, beide komen morgenochtend aan
Goedemorgen! Leuke avond gehad within? Polka, hoop dat jullie toch snel wat vinden! Ik heb me vandaag ziekgemeld..steeds zo'n rugpijn en hoofdpijn. Maandag toch maar ff naar de huisarts en waarschijnlijk fysio!
goedemorgen meiden, @Hier gisteren leuke avond gehad was wel helemaal ko om 1 uur en mijn hele buik deed pijn en stond helemaal strak herkennen jullie dat?
Ik ben er wel, was even aan het bijlezen. Maar valt mee wat ik allemaal moest bijlezen. Lijkt er net op of iedereen aan het vakantievieren is of iets dergelijks?? Hier nog steeds goed verkouden, af en toe valt stem helemaal weg tot een hees gefluister. Maar dat vindt manlief helemaal niet erg!! Hoe gaat het met de rest??
hier. hadden dit weekend een loge, zaterdag met ml en linette in de stad, loge zou toch met trein komen, savonds uiteten en zondag naar de preproloog van de dakar...wat absoluut dus niet de moeite waard was... tis dat het weer mooi was en linette effe kon uitrazen. en dat we de kaartjes cadeau hebben gekregen, want anders was het echt zonde
Hoi meiden, Was er ook weer eventjes.. Heb wel even bijgelezen, maar er was niet veel gekletst.. @Riverr: Een jochie!!! Gefeliciteerd met jullie zoontje!!! Mooie foto's hoor! @DoeMaar: Jij gefeliciteerd met de goede echo! Jij ook mooie plaatjes! Polkadotjes mag de 17de spieken. Is er iemand nog eerder? Ik ben benieuwd wat de volgende beeb zal zijn? Een meissie of een jochie? Verder voel ik mij hier super! Heb gisteren de eerste echte schop gehad (3 zelfs ). Ik voelde de hele week al wat, maar twijfelde nog. Nu weet ik het zeker! Helemaal in love dus.. Nou, ik ga mijn dame maar eens ophalen van de psz. Tot later!
Even snel een update! We zijn nogal druk! Want we hebben het huis ! YOEHOE. Dus nu moeten we een hoop regelen. De overdracht is al mogelijk vanaf 28-12. Lekker snel dus. Wat spannend anzza! En sasje ik hoop dat ze het woensdag al kunnen zien!