Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Hallo!
    Vandaag veeeeel terug weer eens gehad om mee te kletsen... bah bah ik ben nu echt doodop, mijn collega's waren ook zo druk aan het rondrennen en ouwehoeren... werd er gek van
    abortus ik ben blij dat het mag hier, en moet iedereen helemaal zelf weten. Een kind ter adoptie afstaan lijkt me ook niet niks, eerst 9 maanden bij je dragen, ter wereld brengen en dan... hop weg. Moet je wel heel goed je emoties af kunnen sluiten denk ik! En daarbij, voor schoolgaande meisjes op de middelbare lijkt me een zwangerschap niet niks, zullen ze bijv. toch blijven zitten ofzo... Nee hoor eigen keus voor iedereen Hoe cru het ook is dat er hele volksstammen geen kinderen kunnen krijgen...

surreya geen goed nieuws van jou! Dat gaat dus mooi niet gebeuren hoor, dat jouw beepje al komt... rustig aan doen, pas goed op jezelf!

kimonootje mooie foto!

bekkenclub willen jullie mij erbuiten laten...? ik heb het al druk genoeg met andere clubs dus wil er niet bij :D

Ik ga eens even op het forum neuzen over zelfinseminatie... ik overweeg onze hulp aan te bieden aan een goede vriendin die al vijf jaar bezig is met kinderen krijgen, lukt niet (wegens slecht sperma van haar man) en nu zijn ze begonnen aan een adoptietraject. Maar hier zitten ook heel veel haken en ogen aan. Ik ga het er vanavond met mijn ventje eens over hebben. Het lijkt me erg bijzonder hen te helpen met het krijgen van een kindje, zeker omdat bij ons het zwanger worden zo makkelijk ging... Wat vinden jullie ervan? Ervaringen van anderen? positieve graag :D

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    We hebben een andere auto gekocht.
    Moest eraan geloven dat mijn super mooie snelle race bak de deur uit
    moest :(
    snik snik...
    Ik heb het er moeilijk mee, dit was mijn eerste auto en mijn grote liefde!

Hebben nu een renaut languna station gekocht, een rode, ik vind rode auto's lelijk, en station auto's vind ik ook lelijk :(

hahaha ik lijk wel een zielig meisje waar dr lievelings speelgoed van wordt afgepakt.
    Ik ga hem zoooooo missen!!! :( :( :(

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    arme yes.... maar aan een station heb je wel meer dan een racebak hoor :D
    lekker burgerlijk hihi :D :D :D

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hoi Sterreke !
    lekker druk gehad dus!
    ach gaan de dagen lekker snel voorbij :D
    knuf van mij

5. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    meiden ik ga ervandoor! fijne avond en tot gauw maar weer !
    x

6. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    kimonootje:mooie buik.

abortus. Zal het zelf nooit laten doen. Maar ieder zijn eigen keus.

ahhh yes das wel vervelend, maar zoals al werd gezegd. Je heb aan een station meer ;)

zelfinsiminatie: Geen ervaring mee.

Maagzuur: Wordt er hier gek van. Zeker rond een uur op 5. Heb al een paar keer boven de wc-pot gehangen.

7. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Wij hebben een race station en ik vind het heerlijk. Race al die irritante jochies eruit heerlijk

En ja kan er zo veeeeeeel in kwijt, zalig

8. Queen78

Queen78 Actief lid

8 okt 2009
    184
    0
    0
    brabant
    nou Yessica ik kan met je meepraten... Gisteren kreeg ik van mijn vriend te horen dat ie mijn eerste zelfverdiende autootje had verkocht.... en ik kon niet eens afscheid van m nemen. Ik kreeg zolang een leenauto van onze monteur maar daar was ik natuurlijk niet blij mee.... Ik miste mijn auto. Ik was ook wel een beetje boos en ondankbaar. Maar vandaag kwam ik thuis en toen had mijn lieve schat een kadootje voor mij... daar zat een sleutel in van mijn nieuwe auto!!! :D Een opel station... Ik ben er super blij mee en heb natuurlijk 1000000x mijn excuses aangeboden... Maar mis mijn kleine 205 nog wel een beetje hoor... Je raakt er toch aan gehecht;) Maar de volgende x denk ik toch wel even na voordat ik boos reageer...

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Bekkenclub is toevallig heeeeeel gezellig hoor....:D

Enne hulp aanbieden is heel mooi maar het lijkt mij persoonlijk niks om het aan een bekende te doen. Juist omdat je zo'n kindje dan veel ziet. Maar dat is volgens mij een gevoels dingetje. En voor iedereen is dat weer anders. Als jou man het ok vind en jij ook waarom dan niet toch?

10. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    WIj hebben een ford focus station en een ford fieste race model :)

MOet zeggen dat ik met de focus ook de meeste auto's er uit rij :D

11. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn

Heb ook een Renault Laguna station. Alleen een blauw metalic (zit tegen grijs aan de kleur ;) )
    Rij ook de meeste auto's er wel uit.
    En de ruimte, is straks (en nu) ook wel heel lekker hoor!!

12. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    wat een race monsters zijn we hier toch

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    haha, vind het altijd wel leuk.. jonge broekjies eruit rijden, die je staan uit te dagen bij het stoplicht :$ (alhoewel ik zelf bijna 26 ben).

14. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    hahahaha zie ons al helemaal gaan als mama's in een auto race

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@ Kimonootje: mooie buik! (en veel minder digibeet dan je denkt...;) )

@ Yessica: jammer van je auto maar ja.. als mama word je steeds verstandiger he? Een stationwagon hoort er dan echt bij. Bij de volgende leasebak gaan wij er ook voor... (mijn auto blijft gewoon klein maar fijn)

@ Aszz.. goed gesprek dus met de gyn! Echt fijn. Beter dat je goed in de gaten gehouden wordt dan dat je aan je lot overgelaten wordt he?
    Stoer dat Nathan maar even gehuild heeft! Een grote jongen inderdaad!! Ik ben benieuwd waar Kick zit over één jaar. Hij is nu 13 kilo en 86 cm...

@ Pipelina: wat voor werk doe jij dan dat je met 34 weken met verlof zou moeten?

@ Sureyya: wat gebeurt er nou? Héhé, wel bij de club blijven. Ontzettend vervelend nieuws zeg maar goed dat je gelijk actie onderneemt. Laat die wet WMO maar eens voor je werken!!!

Verlof: ik ga zelf met 34 weken officieel met verlof. Als ik me nog heel goed voel, zal ik her en der nog een paar daagjes doorwerken. Door mijn functie kan ik dat zelf indelen en hoef ik geen rekening te houden met roosters e.d. Die dagen die ik dan mogelijk extra werk, zet ik dan gewoon weer op mijn vakantiekaart (die beheren wij zelf)

@ Linnie: blaasontsteking! Beterschap meis! Ik heb trouwens een borstvoedinglintje aangeschaft, die kan je aan je bh vastmaken. Makkelijk ding. Hopelijk komt het allemaal goed met je bestelling.

Lekkende tieten: Lillypads!! Ze werkten bij mij in het begin niet (teveel stuwing) maar na een paar weken waren ze ideaal voor 's nachts (en overdag trouwens!)

@Marjon... ben niet blij met je Ziggo verhaal.. wij moeten overstappen van UPC naar Ziggo ivm de verhuizing.. AAAAH, hopelijk gaat het goed..Ik ben dol op de Olympische Spelen bijvoorbeeld (voor ons het vooral TV)

Ik heb vandaag heerlijk gewerkt. Ben gewoon blij met mijn werk op dit moment.. joehoe. Morgen gaan we naar dr Papa voor de pretecho. Ik ben zo ongelofelijk benieuwd. Spannende tijden. Ik zal natuurlijk kijken of ik foto's kan spammen!
    Met het huis schiet het op. Nog precies een week in dit huis.. Raar idee hoor.

Hebben jullie ook zo gelachen om onze inzending voor het Songfestival?

16. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    lekkende tieten: Ik had met JOrdy die borstpads van avent, maar die vond ik niet echt fijn. Die plakte vast en je trok dan heel je tepels open. Auuuwww als ik er nog aan denk. Ga ik zo weer gillen. En al had ik er 3 in per borst. Nog werd heel mijn shirt nat. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
    Wil nu dus andere proberen.

@Cynet: Heel veel kijk plezier morgen met je echo. Ik heb pas de 27e de pretecho. Kan bijna niet w88.

Verlof: Bij ons in het werk, red je vaak de 34 weken niet eens. Teminste dat hoor je niet vaak.

17. Queen78

Queen78 Actief lid

8 okt 2009
    184
    0
    0
    brabant
    heeft iemand van jullie ervaring met 2dehands maxicosi's. Ik hoor van de een dat je dat niet moet doen omdat je nooit weet of er een ongeluk mee is gebeurt en de ander zegt dan weer dat het niet uitmaakt. Het scheelt een hoop 2dehands of nieuw. Ik wil het liefst nieuw maar mijn vriend vindt 2dehands ook ok.

18. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    2de hands maxicosi/autostoel: Ik zou het alleen doen als je echt zeker weet dat er geen ongeluk mee gebeurd is. Dus als hij van een vriend of kennis is geweest ofzo.
    Tijdens een ongeluk kan de autostoel van binnen beschadigd zijn en niet meer 100 % veilig zijn.
    Ik koop zelf liever nieuw, maar das mijn mening

19. Queen78

Queen78 Actief lid

8 okt 2009
    184
    0
    0
    brabant
    dat is ook mijn mening. Maar kan mijn vriend nog niet helemaal overtuigen.

20. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    mischien is er op internet iets over te vinden. EN kan je hem zo overtuigen ;)

Deel Deze Pagina