Trusten dag, en tot morgen! Pip... wat ontzettend oneerlijk!! hier al 12 kg aangekomen.............. maar goed, het smaakt me dan ook allemaal prima
ik ben er 6 aangekomen. En mag ook wel zo blijven. Straks na de beavlin mogen er ook wel weer wat extra kilo's af. Moet alleen even kijken hoe ik dat ga doen met de BV want hoorde dat afvallen tijdens de bv niet goed is.
Sonja bakker is ook mijn vriendin, maar na de bv weer naar haar luisteren, daarvoor gewoon normaal eten denk ik en dan zouden er toch ook wel wat kilo's afgaan?? Hoorde dat bv best veel van je vraagt. De eerste 3 mnd bij JOrdy heb ik er niet zo'n last van gehad, maar wil het nu langer volhouden. Zwangerschapgym: kreeg net een brief dat 18 februari een curcus begint, dus ga er denk ik maar heen, mischien leer ik zo nog wat mensen kennen
Linnie, voel je het? Ik wel! Volgens mij heb ik nu je 6de zintuig? Ja ja ja daar.......................... een PB Pip
Zo ik ben weer uit gedouched....heerlijk nu een kop als een tomaat... Zijn we weer aan het snoepen hier....ik heb een hele schrale tong want ik heb al bijna een hele zak salmiak knotsen op (je weet wel die ouderwetse, witte soort nogat aan de buitenkant en dan zwart/wit binnen in) BI gaat normaal inderdaad over na de bevalling, maar als je het te ver laat komen (zoals mijn zus) kun je er nog jaren last van hebben. Mijn zus d'r jongste is nu 2 en een half en ze heeft nog eigenlijk dagelijks last...Dus goed luisteren naar de fysio en de VK
Ik mis een douche thuis. Wil niet meer af hoeven te spreken als ik wil gaan douche, maar nog jammer genoeg nog 3 en halve week w88 voor hij geplaats wordt. pfffff wat duurd w88 toch lang
Hier een foto van net...Let niet op de vet rimpel en de rooie kop.... 26 weken gaat al lekker opschieten...
ja heerlijk elegante foto he....natte haren, rode kop, broek op hoog water....Maar ach gaat om die grote witte buik.......