Dames ik ben even naar de bedrijfsarts. Spreek jullie straks Niet te veel kletsen he, anders moet ik zoveel terug lezen
@Marjand: mmm, lekker! Smakelijk hoor. @Linnie: succes bij de bedrijfsarts @pipelina: babynaam, nee wij zijn er nog niet uit. Horen beiden een andere naam graag, dus moeten er nog even over nadenken. Gisteren bij de gyn geweest. Alles in orde met de kleine beeb. Alleen heb ik blijkbaar last van een te trage schildklier (resultaat van de bloedtest). Moet daar dus nu medicatie voor nemen en dan binnen 2 weken opnieuw bloed laten testen. Na het werk dus even langs de apotheker.
Heeerrrlijkkkkkk!!! De zon schijnt!!!!! Krijg meteen lente gevoel..... dochterlief is op haar fiets achter het huis nu... tis nog wel bar koud.. maar hopelijk komt de lente er snel aan!! Ik zie wel meteen hoe vies mijn ramen zijn.. ggrrr! Moet nodig weer gebeuren.....
@ Yess, ja en of ik Wijk b Duurstede ken! We doen nu elke dag die sluis! Nog effe en ik weet uit hoeveel stenen die sluis bestaat... @mannen... tsja, het blijven mannen he... Hier soms ook de opmerking: ik doe het ook nooit goed! Ja, doe het dan ook op mijn manier! (en dan hoor je die opmerking heel lang niet dus dat helpt!!!!) @cygnet, woei, mooie foto's! @zonnetje, ...... zonnetje...? waar ben je...? @slecht slapen, vanacht korte nacht gehad voor mijn doen... Meestal kom ik rond 11-12 uur mn bed uit (die slaap heb ik echt nodig, anders ben ik niks waard!) Maar sochtends wordt ik altijd even wakker als de motor start, en slaap ik later weer verder. Nu lag er weer ijs dus moesten we ijsbreken... Heel veel herrie, en veel gerampestamp, dus heb amper geslapen en dat voel ik nu wel... Liefs kimonootje
Verschilt, ene keer lig ik op de bank en vallen mn ogen om 21.00 dicht, andere keer pas rond 23.30. Hangt er vanaf wat ik die dag heb gedaan. Soms varen we ook nog tot 23.00, en met het vastmaken moet ik achter het roer om te manoeuvreren.
te laat... haha naja, als ik die slaapuurtjes niet heb, merk ik het de hele dag. Merk nu ook dat ik minder heb geslapen... Nu al zware oogjes...
komt dat door de zwangerschap? Of was dit daarvoor ook alzo? Ik lig 's avonds tussen half tien en 11 op bed, en moet er 's ochtends 7 uur weer uit voor een heerlijke werkdag
door de zwangerschap denk ik wel. Voorheen was ik er rond 8-9 uur wel gedouched enzo en was ik makkelijk wakker tot 00.00 Dus had ik een slaapnacht van 7-8 uur, lijkt me normaal. maar dat hou ik nu gewoon echt niet meer vol... Soms vraag ik me ook af, wat als ik elke dag nog naar mn werk moest...? Dan zou ik na het avondeten direct mn bed inmoeten...
Ik heb dit trouwens al vanaf het begin van mn zwangerschap. Eerst kon ik het niet plaatsen omdat ik eerst niet wist dat ik zwanger was.
ja hier is het ook even iets minder geweest, maar merk nu dat mn lichaam die rust weer nodig heeft. Van t weekend was ik een paar uurtjes wezen shoppen, heb amper 4 uur gelopen, maar ik was echt kapot!! Benen werden helemaal slap, ogen werden zwaar.. ben echt jaloers op de zwangere vrouwen die bruizen van energie!! Zo blijkt toch dat iedereen heel erg anders reageert op elke zwangerschap!