Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Loran rustig aan meis!

Sureyya, wat een schrik! Kan iemand anders je meisjes niet ophalen van school? Echt heel veel rust nemen!

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    morgen monteur van ziggo !! Kan het morgenochtend of aan het eind van de week ..Tuurlijk morgen , de hele week liggen K*tten met mijn verbinding .....echt niet ,........

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Wat balen Sur.... had zo gehoopt dat de injecties hun werk bleven doen!!!!! ben benieuwd wat er morgen uitkomt!
    sterkte en doe vooral rustig aan!!!!

4. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Internet is nu eenmaal gewoon een basis behoefte!

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Sureyya, jeetje.. dat nieuws had ik net niet verwacht van jou zeg! Hoop dat de spuiten hun werk goed blijven doen..
    Want week 37 is hier de grens he!

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Denk dat ik me werk maar afbel had vandaag niets byzonders gepland om te doen gelukkig want anders had ik niet afgebeld. moet vnaaf ook nog yoga doen dus hoop dat ik me snel beter voel

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    pffffffff het is eindelijk middag...

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Bleeg rot verhaal hier.
    vriendin van me schoonzusje is zwanger en lag niet in de planning heef tnog maar 3 maand vriend is net 18jaar en nu heeft ze dus besloten kindje weg te laten halen terwijl ze al over de 8week zwanger is weet mag hier eigelijk niet over oordelen maar togh ben ik er boos om zo moest ditff kwijt

9. cecile1

cecile1 Niet meer actief

Is toch niet verkeerd dat ze het weg laat halen? Ze heeft ook niet echt de meest ideale situatie... Geen fatsoenlijke relatie...
    Soms is het ook de baby de beste keuze!

10. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

Ja idd maar goed is allemala beetje dubbel want dat meissie heeft dus operatie gehad vroeger waardoor de kans heel klein is dat ze zwanger kan worden en dat is ze nu dus wel dus hoeveel % blijft er na de abortus over dat ze nog keer zwanger kan worden.

En heb laatst van goede collega van mij gehoord dat ze bezig is met behandelingen in zkh omdat ze niet op normale manier zwanger kan worde.

Dus vind dat zo moeilijk te accpeteren dat iemand ervoor kiest abortus te doen.
    Maar goed is natuurlijk haar eigen keus en zal voor haar ook niet makkelijk zijn.
    Maar ben zo bang dat ze uiteindelijk togh spijt krijgt omdat ze egt niet meer zwanger kan worden snap je beetje wat ik bedoel???

11. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Toen ik het toen had aangegeven van dat bandje, toen scheen het eigenlijk al te laat te zijn.
    Als ze een bandje plaatsen dan is dat meestal voor de 15 weken.
    Bij hoge uitzodering later, i.v.m de risico's.
    Daarom zijn ze toen ook begonnen met die injectie's en omdat dat leek aan te slaan, leek een bandje van de baan.
    Dus ja moet je zo doorgaan als nu en afwachten, of bandje laten plaatsen met als risico weeen of gebroken vliezen.
    Nu eerst donderdag maar weer afwachten, hoop dat het dan weer wat dicht is en dat ik aan de antibiotica kan, wat de boel ook tot rust kan brengen.

12. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Schoonzusje neemt 2 dagen over, ze is dan precies de tijden op school dat de meiden op school zijn, want ze geeft nederlandse les aan ouders.

Hoef ze dan alleen maandag en donderdag te brengen en halen en als mannetje avonddienst heeft dan hoef ik ze die 2 dagen alleen op te halen.

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Wat is er weer een hoop geluld....

Sureyya: Hoe jij je eens rustig, lieffie. We hebben de deal he. Geen vroege geboorte he! Hoop dat de injectie's snel doen wat ze moeten doen....

Pip en Linnie: Kappen nou he....met dat ge-PB. :D

Natasch: Snap je wel hoor met dat meisje. Maar wat heeft ze zo'n kindje te bieden he...Snap alleen niet dat zo'n meisje niet op het moment dat ze over tijd is al aan de bel trekt....

Ga straks even kijken of ik een vakantie filmpje van 2 jaar geleden op een dvdtje ga krijgen via de laptop...Nog nooit gedaan dus we zullen zien....

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Surrayya: Das wel zwaar kl*te zeg. Hoop dat ze nog iets voor je kunnen doen. Doe maar rustig aan. Ik duim voor je dat de kleine toch voorlopig nog even bij je blijft.

Net belde de HA. Krijg weer AB-Kuur heb weer een blaasontsteking.

Pip: Je hebt weer PB ;) even de andere plagen :p

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D grap jasje...

Klote dat je WEER een blaasontsteking hebt. Je blijft ook maar tobben daarmee he?

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik hoop het voor je Sureyya , dat je baarmoedermond weer dicht gaat en dat het weer rustig wordt ..want we hebben een deal he , allemaal die 37 weken halen .......................................

17. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    ik wordt gek avn die blaasontsteking. Denk dat ik beter de rest van mijn zwangerschap aan de AB-kuur kan blijven.
    Zal toch wel niet meer over gaan

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ben je er normaal ook al gevoelig voor of heb je nu gewoon pech....

Moet steeds kijken naar je profiel foto, lijkt net op een foto van mijn zusje toen ze net zo klein was...Grappig

19. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    ik heb in heel mijn leven nog maar 1x een blaasontsteking gehad en nu al 2x in een maand tijd. Dus denk dat het gewoon pech is, maar het is wel minder dat ik er nu weeen en harde buiken door krijg

20. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Nieuwsgierige aagjes zijn jullie allemaal, heerlijk!
    hahahaha.

Zo net heerlijk weer een aflevering van Grey's gekeken. Ik had hem al sinds vrijdag op de computer staan. Blijft leuk.
    Moet maar eens gaan douchen, zit nog steeds in mijn ochtend kloffie. Zit zo lekker.

Ik ga kijken Linnie!

Pip

Deel Deze Pagina