Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    dames: ik ga mijn ogen dicht doen. Hoor het wel als we voor de bevalling nog af willen spreken ;)
    Slaap lekker allemaal

2. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Truste, ik ga ook!

Pip

3. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
  4. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    k ga ook slapen.. Truste!
    xxx

5. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    tja... televaag... zegt genoeg denk ik :D geloof er niks van!

6. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    meeting; we hebben er over nagedacht een meeting te doen in Utrecht, in een leuk cafeetje een high thee.
    Maar nadat ik een aantal meiden een PB had gestuurd en de vraag: wie wilt er mee op 6 maart in mijn onderschrift had gezet kwamen er erg weinig reacties.
    Er zijn nu al een flink aantal meiden die weinig tot niets meer mogen doen, voor hun is een meeting op dit moment erg moeilijk.
    Ook een goede datum afspreken met zoveel meiden is niet makkelijk.
    Ik wil het best nog een x proberen, en dan 2 à 3 data's in een poll zetten.
    Maar dan doe ik dat morgen even.

kimonootje, jullie varen dicht bij mijn dorp, wijk bij duurstede, ken je dat?

Auto; heb nu nog een alfa romeo twin spark 156, zwart, verlaagt (lees; kruipend over drempels) en een giga spoiler achterop.
    Ik werd verliefd op de kont van m'n auto, net als bij mannen moet ook een auto een lekker kontje hebben hahaha.

De auto die we hebben gekocht "kijkt" gelukkig wel boos, maar das dan ook het enige wat ik er nog mooi aan vind.

Truste girls!

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

:) ** EGO bericht ** en hoeft niet gelezen te worden !!! :)

Het is 1:00 en als het goed is liggen jullie allemaal op 1 oor... en val ik dus even niemand lastig met mijn enorme ego verhaal.. maar ik moet het even kwijt.

Normaal gesproken lig ik al doodleuk een uurtje of twee te slapen maar ik ben boos en teleurgesteld. Morgen is de dag van de pretecho. Voor een boel geld gaan we morgen naar dr. Papa en gaan we een kijkje nemen naar onze kleine meid. Al heel lang geleden hadden we afgesproken dat dit echt een dagje voor ons tweeen zou worden. Wat leuks doen. Eerst echo, daarna shoppen en lunchen of naar de film ofzo.

Het begon vorige week al dat O. (manlief) opperde dat hij best na de echo kon gaan klussen in het huis. Ik zei toen gelijk - behoorlijk verontwaardigd - hoho, we zouden die dag iets met z'n tweeen gaan doen en leuke dingen. Dat klussen komt later wel weer. Na enig gemor liet manlief zich overtuigen dat we dat inderdaad afgesproken hadden.

Toen we begonnen aan het huis heb ik met O. gesproken over de inzet van zijn vader. Mijn schoonvader is een enorme liefhebber van klussen. Hij kan het ook goed (okay, hij is dodelijk precies en daarmee super langzaam maar mooi wordt het). Het vervelende is dat mijn schoonvader de sensitiviteit van een loden deur heeft en een enorme verantwoordelijkheid voelt... ook als het om ons gaat. Manlief had op een gegeven moment bedacht dat schoonpapa wel in het huis kon gaan klussen terwijl hij aan het werk was. Ik vond dat geen geslaagd idee. In het huis zijn ook de stucadoor, loodgieter en schilder bezig. Mijn schoonvader is een perfectionist en nogal een bemoeial en dan ook nog eens tactloos. De stucadoor hebben we van mijn schoonzus.. die heel tevreden over zijn werk is. Maar schoonpapa had nogal wat aan te merken over zijn eerdere werk. Het leek me dus heeeeel onverstandig om schoonpapa alleen te laten met de stucadoor. Voor je het weet heb je een conflict veroorzaakt door schoonpapa... en we zitten nogal op hete kolen qua tijd!

En wat heeft O. nu afgesproken...?? Inderdaad, dat schoonpapa morgen in huis gaat klussen terwijl hij er niet is. GRRRRRR! Dat kan dus niet. Het risico dat schoonpapa zich gaat bemoeien met dingen en dan vooral op een manier die onwenselijk is, is te groot!

Schoonpapa afzeggen kan niet. Hij zou zich voor eeuwig gekrenkt voelen (en hij bedoelt het allemaal mega goed). Schoonpapa alleen in het huis laten vind ik helemaal geen goed idee. Dus nu ga O. toch maar klussen. Weg dag met z'n tweeen! :x Ik ben er eigenlijk wel heel boos over maar vooral heel teleurgesteld. Ik heb er echt naar uit gekeken en het haalt toch minstens de helft van de lol van de pretecho af!

