Dank je.... ik vind het ook echt heel gaaf..... ik hand het in mijn hoofd en nu is het bijna af! Wiet weet breng ik jullie nog op een idee.... je weet het maar nooit! Ik ga ze gauw plakken en dan show ik hem hier...
Morgen! ( nog net... ) Wij hebben het hele huis al gepoetst. Stofzuigen is niet zo goed voor mijn bekken merk ik. Nathan is ziek Die heeft vanochtend alles onder gespuugd. Zo zielig, is de 2e keer dat dit in 2,5 jaar gebeurd ( gelukkig ) Nu gaan we niks meer doen... denk ik.... moet nog wel even was op vouwen. Misschien dat ik zo even een stuk in de sneeuw ga lopen, er ligt hier weer 10 cm.
Haha nee ik doe nix zwaars vandaag!! Ik beloof het! Hele nacht last van harde buiken gehad, dus ik doe erg rustig aan vandaag. Natas, heerlijk een inloopdouche!!! Als we ooit in een koophuis wonen wil ik dat ook wel! Zat net de vkpraktijk te kijken. En zo'n onderwater bevalling lijkt mij ook wel wat eigenlijk...
goedemorgen, VKpraktijk was een herhaling had em al gezien dus, Hier zware kutnacht gehad... lag al om half elf, nog uurtje gelezen en ben niet eerder 4 uur in slaap gevaleln... en om half zeven alweer wakker, pffff, maagzuur, zere heupen/bekken.... wat een drama zeg!! Ga vandaag ook hele dag bankhangen alleen wat wasjes draaien en opvouwen, verder helemaal niks!!
Balen babe. Hoop dat je as nacht beter slaapt. Ja vkpraktijk was herhaling, ik had hem alleen nog niet gezien maar heb net voor een huurbad gekeken, maar dat kost rond de 200 . Dus dan maar gewoon op bed of kruk.
Hallo daar ben ik weer even...Mijn schoonmoeder belde vanmorgen met de mededeling dat Erik z'n oma is overleden vannacht...We gaan dus niet niksen vandaag maar even condoleren bij mijn schoonouders. Vrijdag wordt ze begraven... Maar goed dat is het leven he, ze was bijna 90 jaar oud dus wel een mooie leeftijd he. Er heerste een griepvirus in het bejaardetehuis waar ze woonde en is maar 2 dagen grieperig geweest. Dus eigenlijk een mooie dood. Vorig jaar met mijn oom was wel een heel ander verhaal, die heeft 4 jaar moeten knokken tegen de kanker en heeft het uiteindelijk niet gehaald. Dus vandaar misschien deze nuchtere kijk op oma... Nathalie: Ben inmiddels wel heel benieuwd naar je boom.... Babe: Hier ook weer de halve nacht wakker geweest door de pijn aan mijn bekken...klote he.... Aszz: Beterschap met de kleine man. Verloskundige praktijk: was inderdaad een herhaling.... Onderwater bevallen: Hier geen optie, wij hebben een houte vloer (geen beton) en dat gaat zo'n bad niet houden denk ik....Ben je net lekker aan het bevallen in bad stort de hele zooi in...hmmm kan me wel wat leukers bedenken.... Nou ben dus ff weg, spreek jullie later. Liefs en klusse allemaal (offe lekker nixen he!!!)
hallo iedereen! zo lekker een luie zondag voor de boeg! heerlijk! vanmiddag verjaardagje vieren van oma en verder niets fijne dag meiden! x
Haai @ onderwater-bevalling: heb het ook net gezien, maar het lijkt mij helemaal niks! Zei tegen mijn vriend: 1 voordeel is dat je gelijk op zijn plek bent om je te wassen. Dat was namelijk het eerste wat ik dacht na de bevalling van mika: Mooi, baby is in orde, NU wil ik douchen @ marjand: gecondoleerd!
