hier doen we eigenlijk niks aan valentijnsdag ..Dag erna ben ik ook zelf jarig dus hoe niet 2 dagen achter elkaar verwend te worden ,..................
Als het hier een jochie word is het natuurlijk een en al Heerenveen een meiske ook trouwens, heb zelf ook een seizoenkaart!! Valentijnsdag... tja, we zullen wel zien of er iets komt of niet ik stuur zowiezo een lief kaartje naar m'n vriend. Dames, ik ga weer naar huis!
Valentijnsdag we hebben afgepsroken er niets aan te doen maar wil togh ff een kleinigheidje kopen weet alleen nog niet wat. Ging net ff naar de wc had ikklein beetje bruinverlies zou dit erg zijn>?
Hier doen we nooit aan valentijn....vind het zo'n onzin...Ik ben het hele jaar toch al lief voor hem....(En anders om) Natasch, denk niet dat het erg is, maar als je twijfelt moet je ff bellen met de VK. Toevallig nog ge-yogaat met hubbie? t'Is allemaal wat beter door bloed nu he...Maar altijd bellen bij twijfel....
Hahaha nee al hele poos niet meer aan dat soort yoga gedaan helaas Ja was egt maar heel klein beetje bruinverlies in me inlegkruisje hou ff in de gaten als nog keer gebeurd bel ik
Ik ben zwaar shagerijnig!! Kut hormonen ook.. M'n huis is 1 grote klote zooi, en niemand die bedenkt af en wat op te ruimen! Heb het onwijs gehad ff.
zou ik ook ff doen Natascha, zolang het hierbij blijft zalhet niet erg zijn ..maar je weet het he , bij twijfel altijd ....................
Yesss rustig doen meid. Adem in Adem uit hhmmmmmmmmmmmm Deel maar opdrachten uit dat ze moeten opruimen
Hey Yes....Je bent weer lekker vrolijk he.........Relaxed!!!! Gewoon blijven ademen en ff denken hoe ernstig het nu allemaal echt is.........Zo ben je weer rustig?
Dacht je dat hij open zou gaan dan....t wordt alleen maar gekker volgens mij....Erik moppert hier al dat ik zo heel heeeeeeel hard snurkt....(gaat hij toch lekker op de bank)