Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    En voel de baby ook zeker elke dag.
    Vk zei net ook; is een lekkere drukke baby...
    Als ik loop is hij vrij rustig, als ik ga zitten begint hij wat te wiebeln, maar zodra ik ga liggen is het feest, dan gaat heel mijn buik heen en weer en zie je vanalles voorbij komen hihi.

En regelmatig de hik, dan voel j een soort zenuwtrekje, en als hij het zat is begint hij te draaien. Hahaha.

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Om nog ff terug te komen op de opmerking van dat iedereen de 26 week heeft gehaald bij surreya haar banner zie ik 25 week staan?

3. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Natas iedereen na 20 mei zit nog in week 25 nu.
    Dus dat zijn er nog een paar nu..

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey meiden! even snel een berichtje van mij namens Surreya:
    Ze is opgenomen in het ziekenhuis en ligt daar nu te wachten en zal vanmiddag bij de gyno op bezoek mogen
    GIsteravond hebben ze haar opgeroepen rond 20.45 uur ( telefonisch ) en is vanochtend ingechecked...
    Zodra er wat meer bekend is zal ik jullie verder informeren maar alle gyno's vonden opname iig het beste.....

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hoop dat ze haar beebje nog ffies een poosje binne kunnen houden.

Dames ben ffies met haartjes verven en douche etc

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Yes , goed dat je het van je dossier hebt laten afhalen , ik snap ook niet hoe ze zoiets er op kunnen zetten als e dat zelf helemaal niet gezegd hebt ..

@Jeetje Sureyya , hopelijk kan ze nu genoeg rust nemen en blijft meisje nog lekker ff zitten ....we gaan met z'n alle heel hard duimen he ...............!!!!!!!Moet zeggen dat ik hier wel een beetje van schrik hoor !!!

7. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    @Sur: heel veel succes!!! Maar wel goed van de Gyn ook al is het niet leuk voor je dat je moet blijven. Nu echt rust. Ik duim voor je!

Liefs Pip

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik zal jullie berichtjes / steun doorgeven hoor :D
    lief van jullie!

9. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Hier wordt ook flink geduimd voor Surreya!
    Beeb voelen hier ook elke dag een paar keer, maar zeker niet de hele dag door! Vaak 's ochtends in bed en 's avonds in bed... mijn vriendje heeft gisteren een vette harde schop gevoeld, was errug leuk!
    Verder vind ik het maar een raar gevoel (word er niet echt zwijmelig van maar.. that's me I guess) en ik vind het zwaar irritant als hij op mijn blaas zit te springen... kan daar niet echt van genieten, wat een k*t gevoel!

Die beeb... lekker op de bank... wil ik ook!!!!!!! Voel me helemaal niet lekker vandaag en supermoe, maar ja... Ik wilde toch zelf zwanger worden :$ ! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    He Marjon, is schrikken zo iets he. Maar ze zit nu echt op een moeilijk termijn in de zwangerschap. 25 weken. Als je dan bevalt in NL, is er pas een actief beleid, na goede levenstekenen van het kind. Dus daarom kan ik me heel goed voorstellen dat de Gyn haar in het ZH wil houden, en de boel goed dicht wil houden, zeker nog een week of 3 a 4. Dan zijn de longen echt beter ontwikkeld.
    Heel spannend, dit maar gelukkig is ze nu in goed handen!
    Met zijn allen goed duimen!

Liefs Pip

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ja Precies pipelina, daar ben ik het helemaal mee eens , als je thuis bent en hebt 2 kleine meiden rondlopen dan is het wel heel moeilijk om volledige rust te nemen , en nu moet ze .........

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh heftig zeg van Sureyya, die kleine moet echt nog even blijven zitten!

Hier oko nog geen 26 weken, ben pas 31 mei uitgerekend dus we wachten nog even :)

13. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Wel beter ja voor Sureyya. Het is niet anders en we weten allemaal zolang je thuis bent kun je wel rustiger aan doen maar niet volledig niks doen. Dus hoop en duim dat de kleine extra lang mag blijven zitten...

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Ja tja en dan kun je wel zegge komt allemaal goed met surreya maar dat weet je gewoon niet ik weet niet hoe erg op moment is maar kan me niet voorstellen dat ze tot de 38 week volhoudt dar beebje in haar buik:S

15. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Trouwens, vk zei dat ik beter geen 3D echo meer kon doen omdat baby al heel diep ligt met z'n hoofdje.
    Nou was ik dat ik niet van plan, maar had nog na willen denken over een 2D echo, maar denk niet dat ik dat nu nog doe.

Weet niet of er nog meiden zijn die 3D echo gaan doen, misschien kun je dan beter eerst ff aan je vk vragen of het nog zin heeft, als je baby al diep ligt krijg je het hoofdje niet meer mooi op de echo.

Ik ben doodop trouwens, darren heeft het hele huis overhoop gehaald en Marcel zit in het ziekenhuis omdat hij een steiger onderdeel tegen z'n arm heeft gehad...

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    het zal ook eens op rolletjes lopen Yessica .......

17. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Ja echt hè fuck zooi..

Maar hoop dat t meevalt met Marcel..
    Heb nog nix gehoord verder, hoop nie dat tie thuis komt te zitten nou, vind ik zo vervelend hahaha.

Maar ja, ik ga hem wel ff bellen...

18. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    owh yes...sterkte ermee!

Hier verder weinig kunnen zp-en vandaag.. solly...
    als ik meer weet van surreya dan horen jullie het!!!!
    ik ga zo de sneeuw maar weer eens trotseren .. blegh.. ben het echt zat...
    en mijn verkoudheid ook... gaatm aar niet over...
    bah bah bah!
    ** Einde ego bericht ***

nou meiden tot snel met hopelijk wat beter nieuws over Sur.

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dames < de poll is veranderd !!!!

20. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343