Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Goedemorgen! (nou ja goede...)

Sow wat een kutnacht weer, word echt helemaal super chago van dat gepies ieder uur, en dat terwijl ik s'avonds express al niets meer drink!
    Mijn rug gaat ook protesteren, heb ik bij mijn eerste zw.schap totaal geen last van gehad!

@ marjon: heeft het uwv contact met jou opgenomen na je operatie voor de bbz?
    Hoe lang heb jij nodig gehad voor je herstel destijds?

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Yessica , kan ik de poll ook wijzigen , wilde er nog een antwoord meer inzetten , voor diegene die zoiezo niet meegaan , dan hoef je ook niet iedereen achterna te zitten

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ik denk inderdaad dat het er aan ligt hoe goed je bent met iemand...Bij 2 van mijn vriendinnen ben ik de dag zelf geweest (wel eerst gebeld natuurlijk) Maar bij wat minder goede vriendinnen gaan we soms pas na een paar weken (ook eerst bellen he)...

Ik hoef hier aan mijn bed echt niet meteen iedereen te zien. Heb zelf mijn ouders,2 zussen (+aanhang en 2 kindjes), een broer (+ vriendin)en een oom die al mijn hele leven bij ons woont (bij mijn ouders dan) en de schoon familie dus erik z'n ouders en zijn zus (+aanhang en 2 kinderen)....Dan nog mijn beste vriendinnetje (met 3 kinderen en man)en nog een bevriend stel waar we heel goed mee omgaan (ook met 2 kinderen)...Nou dat is wat er maximaal zou mogen komen op dag 1 en 2...Verder zie ik wel. Ik moet sowieso eerst maar eens zien hoe ik me voel....

Wat ik wel heel leuk vind is dat mijn zus aan de overkant woont en dus lekker snel bij mij kan zijn....

4. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik dacht zelf namelijk volgende week......

Ach anders sms ik haar wel, en vraag ik wel wanneer het haar uitkomt.... dan laat ik het aan haar over... :D

Ik zou mijn vriendinnen overigens echt wel snel langs willen hebben... eerder hun dan ooms en tantes enzo.... (die staan voor mijn gevoel alweer verder weg)

5. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    is wel handig denk ik Marjon...dan weet je wie er niet mee willen en hoeven we niet iedereen te gaan vragen als ze nog niet gestemd hebben....

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ja ik heb ook niet zoveel met ooms en tantes (de meeste dan) maar ik wil eerst kijken hoe ik me voel. En de mensen die langs willen komen bellen eerst maar even...Voor je het weet zit je huis vol, en wie zegt dat ik daar dan zin in heb he....

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wij hebben 2 bevriende stellen die gewoon zsm mogen komen, de rest eerst ff bellen, maar waarschijnlijk ook wel de eerste week ja!

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik heb duidelijk in de tekst staan dat ze eerst moeten bellen EN de rusttijden aangegeven :D

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

JOEHOE! Het was echt geweldig bij drs Papa!! Zie hier het resultaat (3 foto's). We hebben 40 minuten daar gelegen (manlief was super superlief) en er zijn mega veel foto's gemaakt. Drs Papa was erg complimenteus over onze kleine MEID!

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Lange benen! (lopen een week voor op de rest van het lijfje!)

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wat een mooi snoetje !!

12. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

En een super mooi foto van een voetje (5,5 cm groot!). We hebben nog veeeeel meer maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien :D
    Zooooo trots!

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    DAt was bij ons ook zo met de 20 weken echo!! haha, wij mogen met 32 weken weer, dus ben benieuwd...

Word later vast een model met van die lange latten :D

14. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Nee dat kan niet. Dan moet je de poll weg laten halen door 1 van de beheerders en een nieuwe maken.
    Die optie is idd wel erg handig!

Heb je ook meer keuze aangevinkt??

Zal ff kijken hoe je hem weg kan laten halen...

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    vermoei me maar hoor , wat een grote voetjes al ..

Ik ga snel , moet er 2 uit school halen .................

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik dacht er later pas aan , en toen was het alweer te laat ..ben er vanmiddag pas weer een xtje , weet niet hoe laat .....

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    GAAAAAAFFFF Cygnet!!! Zet je meer foto's in je album dan? Ik wil er wel meer zien hoor....

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Yes: zoals je weet geef ik me niet op voor de meeting omdat ik echt niet weet of ik kan ivm de verhuizing. Maar laat me weten wat het wordt... (de 27e kan ik in ieder geval niet)!

19. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Marjon; je kan op een Waarschuwingsbordje klikken met dat ! er in.

Moeten we nog ff niet stemmen dan tot je weer online bent.

Cygnet; onwijs mooie foto's!!
    Ik wil er nog wel meer zien hoor!

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ZO dames ben er weer van de verloskundige was nu 70 dus weer 4 kilo erbij aan 8 kilo gegroeid in 8 week haha netjes hopen dat nu beetje stabiliseert want is wel genoeg zo;)
    alles was weer goed baby lag met hoofdje naar beneden en rugje aan de rechterkant.
    ook nog ff gevraagd hoe het kwam dat ik zo weinig slaap en de vk zei dat idd kwam omdat me lichaam en geest zich voorbereiden op de BV dus denk dat ik tussen de middag maar beetje gaa bijslapen.
    Moet nu trouwens om de 3 week naar de VK

Marjand: Intake kraamzorg gaat niet door vandaag volgende week de 15 komt ze langs

Deel Deze Pagina