die zouden ze 6 maart doen, maar dan konden er nog maar 2. MIschien leuk om een andere datum nog af te spreken. Of jullie moeten niet willen
6maart komt hier ook niet uit, dus andere dag zou niet erg zijn Had er wel op gestemt in de poll, maar was vergeten dat we dan weekend in Terneuzen zijn, we gaan dan naar het theater, GUIDO WEIJERS
bleek inderdaad ietes moeilijker gedaan dan gezegd een meeting... bleven opt eind niet zoveel mensen meer over! hebben het er toen ook over gehad om misschien af te spreken als de kleintjes er al zijn, bijv. aan het eind van verlof van ons allen... dat zou dan ergens eind julie ofzo zijn
ik had ook gezegt dat ik mee kon, maar mijn broer viert dan zijn verjaardag. Had het een weekeind eerder verwacht. Maar wanneer kunnen jullie wel dan?
maakt hier niet uit, als het maar in een weekend is. We varen niet in het weekend, en tot en met de kraamperiode hebben we een vaste trip tussen Amersfoort en Tiel, dus hoe dan ook lekker centraal
das zeker. Lijk me ook super gezellig. Volgens mij wilde ze in utrecht afspreken bij cs. Loran is vandaag ook online geweest. Heb d'r in ieder geval gezien.
IS er iemand die anders zo'n poll kan maken? HIer in ons forum? Dan gewoon 2 datum zetten op korte termijn. En kijken wie er dan mee kunnen/willen.