Hahaha! als het lekker weer is ga ik elke dag met Darren naar de sluis, hij vind het prachtig hoe die deuren open gaan.. Dus misschien treffen we elkaar een x, ik zal naar je zwaaien
ik hou het effe voor gezien, heb knaagje in mn maagje, dus effe plakje ontbijtkoek eten en drna -sorry- effe bankhangen en oogjes sluiten... Tot later deze dag! liefs
Ik ga maar eens even de was opvouwen enzo! Komt maar niets van.. volgens mij heb ik drie wasmanden vol.. ppfff!
Zo ook weer lekker thuis vanmiddag emmen in-geweest cadeautjes voor schoonzusje gekocht daarna nog ff naar de bouwmarkt geweest groot kleed gekocht voor in de woonkamer op de grond lekker warm en zacht
Hallo daar was ik weer....bakker had helemaal geen gebakjes meer....GRRRRR. Dus toen moest ik weer verder op de fiets naar de supermarkt om daar een gebakje te gaan zoeken (en die zijn lang zo lekker niet) Maar goed heb nu 2 bananen-soezen...Heb er al 1 achter de kiezen. En tering wat is het vreselijk koud....
*****Even een ego bericht over de bedrijfsarts, maar moet het even kwijt GRGRRRRR***** Wat een l*l was dat. Hij vroeg hoe lang ik al zwanger was enz. Arts:"ach je doet het voor iets moois". Ik:" ja dat is zo, maar de pijn is niet echt fijn". Arts:" jij wil toch kinderen" (kut opmerking) Ik: " Ja wel kinderen, maar hoef niet zoveel pijn" Zo had hij nog meer van die opmerkingen. Was echt zo'n popiejoopie gast. **** einde bericht*** Ik ga even met Jordy puzzelen, want die wil graag aandacht van mama. spreek jullie vanavond weer
linnie, heb je zn adres? beuken we hem in elkaar! nee maar wat belachelijke opmerkingen, ja je wilt kinderen duh! maar je kiest niet voor zoveel pijn he.. kneussss
Wat een paarden lul!!!!! Enne Babe: appels zijn ook lekker...Een gebakje van de bakker is veel lekkerder als die supermarkt zooi. En ik kan het weten....
Is vast zo'n ventje die net van school is ofzo en in de boekjes heeft gelezen wat hij allemaal kan zeggen....EIKEL
Wat een onwijs gave foto's van de pretecho...... ik mag morgen!!! Yeah... vind het echt spannend! Mijn vriendlief heb ik nog steeds gereserveerd voor morgenavond na de echo.... saampjes uit eten! Slecht slapen.... de ene nacht slaap ik heerlijk en de andere nacht is het drama... heb er de vk al over gesproken en ze zegt dat ik er maar aan moet wennen... niet wachten tot er een nacht komt waarin je wel goed slaapt want die komt niet meer. Probeer de rust overdag of na het eten te nemen als het kan.... Gelukkig heb ik toch wel goede nachten erbij zitten! Die zijn me dan ook heilig!! Verlof: Ik moet na deze week nog 10 weken...pff. 21 april is mijn laatste werkdag! Maar probeer zo nu en dan een middagje vrij te nemen.... heerlijk als het weer beter weer wordt! Volgende week ben ik jarig en dat vond ik ook wel een goede reden om 's middags vrij te nemen!!! Hebben jullie ook weleens pijn/trekkerig gevoel aan de zijkant van je buik, bij je taille?? Is dat nou bandenpijn?? Tot nu toe heeft mijn buik kunnen rekken zonder pijntjes....
nathalie, dat rekkerige gevoel heb ik ook aan de zijkanten zo nu en dan, dat is volgens mij buikgroei!
marcel belde net en liet de auto even naar me toeteren.... aah ik mis hem nu al!! zo komt hij thuis met het lelijke ding.. en ik moet er ook nog in rijden ook... arme arme ikke...