Thnx... Ja klinkt ook niet zo aardig hè, maar het idee alleen al laat mijn bloed koken... Marcel en ik kijken nooit in elkaars privé spullen (mobiel, mail of Hyves) maar ooh als ik hem ooit zal bedrappen op iets kan hij beter nu alvast heel hard weg rennen. Heb vroeger 1x m'n vriend bedrapt met een meisje terwijl ze sex hadden, ik heb haar met een kandelaar door de kamer heen geslagen... Was zo boos dat ik er gewoon van moest overgeven toen ik het aan m'n moeder vertelde....!! Hihi!
Dames ik ga ook proberen te slapen. Lees morgen jullie berichten wel weer. Hier denk ik weer een zware nacht. Jordy wordt elke keer gillen/schreeuwd wakker om het half uur/uur. SLaap lekker allemaal.
Morning Tijd al niet geweest, maar ik lees wel trouw bij hoor elke dag, heb alleen niet de puf om op alles te reageren Hier gaat het goed zolang ik volledig rust hou en dat doe ik dus ook Lig dus nu alweer lekker op de bank, maar misschien ga ik zo nog even naar bed Voor alle bedrust / rustig aan mama's: Ook zo'n zin in de Olympische spelen? Ik wel hoor, eindelijk wat te kijken overdag Helaas zijn er veel dingen 's avonds maar het wordt toch de hele dag herhaald. Verder heb ik weinig te melden eigenlijk, erg saai maar ja maak ook niet zoveel mee. Behalve dat ik godsgruwelijk BAAL van die laag sneeuw die hier vanmorgen weer lag :x Ik wil LENTE! XXX
Móge!!! Welke debiel heeft al die sneeuw hier neer gegooid??? Tink tja de spelen....wat zal ik zeggen is misschien wel leuk om af en toe te kijken. Zit hier toch maar... Maar ik kijk overdag vaak naar de BBC, daar komt de zwakste schakel, bargain hunt en cash in the attic...Tja je moet wat als je rustig aan moet doen he...
Oh enne Babe, succes zo op je werk met vertellen.... Yes: Succes met katten bij de VK! Maar je hebt groot gelijk hoor. Je moet toch bevallen bij wie jij je prettig voelt. Nathalie: veel plezier vandaag met je pretecho....Wel foto's spammen he...
3 hoeratjes! Ben maar 3 x wakker geweest!! Jeej jeej jeej. Hahaha. Heb wel moeite met wakker worden, en durf niet naar buiten te kijken, denk dat ik niet blij wordt van wat ik zo zie. Nou ik ga ff lekker douchen, en dan richting vk. Tot straks schatties!
Oh ps, bij de poll kan je zien wie wat gestemd heeft. Dus als we allemaal stemmen op de dag dat je het beste kan dan gaan diegene mee die gestemd hebben. Anders moet marjon hem weer helemaal opnieuw gaan maken. Degene die niet stemmen gaan dan dus niet mee... Idee??
Nee nee geloof er nix van, ik ruik de sneeuw zelfs!! Enne.... Niet allemaal op 13 maart stemmen.. Das de enige dag dat ik niet kan!!!!
Heb het al niet goed gedaan met de poll.....Ik dacht dat ik maar 1 datum kon aanklikken. Heb nu even een modje ge-PB of dat ze mij er nog af kan halen dan doe ik het overnieuw...Kan alle datums....
SOS SOS!! Zie nu pas dat je kan zien wie er gestemd had. Dus kan nou ook zien wie er de vorige x gestemd hebben.. Ikke te dom om blond te zijn
@Sureyya: Das geen leuk nieuws, maar je wordt daar vast goed in de gaten gehouden. Rust maar goed want beebje moet toch nog een aantal weekjes blijven zitten. @Yes: succes bij de vk. Goed dat je verandert bent, je moet je toch echt wel op je gemak kunnen voelen bij de bevalling. @linnie: wat een stomme bedrijfsarts!
Goedemrogen, Ik heb per ongeluk op allemaal gestemd, maar ik kan ook de 13e niet... dus..... ik zeg 6 maart maarre, yes, wat heeft je VK dan belogen?? Want das niet zo best ! Sneeuw, SUCKS!!! ben nu pas op m'n werk... en m'n baas komt dus misschien niet omdat et te glad is...