Hmm das zeker balen aszz! Marcel heeft de babykamer gehaald, morgen ga ik alles op z'n plek zetten en schoonmaken. Zelf ben ik bij de baby dump geweest, haast nix uit gegeven! Alleen een slab van Ed Hardy, een hup holland speen en mutsje. Nu ga ik ff slapen, ben echt kapot!
Wilde jullie nog even een fijn weekend wensen, dus bij deze Hier heerlijk aan het luieren en vanavond spelletjes doen, hoe burgerlijk Deze week wordt de babykamer 'gemaakt', zo leuk 8) Dus manlief heeft de hele week vrij genomen, dat wordt verven, behangen, klussen etc etc. Ben zooo benieuwd hoe het eindresultaat wordt En ohja: 25 weken vandaag !!!! Wat gaat de tijd hard Kan niet wachten tot de kleine wurm er is! Liefs XXX
@aszz: Das wel heel vervelend. Zo makkelijk is het niet om een leuk kaartje uit te zoeken. @yessica: Ben wel benieuwd hoe je kamertje er straks af uit kom te zien? Kom je de foto's nog showen? @Babykamer: Ben echt benieuwd als jullie kamers af zijn. Willen jullie hem dan hier showen? Wij zijn er nu ook mee bezig. Morgen beginnen met behangen. en volgende week alles afronden en de 1e week van februari komen de meubels.
Goedenavond en weltrusten Ben benieuwd naar alle foto's van de kamertjes die de komende weken zullen komen, we worden allemaal steeds fanatieker
Effe een vraagje, hebben jullie al veel pakketten mogen ontvangen/ophalen? Ik heb die van de Etos wel maar verder nog niets eigenlijk!
ik heb nog helemaal geen pakket opgehaald .....alleen mijn kraampakket van de verzekering , maar ja die vind ik niet zo heel erg intressant
kan ik een x lekker lang uitslapen, ben ik om half 8 al klaar wakker. Zo vervelend altijd hè. Maar ja, kan niet meer in slaap vallen, lig alleen maar te bedenken wat ik allemaal ga doen vandaag, en Marcel ligt me toch een partij te snurken naast me, dies hartstikke verkouden, arm ding haha.
Goede morgen!!!!! Aszz: klote van je kaartje...Ik denk/hoop dat dat bij ons niet zo snel gaat gebeuren omdat wij (net als Yes) zelf de kaartjes hebben gemaakt via Poobies. Yes: Doe je wel een beetje rustig met dat kamertje...In elkaar zetten is misschien een leuk werkje voor Marcel....En dan mag jij lekker gaan inrichten, ook leuk...Je moet niet voor niks rustig aan doen he...(Volgens mij ben jij net zo eigenwijs als ik) Baby kamertje, Hopelijk volgend weekend een hoop klaar, volgend weekend gaan we het laminaat er in leggen....Dan is het nog een kwestie van inrichten. Kom jullie zeker lastig vallen met foto's. Hier gisteren een heerlijk rustig dagje gehad, niet veel gedaan. Maar dat is soms oh zo lekker.... Oh en vandaag al weer geen plannen...(lui varken he?!)
Marjan, het inelkaar zetten heeft Marcel gister al gedaan gelukkig. Maar vandaag moet alles toch weer verplaatst worden want de vloer was nog niet schoongemaakt na het verven van de muren. Maar m'n moeder komt straks helpen. Als ze klaar zijn met de vloer enzo gaan de meubels op hun plek en kan ik de kast in gaan ruimen en het bedje opmaken. (ik doe dus alleen de leuke dingen hahaha!!) enne lekker toch om een weekendje geen ene ruk te doen, nu kan het tenminste nog!!
Goede morgen allemaal Yes: Hoe gaat het met je kamertje? Het zware werk wel aan de man over laten he Weekeinddip: Vandaag ook lekker een pyama dag. Dus lekker niks doen vandaag. Badkamer: Gisteren besloten welke aannemer we gaan nemen en dan kan er 8 maart aan de badkamer begonnen worden. Nu dus nog even behelpen en af en toe bij mijn schoonouders douche.
Goed zo Yes....Ik dacht al dat je in de eigenwijze ik doe het zelf wel even modus zat...En dan moest ik toch even naar je toe komen om je op je donder te geven... En ja wat maakt het ook eigenlijk uit een weekendje niks doen....Eigenlijk vind ik het ook gewoon lekker...Straks zal dat allemaal wel anders zijn, en worden we geleefd door een kleine tiran...Hmmm kan eigenlijk ook niet wachten hoor. Maar neem het er nog wel lekker van... Succes met inruimen Yes!!!
Goedemorgen dames. ben ff aan bedenke wat te doen vandaag me mannetje gaat alweer weg vanmiddag en zit al de dagen al alleen thuis wil eigelijk ook wel wat doen miss naar me schoonouders maar goed daar wil ik ook niet heel de middag zitten moeilijk moeilijk. Badkamer: donderdag komt hier iemand om de prijs te bepalen van wat wij allemaal willen veranderen in de badkamer. en dan hopen dat ie zo snel mogelijk aan de slag kan we willen graag inloop-douche
Lekker zo'n luie zondag he!! Ik zit op de bank mijn blaadjes te knippen voor de behangboom om de babykamer..... het gaat echt zo gaaf worden!! De stam zit er al op en een vogelhuisje ook, zo meteen de blaadjes plakken.....