Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Dat rose gevoel heb ik helemaal niet gehad...Vind het super als de baby aan het wurmen is in mijn buik...Maar ik vergeet heel vaak dat ik zwanger ben....

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Bij mij in de fam. (mijn zussen en broer + aanhang en Erik) heeft iedereen wel jointjes op hoor...Alleen ik niet, ik dronk alleen maar. Mijn zusje en broer gaan met hun aanhang gemiddeld 6 keer per jaar naar diverse festivals en volgens mij wordt daar ook altijd wat gras verorberd...:D Heb er ook niks geen moeite mee hoor...

3. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    de wolk is hier verder super aanwezig, elke keer als ik de huiskamer binnenloop en m'n mooi Bloom kinderstoel zie staan denk ik van goh, over 3 maanden ligt daar wat in!! :) en heb me helemaal gek geshopt en vind het getrappel in m'n buik ook super en geniet er echt van!
    Het is alleeen nu even vervelend om de collega's e.d. te vertellen da tik minder ga werken, maar ook daar ga ik natuurlijk wel van genieten en m'n ruste nemen! smiddags 3 uur beetje Oprah kijken :p

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Dames weten jullie nog dat ik van de week een berichtje plaatste waaron stond dat vriendin van me schoonzusje zwanger was en abortus wou laten doen.
    Nou gsiter was de dag en net voordat het allemaal zou gebeuren kreeg ze een spontane miskraam...

Ben met sommige dingen nogal bijgelovig haah dus denk dat het gewoon zo had moeten zijn. hoe cruw het ook klinkt

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Jeetje, dat is wel toevallig inderdaad.... maar misschien dan ook maar beter zo...

6. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Jeetje dat is toevallig natasch....ja misschien moest het dan maar zo zijn....

7. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Pijn begint nu wat weg te zakken gelukkig, maar ik zal me voor de rest van dag koest houden.

@natas: Ongelooflijk, maar waarschijnlijk wel beter.

Buik: hebben jullie ook wel eens last van een been/ kont/ rug die zo hard naar de buitenkant port dat het zeer doet. Zit op het moment in een voet gevecht met mijn zoon, die heerlijk onder mijn rechterribben aan het drukken is!! En ik maar weg drukken. Hahaha

Pip

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ja idd want ze had miss over paar jaar togh spijt gekregen van de abortus in elk geval ik denk dat elke vrouw hier spijt aan over houdt miss niet direct maar later wel. dus idd deze manier beter niet leuk natuurlijk maar wel beter idd..
    Ben nu de brood met hagelslag en zo nog ff lekker worstenbroodje in oven:D

haha heb suske en wiske erop staan te grappig

9. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ik heb het onderin mijn rechterzij...Daar zit hij volgens mij met zijn/haar hoofd/rug te duwen dat het beurs voelt. En schoopen gebeurt links onderin...Vage baby's hebben we hier he...

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    mini hier zit soms helemaal linksonderin tegen m'n bekken/heup/darmen wat daar ook zit aan te trappen, en dat voelt echt heeeeeeeeeeeel vaag!!

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    stoute baby's we zullen ze straks eens goed gaan opvoeden...

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Voelen jullie nu trouwens elke dag de kleine bewegen?

13. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Ja elke dag, de ene dag wat meer trappen dan de andere. Maar altijd gedraai.

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ja, ik voel em elke dag, maar dat moet bij mij nu ook volgens mij... vanaf 28 weken officieel toch? maar ik voelde em eigenlijk vanaf een week of 22 echt heel regelmatig, maar af en toe ook 2 dagen dattie heeeeeeeeeel rustig was, is maar net hoe ze liggen, alstie met z'n rugje naar m'n buik lag en naar binnen aant schoppen lag dan voelde ik het en stuk minder,

maar dames het is 13.00uur geweest.... dus ik zal zo maar ff afsluiten... gek gevoel !

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Oke ik heb nu sinds een week dat ik de baby elke dag voel heb het idee dat hij/zij ook elke ochtend aan draaien is wel grappig mar nog steeds de schopjes etc wat aan de zachte kant maar zal snel genoeg veranderen denk ik

16. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Braaf zijn heeft nooit in mijn woordenboek gestaan, maar het is ook niet zo dat ik thuis drugs gebruikte.
    Drinken deed ik wel thuis.

Zijn 8 maanden lang bewust bezig geweest met zwanger worden, in die tijd deed ik nix qua alcohol of drugs, at zelfs geen rood vlees.
    Maar na een tijdje draaide ik helemaal door ervan, dus ben ik weer normaal gaan leven.

We hadden besloten na decibel (festival) weer rustig aan te gaan doen, zomervakantie was voorbij en darren zou weer thuis komen.
    2 weken daarna deed ik pos test, was toen precies 4 wkn zwanger.

Maar ben blij dat het uit m'n dosier weg is.
    M'n moeder zat het laatst te lezen en die zei ook, als je in het ziekenhuis komt ofzo en ze lezen dat gaan ze toch anders tegen je aankijken.

Oh en heb trouwens weer voor de baarkruk gekozen, vorige x wilde ik dat ook, maar op moment van bevalling wou ik er liever mee gooien dan op zitten.
    Dus ben benieuwd dit keer.

Baby heeft voorkeur met voetjes rechts in m'n zij te liggen.
    Lekker trappelen en doen, kan ook echt z'n voetje voelen.
    Rugje ligt links naast m'n navel.

Volgens mij lag darren precies hetzelfde.

17. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @ pip: Doe je wel voorzichtig.

Voelen baby: Hier voel ik hem ook elke dag. Zodra ik ga liggen/zitten.

@drugs: Denk dat de meeste mensen wel iets geprobeerd heb, maar daar ben je toch jong voor, maar om nou gelijk neer te zetten dat je aan de cocaine en xtc xit is wel erg overdreven

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ja voel nu al een paar weken de baby elke dag...Sinds een week ofzo best vaak per dag.... Heerlijk

Babe nou tot later doe je rustig aan thuis??? Lekker op de bank met een bakkie thee ofzo...

19. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    babe; GEniet ervan dat je thuis lekker op de bank/bed ligt met je kleine

20. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    Ik ga ook weer ff stoppen. KOmt straks een collega even een kop thee drinken.
    Jullie horen avnmiddag wel weer wat van mij.

Deel Deze Pagina