Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Dag; misschien het "lievelings-schop-plekje" van de baby???

Natas; ziet er wel goed uit, maar heb geen idee of het werkt!

Ikke; heb pijn in m'n boobs!! Gaan ze nou nog meer groeien??

2. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Ik ga zo eten maken voor mijn mannen en dan mijn bed opzoeken. Spreek jullie vanavond weer.

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    @ beurse plek... nee ik voel vaak juist de kleine onderin mijn buik maar dit is bovenin... af en toe voelt het ook hard aan alsof er iets ligt maar mijn placenta schijnt aan voorkant te liggen dus heb geen idee wat het kan zijn

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Euh.. Kontje van de baby is ook hard??
    Anders heb ik ook echt geen idee.
    Ff opschrijven en aan de vk vragen als je weer gaat.

5. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hmm zat net te kijken bij het topic van de Vk en daar had iemand eind januari ook aangegeven een blauwe plek gevoel te hebben en nu schijnt het dus inderdaad een bl.plek te zijn van binnenuit waar de kleine dus vaak trappelt...
    niets om me zorgen over te maken dus alleen is het wel gek dat ik daar de kleine nog niet echt gevoeld hebt..

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemorgen/middag :D

Iedereen heeeerlijk geslapen vannacht las ik al..... :p
    Mag hier niet klagen (op 5 plasstops na....)

Hier vandaag ook wasjes draaien en opvouwen, heb morgen vrije dag en dan gaan we weer van boven naar beneden poetsen! valt me wel steeds zwaarder.. maar goed, als het echt niet meer gaat vraag ik moeke wel om een zaterdagochtend te komen! :)

Dag, zo'n beurs gevoelplekje heb ik ook een tijdje gehad rechts van m'n navel! hij was niet blauw, maar als je er op drukte voelde het wel zo ja!

Mini is hier net volgens mij weer 180 graden gedraaid, voelde volgens mij een hele kont die omhoog kwam! haha, lagguh!

Yes, ik heb laatst ook per ongeluk heet water over m'n hand gegoten met kruik vullen.. AUW!!!!! heb je wel goed gekoeld? pfff, had gelukkig geen blaar!

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey babe! das grappig dat jij dat gevoel ook kent! ach zal wel komen omdat ik beurs wordt geschopt haha!
    al is beeb nu wel verdacht rustig...maar die zal wel lekker slapen hihi!
    owh lekker hoor morgen een daggie vrij! ik ben vrijdag vrij :D
    hoe was de intake trouwens met de kraamzorg?

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Babe, ja heb goed gekoelt, gelijk onder de kraan gehouden.
    Heb wel ergens brandwonden zalf, maar zou niet weten waar!

Ff lekker noodles eten en dan lekker naar m'n moeder!

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    zo net even wat leuke kleertjes besteld bij de HM :D
    wat rompertjes e.d.
    krijg wat dat betreft echt nu de koopdrang haha!
    van de week 2 grote bestellinge binnen gekregen van de hema en prenetal!
    super leuke zilveren wipstoel , mooi boxkleed , flesjes en alle benodigheden voor de kamer verder zoals aankleedkussen e.d.!
    super leuk :D
    over 2 weken is kinderkamer helemaal af en staan de meubels er ook in dus kan ik gaan inruimen ! kijk ik nu al enorm naar uit! :D :D

10. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Morning...

Wij hebben vanacht eindelijk weer op onze eigen slaapkamer geslapen! Vriendlief heeft de wand klaar, alles is behangen en geschilderd. Alleen de vloer in de babykamer moet er nog in!
    Ik heb gister Mika's kamer helemaal uitgesopt, al dat bouwstof zat overal..pff
    Maar zo'n drukke dag was teveel van het goede heb ik gisteravond wel gemerkt, ik kon niet meer lopen van de rugpijn!
    Eingelijk wilde ik vandaag de benedenverdieping poesten, maar dat lijkt me ff beter van niet! Dus hier een lekker rustig dagje vandaag!

Een fijne en vooral rustige zondag 2 all

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey deedtje! doe maar rustig aan vandaag iid!
    geniet er lekker van ! x

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    kraamzorg intake was erg gezellig! heb goed duidelijk gemaakt dat ik ook met de kraamhulp geen discussie/vragen/overhaalpogingen duld/wens over BV :p dus ga er nu vanuit dat het een heerlijke kraamweek word :)

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Dag; waar heb je die zilveren wipstoel gekocht?

Ik heb een piratenpak en vlag voor darren oh en een tijgermasker!
    Voor mezelf een grijze legging gekocht.
    En een valentijnskadotje voor Marcel!

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey Yes! ik heb hem via prenetal gekocht!
    zoek hem even op voor je!

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
  16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    online valt hij nu alleen niet meer te bestellen zie ik.... maar plaatje staat er nog wel op... gek........

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hey daar was ik weer even....

Vandaag nog 3 wasjes gedraaid, en verder heel weinig gedaan. Houtkachel lekker aan...En een beetje niksen.

Heb vandaag veel pijn in mijn lies, zullen de banden wel zijn denk ik. En piste net een beetje in mijn broek met niesen...lekker genant...:):):)

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hallo allemaal!

Lekker weekend gehad?

Na een rampzalige vrijdag (OOOOH, ik was zo chagerijnig!) verder een goed weekend gehad. Het huis schiet lekker op (stucen enzo) en ik voel me nog altijd heel goed. Kick is super gezellig (wel mega druk maar dat zijn we wel gewend :D).
    Gisteren lekker even bij mijn moeder geweest en lekker even bij gekletst (was echt lang geleden, dat mens is zoooo druk!) en vandaag zijn we naar de dierentuin geweest. Kick vond het geweldig (vooral de apen natuurlijk) en vanmiddag genikst! Oh, dat laatste was wel even heel fijn na al dat geloop.

Ik kijk super uit naar dinsdag: pretecho bij dr. Papa! Zo nieuwsgierig.. Zal ons Truitje nog altijd een meisje zijn :D???

De kraamzorg belt me op 31 maart. Bij een 2e doen ze een telefonische intake. Heerlijk, geen gedoe.

Zo en nu ga ik naar de TUDORS kijken.. heerlijk super veel zin in!

Fijne avond

19. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Heey meiden!
    Zo, weekend is weer bijna voorbij... Vandaag bijna niks gedaan, gister een middagje geshopt. Was pas rond 13.30 in het winkelcentrum, heb er gelopen tot een uur of 17.00, en ik was echt KAPOT!! Energie, waar ben je...??
    We zitten te denken om volgende week zondag naar een dierentuin ofzo te gaan, maar als ik al moeite heb om amper 4 uur te lopen, laat staan dan een hele dag...
    Ik las ook dat er een paar meiden druk gaan krijgen na de bevalling. Ik vrees dat ik me er ook bij mag aansluiten...
    22mei en 5juni een vrijgezellenfeest, 29mei, 11juni en 18juni een bruiloft. Nog geen idee of ik het ook kan waarmaken om er gezellig bij te zijn... Bij de bruiloften in elk geval wel, kan ik niet maken om die te missen, maar de vrijgezellenfeesten is nog effe afwachten!
    Zo, k ga nu effe lekker bankhangen, ff tv kijken, en daarna mn nestje opzoeken!
    weltrusten!
    Liefs Kimonootje

20. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Hebben jullie al iets van Loran gehoord? Maak me nu toch wel zorgen na de berichten van gisteren.

Deel Deze Pagina