Heb gekeken op MP, maar daar zijn ze minimaal 70 euro wat ik zie, en dat vind ik belachelijk en doe ik niet. Irritante types, die kaartjes kopen en gelijk duurder doorverkopen. Heb al naar John Mayer getwitterd dat er nog een concert moet komen!
Marjan, gelukkig dat het goed gaat met je. En zo'n laatste werkdag gaat je niet in je kouwe kleren zitten, kan me voor stellen dat je er moeite mee hebt. Ik laat de baby zeker nog 10 weken zitten hoor! Daar doe ik hard m'n best voor!! BBQ wil ik ook wel!! Heerlijk! Ben nu net terug van de winkel, is om de hoek hier, maar ben er doodop van. Ik ga zo na het eten lekker m'n bedje in, filmpje kijken ofzo. Doeii!!
Pipelina; jammer hè zulke mensen! Zou daar ook niet tegen kunnen, hoeveel koste een kaartje? Misschien kan je eind mei nog eens kijken op MP dan zijn er nog wel eens mensen die toch niet kunnen en voor minder geld hun kaartje verkopen.
Een kaartje kost 40 euro en het gaat me ook een beetje om het principe, niet eens om het geld. Maar ze moeten er toch iets op verzinnen dat het gewoon niet kan. Sven zei ook al dan kijken we eind mei nog eens, misschien zijn ze dan goedkoper
Zo ben er ook weer van drukke dag zit nieuwe babywinkel hier in emmen dus daar ff wezen kijken 2 schilderijtjes gekocht een pakje van noppies en een ketting met zown balletje die geluid maakt daarna nog heel emmen door geslentert haha lekker. daarna thuis aan de schoonmaak gedaan nu nog een was ophangen in de droger doen en lasagna in de oven en dan rustig aan doen ppfft oohh vnaaf ook nog visite hahaha
Middag! Pfoei ik heb het vandaag ook te druk gehad ofzo. Heb erg veel last van mijn bekken en mijn banden ofzo. Over de rechterkant van mijn buik heb ik pijn. Lig nu ook lekker op de bank maar kan me geen houding vinden. We zijn vanochtend op kraamvisite geweest bij mijn neef, super lief dochtertje hebben ze gekregen. Daarna nog geshopt, veel leuke dingen gekocht. O.a. nieuwe schoenen. Rein is nu in de tuin bezig om de schutting te plaatsen. Hoeven we eindelijk die vieze ranzige tuin van hiernaast niet meer te zien En we hebben vanmiddag gemact... hoe slecht! Dus we gaan zo een broodje eten.
Pipelina; volgens mij is het al zelfs zo dat je maar max 4 kaartjes mag bestellen (voor de feesten waar ik heen ga iig) maar ja, zelfs dat valt vast te omzeilen. Natascha; lekker hoor winkelen! Babyshoppen jeej!!
Ohjeeeeh, ik heb een nieuwe bank gevonden die ik heeeel graag wil hebben. Maar ons huidige bankstel is net 4 jaar oud en zit nog erg lekker. Maar ik wil een mooie hoekbank.... Ik moet Rein zien te overtuigen. En anders spaar ik er zelf wel voor Hoekbank Boost | Hoekbanken Leer | Woonkamer | Meubella
Mooie bank aszz! Komt lekker weer geen ruk op tv hè vanavond alleen de x-man maar die neem ik al op! Pfff saai zo!
Nou, ik zal me maar es klaar gaan maken voor de BBQ!! Was lekker geshopt vandaag las ik hier deze maand geen geshop meer... hebben voor 310,- een digitale tv decoder/harddiskrecorder gekocht! Kan ik lekker alles van TV opnemen en straks met m'n verlof trugkijken Tot morgen ladies!
Kijkt er hier wel eens iemand naar 16 and pregnant op MTV? Pfiew.. Echt jong die meiden zeg! Ik kreeg al onwijs veel commentaar toen ik darren kreeg, en toen was ik bijna 21. Ik wil trouwens ook een babyshower organiseren. Das toch een klein feeste VOOR de baby wordt geboren??
Ja babyshower is voordat je gaat bevallen eigelijk horen vriende dat te organiseren togh?? ik wil dat ook
Hallo! ff snel berichtje plaatsen, drukke dag gehad vandaag... allemaal carnavalsvoorbereidingen met mijn vriendinnen hier, pfff heel de tent vol, teringzooi, mijn arme hond wist gewoon niet waar hij moest gaan liggen ! (bank bezet, fauteuils bezet en ja... je gaat als beetje jezelf respecterende hond natuurlijk niet IN JE EIGEN MAND liggen !!) Tot overmaat van ramp was er ook nog een baby van 5 maanden in zijn territorium die ik ook nog eens de fles ging zitten geven!! Toen maakte hij toch wel dat hij zo dicht mogelijk bij mij op de grond ging liggen, agossie, hij moest eens weten wat er in mijn buik zit... Maarre.. alles nog ok met iederen toch? ik zag een mooie bank, Aszz zou ik ook willen hebben en vind het geen geld! Hoop wel dat het goede kwaliteit is want het merk zegt me niks. Ik vind hem in het wit trouwens erg vet. Marjan kan me voorstellen dat je gaar bent na je laatste werkdag! Nu lekker op je gemak gaan doen...
Ja volgens mij is dat net zo iets als een vrijgezellen feestje maar dan voor de baby...Dus jij moet verrast worden....
Ja komt goed hoor sterreke, maar de meeste mensen snappen gewoon niet dat het niet goed voelt als je MOET stoppen...Kijk als ik nu gewoon een half jaar vrij neem en dat is ok kan het me neks schelen. Maar nu moet ik gewoon en dat voelt nu nog heel anders....Ach het went wel en over een week vind ik het ook allemaal ok, maar gisteren niet....
Nou wij hadden nooit een vrijgezellen feest gehad als we er niet zelf over begonnen waren. Ze hadden nix geregeld, dus zijn 2 weken voor t trouwen met z'n alle, dus ik en vriendinnen en mars en vrienden gaat eten en bowlen. Dus zal m'n babyshower wel zelf regelen. Heb niet echt zulke vrienden die daar zelf aan denken.