Hoi meiden, even een kort berichtje, voordat ik terug lees... Vanmiddag voelde ik me ineens niet goed, en ben flauw gevallen. Mijn vriend heeft me op debank gelegd, omdat ik het niet zag zitten om naar bed te gaan. Lig er nu net in, maar wel met weer harde buiken. Dus morgenvroeg maar weer bellen met de vk. Heb een druk onderin bij de vagina (kan met niet heugen dat ik dat bij mijn dochter ook al zo vroeg had, is 3 jaar toch te lang geleden). Het gaat tot dusver wel redelijk, maar had gen puf en energie om van de bank af te komen (SORRY!!).
@ Yes, moet eerlijk zeggen dat ik niet aan het bijhouden ben of er iets van regelmaat inzit. Weet wel dat ze nu veel lager duren dan 'anders' .
Hier ook een teken van leven van mij, ben er in het weekend nooit zoveel Verder alles prima, had 2 dozen met kleertjes gehad die van mijn neefje zijn geweest, echt precies mijn smaak allemaal "Probleem" is alleen dat zijn kast nu al vol ligt Er liggen o.a. 25 broekjes, 40 shirtjes, 18 rompers, 7 tuinbroekjes, 4 vesten, 3 joggingpakjes, 8 pyama's en ohja 2 paar schoentjes HAHA en zoveel hadden we niet gekocht maar heb zoveel leuks gekregen! En let op; Allemaal in maatje 50/56 want voor de grotere maten staat nog een grote kist te wachten Maar: 0 paar sokjes hahahahaha, dus ik heb nog iets te shoppen Morgen ben ik er weer, dan hang ik weer zielig en alleen op de bank. Harde buiken zijn nu volop aanwezig, iets teveel was gevouwen vandaag XXX
Loran, ben blij wat van je te lezen. Maar echt goed gaat het dus niet... Bel je morgen de vk? Ik had van de week ook steken in m'n vagina toen ik harde buiken had, maar dat ging weer over, dus weet verder ook niet wat het was. Ben benieuwd wat je vk morgen zegt, hoop dat het allemaal goed zit bij je! Knuff!
Moge, Hier vandaag mijn eerste niet werken dag....Best vreemd. Moet zo naar de fysio, en ik heb wat via marktplaats verkocht wat straks wordt opgehaald....Voor de rest ga ik denk ik vandaag eens helemaal niks doen. Ja even voorbereiden op morgen want als mijn bazin beter is hebben we samen nog een gesprek om alles door te spreken voor na mijn verlof. Hopelijk doet ze dit keer normaal, en verdraaid ze de boel niet weer...Afwachten.... Loran: Fijn iets van je te horen, ik hoop dat de VK iets voor je kan betekenen. Verder rustig aan hoor, volgens mij hadden we hier een deal met z'n allen. Niet voor de 37 weken!!! Verder gaat het hier wel volgens mij met de rest....
Mogguh !! Loran hopelijk gaat het al wel wat beter ,maar ik zoy zoiezo ff contact opnemen met de vk .....en Tink ook rustig aan he... Ik heb zo weer contact met de diabetes - verpleegkundige en benbenieuwd of insuline verhoogd moet worden .......Maar alles voor onze sugar-beep he !!En vanmiddag naar de longarts .....en dan is de dag ook weer voorbij !!
Morgen! Zo direct met Nathan naar het CB. Prikjes halen, dan zijn we er weer even vanaf. En om half 2 naar de gyn, weer lekker loeren Tot zo dames!
Goedemorgen meiden, Ik heb wel veel bijgelezen, maar heb steeds de puf niet om te reageren... Wel zie ik aan onze banners dat het echt op begint te schieten!! Leuk!!! Laat het maar snel mei worden!!
Hoi meiden.. Geen tijd (en zin ) om alles terug te lezen.. Dus net alleen de laatste paar pagina's snel gekeken.. Loran en Tink rustig aan hoor.. Hier heerlijk weekend gehad.. Vrijdag en zaterdag heerlijk uit eten geweest.. vrijdag met vriendinnetjes en zaterdag met onze gezamenlijke vriendengroep.. Dus erg gezellig allemaal.. En nu alweer 28 WEKEN zwanger!!!
Goedemorgen! Vannacht eindelijk eens redelijk geslapen!!! Jippie. Sven had mijn onderrug/ bil gemasseerd en dit lijkt goed te helpen. Helaas, wel koorts en stront verkouden. Mijn lijf kan het niet allemaal meer aan. Dus lekker thuis vandaag. Popje is bij opa Bob! en ome Yuwi zoals ze zelf zegt, daar is ze ook blijven slapen. WE gingen daar gisteren eten en aangezien ze toch op zouden passen. Dus het is hier heeeeeel rustig, nu best wel even lekker Loran, al gebelt met de VK. Ik vond dat drukkende gevoel onderin wat je beschreef wel wat verontrustend!!! Hopelijk heb je een goede nacht gehad. Aszz: krijgt Nathan de prikken van 15 maanden? Ik was blij dat ze die gehad had. Gelukkig tot 4 jaar niet meer. Succes in elk geval. Leuke aankopen Yes! Ik hoop ook dat de kraamzorg het hier telefonisch doet, ik kan haar nog niet veel laten zien,haha. Alhoewel ik moet zeggen, dat het nu toch echt wat begint te worden op de zolder. Muur, plafond en spotjes zijn geplaatst. Alles zit in de grondverf, en deze week gaat Sven het verder afschilderen, alles gewoon gebroken wit. We zullen zien hoe snel het gaat. Pip
Goede morgen allemaal Loran: Fijn iets van je te lezen. Maakte me best zorgen. Laat je even weten als je de Vk gebeld heb? Slapen: hier ook een redelijke nacht gehad. Maar 3x wakker geworden. Jordy heeft ook eindelijk weer heel de nacht door geslapen. vk/gyn: Iedereen die weer mag. Veel kijk/luister plezier.
Goedemorgen meiden! zo weer een werkweek voor de boeg! gelukkig maar een korte aangezien ik vrijdag vrij ben Ben al wel flink chagerijnig pfffffffff er is iemand van het bedrijf overleden en we zouden samen een kaart sturen ( hebben we wel vaker gedaan dat we samen een kaart sturen ) maar nu had zij dus maar besloten zonder te overleggen een eigen kaart te sturen en ben ik dus te laat... vandaag wordt de beste man begraven en kom ik aan mijn kaartje... morgen...