Marjan gecondoleerd voor jou en Eric. 90 is zeker weten een mooie leeftijd. Hoop dat we het allemaal mogen halen. Hier: wiegje staat opgemaakt en al naast het bed (foto volgt) en de babykamer meubels staan op hun plek (foto volgt) alleen de leuke aankleding van de muren etc mist nog.
Badkamer: Wij krijgen ook een inloopdouche. @nathalie: Ben erg benieuwd naar je boom. @aszz: Je bent al goed bezig geweest . Beterschap met Nathan @babe: Vervelend zo nacht. Hoop dat je vannacht beter maakt. Onderwater bevallen: Hier geen optie, wij hebben een houte vloer (geen beton) en dat gaat zo'n bad niet houden denk ik....Ben je net lekker aan het bevallen in bad stort de hele zooi in...hmmm kan me wel wat leukers bedenken.... Hahahahahah zie het al helemaal voor me. @marjand: Gecondoleerd met het verlies vann eric(k) zijn oma. Yes: Ben erg benieuwd. naar je kamer.
Dank jullie wel meiden, maar eigenlijk zijn erik en ik wel heel nuchter hoor. Mag hopen dat ik bijna 90 wordt...en zo snel sterf geen eng ziekbed ofzo....Maar goed dood is toch altijd iets raars.... Vrijdag de begrafenis....Morgen meteen maar bellen met m'n werk, kunnen ze er rekening mee houden dat ik niet kom.
Gecondolerd Marjan, maar zoals je zegt... ik teken ervoor op deze manier! Badbevalling... tja.... lijkt denk ik mooier dan het is, als je zo'n bad in huis hebt dan is het zeker een optie, maar om zo'n ding helemaal op te zetten en te vullen pfff, laat maar! wat de luie zondag betreft... hier voor het eerst een fikse opruimwoedeaanval gehad!! mijn keukenkastjes waren allemaal vol... met glazen die al in geen 5 jaar gebruikt waren... en tja, er moest NU ruimte komen voor de flesjes/spenen/voeding blabla etc... hahahaha, dus alle keukenkastje opgeruimd, een doos vol met troep en een doos vol met glaswerk dat zo de kliko in kan, en alle Avent en Difraxflessen staan al op hun keurig ingerichte plankjes en nu heb ik buikpijn en ga ik met een kop thee en roze koek lekker serie kijken
Gecondoleerd Marjon. Onderwaterbevalling, nou ik zou het graag willen hoor! Nu lukt dat helaas niet in het ziekenhuis, maar thuis hebben wij wel een bad. Wellicht kan ik eerst even thuis lekker in bad liggen. Nou, het huis is aan kant. Administratie is bijgewerkt en de kleine is nog steeds ziek En een echte kerel, jammeren en zeuren als ze ziek zijn
Ik zit!! En zijn klaar!! Jeej! Heb foto's gemaakt, maar kan ze niet via mobiel naar zp sturen. Dus ik zet ze straks op de pc, zal tegen de avond zijn denk ik. Heb nu al 2x harde buik gehad net, dus ik blijf ff zitten. Haha het keukenkastjes probleem, moet hier binnenkort ook mee aan de slag! Heb nog geen flesjes gekocht, koop een pakket met handkolf en flesjes van avent.
zo hier weer terug van de verjaardag ; lekker onder de douche geweest en nu lekker even zp-en heerlijk! nog een hele avond voor de boeg zonder iets te moeten!
Hoi meiden.. ben benieuwd naar de foto's.. krijg ook de kriebels al ik jullie verhalen zo lees.. maar onze zolder wordt eerst verbouwd door m'n oom en dat wordt pas eind feb/begin maart.. dan gaat Mick naar zolder en baby in Mick's kamer.. dus moet nog ff wachten. Wel eerdaags alvast shoppen voor Mick's grote stoer kamer.. nou verder weinig meegemaakt. fijne avond allemaal!!