Kijk Linnie, soms dan moet ik werken, zoals vanmorgen. Dus geen forum dan voor mij En gisteravond hadden we eters, dus dan lukt het ook niet. Maar nu heb ik weeeeeeekend, dus ik ben er weer!!! Ik zag je PB! hahaha Gr Pip
Avond!! Hier helemaal GEEN voetbal, bah! Werk tegenover het Abe Lenstra stadion , en we krijgen regelmatig kaarten aangeboden, maar ik ga noooooit! Geef ze tegenwoordig aan de buurjongen. Die ook weer blij. De namen, nou ja we krijgen een jongen en we hebben een naam die erg goed bij Nathan past. Kapper, wij hebben er 1 aan huis. In onze oude woonplaats was dit ook een vriendin, nu is het te ver weg. Ga binnenkort wel een dagje beautyfarm hier in de buurt doen, lekkeeeer! Maar dat wil ik doen als ik een week of 36 ben, even mezelf verwennen.
Hoi meiden Heb contact gehad met de vk. Moet WEER komen vanavond. om 19.10uur wordt ik verwacht. Het is niet goed dat ik paracetamol neem, en nog zoveel pijn bij een harde buik heb (tot huilends toe). Pff.. weer een echo, en afwachten maar... Kijken of ik verweking/ontsluiting heb. pfff..
Sorry voor mijn ego bericht Moest het even van mijn af schrijven... Zie echt op tegen straks nl. Marjon, als ik niet kan sms-en, doordat het onveroopt anders gaat, sms ik je hoor...
Loran jeetje wat heftig je hebt togh alleen last van harde buiken of heb ik iets gemist??? Over een uurtje moet je er zijn. gaat je man met je mee?
Harde buiken, maar ze zijn nu echt pijnlijk. Een harde buik mag niet pijnlijk zijn, zei de vk. En ik probeer me er nu al 3 dagen overheen te zetten met pcmolletjes, en dat werkt niet Dochterlief gaat naar mijn ouders, vriend gaat mee.. Hij heeft ook gebeld hoor (achter mijn rug om, omdat ik het anders uit blijf stellen).
Oke goed van hem oke dat wist ik helemaal niet dacht dat het wel pijn mocht doen een harde buik maar als ik dat van jou zo lees is dat idd niet goed dat je er pijnstilling tegen moet slikken vreselijk. wat gaan de verloskundige precies doen dan? alleen met echo kijken? of weet je dat zelf ook niet?
Ze had over 'even kijken' . Denk weer een inwendige echo (net als 4 weken geleden ongeveer). Maar zeker weet ik het niet..
Hoi dames@ @ linnie, schattige foto, maar.... wat doe je je mannetje aan??? Hier geen voetbalfans te bekennen, zodra de tv meer dan 75%groen is wordt er gezapt Vroeger vond ik ek/wk wel leuk, maar dat was meer omdat het dan gezellig in de cafe's is Wat me wel altijd verbaasde waren 'de stoere mannen' die buiten stonden te janken als Nederland verloren had... @ valentijnsdag, hier nog nooit aan gedaan, bij ons is het elke dag de dag van de liefde! (pff wat klink ik als een kwijlebal zo...) We zaten er wel over te denken om deze keer iets te doen, omdat het de laatste keer met z'n 2-tjes is. Maar hebben geen idee wat... Iemand toch suggesties? Liefs Kimonootje
Loran, oeh klinkt allemaal een beetje eng! Succes! Valentijnsdag, uuuh ik doe niet aan die commerciƫle rommel
Loran, jeetje succes lieverd!! Vorige x heeft de vk mij ff doorgestuurd voor een ctg scan te maken en een inwendige echo. Hoop dat alles goed is verder... Knuff.
Ja lekker tv kijken zo natas. Marcel is toch gezellig alweer weg Vandaag ff makkelijk broodjes gegeten. Had om half 7 geen zin meer om te koken, en ben hardstikke moe. Zo lekker darren naar bed en dan in m'n eigen bedje tv kijken!!
@loran: Hoop dat het allemaal mee valt. Doe rustig aan en goed dat je man voor gebeld heb. Je moet ook niet zo eigenwijs zijn @Voetbal: Hier is de familie is het ook altijd elkaar klieren met voetbal. Mijn broer is een echt feyenoorder en jeroen een psv-er. Dan is er ook nog een tante die voor ajax is. Zo grappig hoe ze elkaar kunnen klieren. @Pip: Werken???....wat is dat Hahahahha. Nee ik had je gewoon gemist en je pb's ook
Hey meiden Bedankt voor jullie eerlijke reacties op Ariadne en Joran! Loran: ik hoop dat je straks goed nieuws krijgt, laat ons iets weten lieve schat!