Snif... Sorry voor dit enorme ego bericht... zoals al gezegd.. niemand hoeft het te lezen.. moest het gewoon even van me afschrijven.. Anders kan ik helemaal niet meer slapen vannacht!

BAH, BAH, BAH!

PS: 27 weken vandaag!!! :):):)

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ach Lieve Cygnet ........mannen he ..Manlief hier zou waarschijnlijk hetzelfde doen en met geen idee dat iehet dan inmijn ogen verkeerd zou doen ,want ik zou toch ook willen dat allesmooi werd en af was ............Maar ik kan het me heel goed voorstellen dat je je zo voelt en dan die hormoontjes die rondzweven ...Wij gaan van zaterdag op zondag met z'n 2-tjes naar antwerpen en gaan ook pas laat , eerst zouden we s ochtends al gaan maar manlief vindt toch dat hij zijn schoolniet kan missen en nu komen we pas laat in de middag in Antwerpen aan terwijl we er al om 10 s ochtends hadden kunnen zijn ..Normaal gesproken zou ik hier ook heel erg boos en verdrietig om worden ,maar zie het nu maar als nog een momentje uitrusten voormezelf omdat het voor mij nu wel erg vermoeiend zal zijn..............................

kknuuuffffffffffffffffffffffffffff

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen!

@ Cygnet.... mannen.... *zucht* Sterkte! En toch veel kijk plezier.

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ah, jullie zijn lief! (dat je al de moeite hebt genomen mijn lange, suffe verhaal te lezen!!).. ECHT LIEF!

Ik ga zeker genieten van onze kleine meid (of zou het toch een jongetje zijn hihihi)!

11. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Cygnet; wat jammer dat de dag nu toch anders gaat als je gepland had :( mannen komen soms echt van een andere planeet.
    Ja hij bedoelt het super goed, maar het is wel heel
    jammer als je er een echt samen-dag van had willen maken.

Veel plezier met de echo, en ik neem aan dat ze nog steeds een meisje is! Hihi.

12. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Ps: Darren is droog gebleven!! Jeej!!

13. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Goedemorgen

Lieve Cyg: ik kan het me helemaal voorstellen dat je teleurgesteld bent. Wij als vrouwen kunnen ons helemaal verlekkeren op een dag je kneuterig doen, zalig. Uit mijn man zou waarschijnlijk, nou ik weet het wel zeker, precies het zelfde gekomen zijn. Het zijn gewoon andere wezens die mannen, zucht.
    Laiverd, geniet in elk geval lekker van je mooie pretecho en je meisje. Misschien kunnen jullie daarna nog wel lekker gaan lunchen?

Liefs Pip

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Cygnet, toch nog veel plezier vandaag!!
    En mijn vriend roept ook anders niet dan " ik kan het ook nooit meer goed doen" whahahahahaha,

Hier weer een ouderwets dagje op kantoor.... zucht, vanmiddag ff naar de bekkenfysio! ben benieuwd wat die te melden heeft

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Jeej!???? JEEEEEEEJ!!! Goed hoor! Flink stickers plakken!

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Goedemorgen dames...

Cygnet egt een actie voor mannen he:p vreselijk ik zou er ook te boos om kunnen worden

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hier trouwens weer een te verotte nacht zal straks ff aan de verloskundige vragen hoe dit noukan elke keer.
    Heb ook wat last van me buik voelt beetje beurs ofzow.

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Zeker stickers plakken cygnet! Hij was zo super trots! Hij barste bijna uitelkaar van trotsheid!! Hihi.
    Grote jongen is het hoor!!

Babe; hier ook een man die vaak roept dat hij het ook noooooit eens goed kan doen :(
    zijn we echt zo erg?? Hihi

19. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Natas; geloof dat heel veel meiden nu slecht slapen.
    Denk dat het voornamelijk komt omdat je je toch niet meer optimaal kan bewegen en lekker kan liggen.

Je geest gaat zich ook al voorbereiden op de baby, die straks elke 3 uur een voeding moet.

Als ik 's nachts wakker wordt loop ik altijd ff een rondje door het huis, zo ontspan ik m'n wiebel benen ff, en wieg ik m'n kleine drukte maker weer in slaap (voor m'n gevoel dan) daarna kan ik weer een paar uurtjes slapen.

20. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Oh nee Cygnet dat klinkt als een actie die mijn vent ook voor elkaar zou kunnen krijgen...! Inderdaad, die mannen leren het nooit... ik kan ook zoooooo kwaad worden over dat soort dingen, vooral omdat we niet veel vrij hebben samen (hooguit 1 dag in de week).
    Dus, hoewel ik er niks aan kan veranderen voor je,
    I KNOW HOW YOU FEEL!!!
    Dikke knuf en natuurlijk heel veel plezier met kijken naar je meisje!

Deel Deze Pagina