Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tja, dat viel mij ook al op inderdaad!! maar je hoort het toch vaker dan je denkt.... bij mij in de buurt zijn van de 4 zwangere dames, ook 4 met problemen!! 1 kampt met de bloeddruk die ligt nu al 3 weken op en af in het ziekenhuis... en de andere drie (gedeeltelijk) in de ziektewet doort bekken..........

2. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Kan ik ook lekker smiddags gebak halen bij de bakker :p

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Wat kunnen jullie lief schelden zeg. Ik wou dat ik dat kon, nou vooral mijn man.

4. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Yeahh!!!!

haar profiel naam:mama84 en naam van het topic: van droom naar nachtmerrie

5. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    tja en wij zijn dan ook met 5 meiden tegelijk zwanger iut de vriendenclub en daar ben ik de enige die last heeft van d ebekken maar ik hoop het toch nog wel zo voort te kunnen zetten dat ik kan blijven werken... doe gewoon lekker rustig aan op het werk....
    de ene dag heb ik er wat meer last van dan de andere en wil het liefst gewoon volhouden tot mijn verlof in gaat zoals nu gepland staat....

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nee dan kunnen we samen bij de bakker een gebakje gaan eten....veel beter

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

oh en dag, ik geniet verder wel van mijn zwangerschap hoor....Maar het is gewoon jammer dat ik die klachten zo erg heb...Maar heb het er wel voor over hoor. Praat nu al over kindje 2 dus....(ligt wel aan de bevalling die ik ga krijgen)

8. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL

gaat het over? ik neem aan niet tijdens de zwangerschap. het kraakt inderdaad en soms bij het verzetten van mijn been (goh dat doe je nog al niet vaak) de verkeerde kant op schiet het in mijn liezen. maar ach, ik kom nog vooruit.
    jij ook last?

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    owh ja ondanks de pijntjes genieten we vast allemaal wel maar doel meer op het feit dat er toch zoveel mensen last blijken te hebben van BI...

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Mijn blauwe wolk heb ik wel weer te pakken. Vond het met de zwangerschap van Popje veel erger. Het is een mentale knop omzetten.
    Mijn bekkenklachten zijn nu stabiel, met het mindere werken, de fysio en de rest wat ik er voor moet laten. Maar ik geniet enorm.
    De vorige keer schopte ik overal tegen aan. Was toen met 3 vriendinnen zwanger en een had ook klachten en dat is ook een collega van mij,dus daar kon ik goed met beppen. Maar de andere twee liepen zonder problemen hun zwangerschap door. En daar was ik, ja gewoon jaloers op.
    Er zijn ergere dingen in het leven, en ik weet dat het ook weer overgaat en dat je er iets geweldigs voor terug krijgt en daar heb ik het toch echt voor gedaan.
    Maar of er ooit een derde komt hier???

Pip

11. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Wat kunnen jullie weer lullen zeg. :DBen een paar minuten weg om het verhaal van beeb verder te lezen zijn er hier zo 6 pagina's bij.
    Willen jullie graag in deel 3 beginnen. :p

en nuhh blijven jullie wel een beetje vriendelijk tegen elkaar :p

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    had gewoon niet verwacht dat er zoveel meiden al door BI , harde buiken e.d. ( semi ) thuis zouden zitten....

bedoel het absoluut niet lullig / vervelend hoor!!!! om die klachten vraagt niemand en iedereen zou een pijnloze zwangerschap wensen en das dus het jammere dat we dat nu juist niet voor het kiezen hebben...gun het iedereen zo.....;)

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Ze praat nog steeds met me hoor dus het valt wel mee....Ha ff douchen

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

#2514 Cygnet2, 9 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 feb 2010
    Vandaag Uiteindelijk is vandaag een heel leuke dag geworden. Na de echo zag ik het toch echt niet zitten om de hele dag alleen door te brengen. We zijn dus toch samen gaan shoppen, lunchen etc. Het was heel gezellig. We hebben natuurlijk schoonpapa wel even gebeld enzo. Het ging gelukkig goed in het huis (al heeft ie zich wel met dingen bemoeid waar hij buiten moet blijven... :))

We hebben heerlijk geshopt:
    - nieuw boxkleed (Kooka)
    - nieuw boxzak (Kooka)
    - een pakje met bijpassend mutsje (paars)
    - een overslag shirtje (rood)
    - roze shirtje "2010"

Shoppen met een verschrikkelijk schuldigvoelende man, is best een goed idee :):D

Huis Het huis wordt echt supermooi. Het stucen is morgen klaar en ook met het sausen schiet het lekker op. Ik heb echt super zin om in te trekken.

@ Maninn Pretecho was geweldig. Een stukje terug staan 3 foto's. Hieronder nog 2. Truitje wordt geschat op 1140 gram en 43 cm.. leek mij erg groot maar goed.. maakt het ook uit.

@ Linnie Wat een ongelofelijke eikel zeg. Je hebt van die figuren er tussen zitten.. !! :$ Niets van aantrekken hoor.

@ Werken Hier nog 7 weken werken... waarvan ik nog een week vrij heb om te verhuizen.. Het gaat zo ongelofelijk hard allemaal. Ik werk trouwens gewoon nog volledig. Hier weinig klachten maar ik heb ook werk waar ik heel flexibel mee om kan gaan en dat maakt het vreselijk veel makkelijker.

Op veler verzoek:

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ah wat een schatje!!! leuk hoor en Truitje doet het goed :D

16. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    @Cygnet: dat zijn de beste shop dagen!!! haha

Gelukkig dat jullie zo'n heerlijke dag hebben gehad!

Liefs Pip

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Echt een meisje!! (drs Papa 1000% zeker, hahahahah!)
    Niemand heeft trouwens een 3D/4D nodig, het is vooral gewoon erg leuk! Maar het kost inderdaad een boel geld ;)

18. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    mag ik vragen hoeveel het jullie gekost heeft cygnet?

19. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Echt super die foto's. Vind het knap dat je alles zo duidelijk zie.

20. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Als het voor je gevoel verkeerd schiet, moet je even door je hurken gaan, dan zet je je bekken weer symmetrisch en gaat de trek van je banden af wat zo'n pijn doet.

Nee het gaat niet over tijdens de zwangerschap, maar daarna. BI komt door hormonen en die verdwijnen pas na de bevalling.

En of ik last heb: Ja van de 7de week. Had het in de vorige zwangerschap ook

Pip

Deel Deze Pagina