zo wat smaakt zo'n patat met heel vette mayo en uitjes toch lekker... @ Loran: sterkte meis! Meisjes...fijne avond en tot morgen!
Hey allemaal, Ik ben 40 pagina's achter en heb geen zin om alles weer terug te lezen, heb ik iets gemist???? Ik heb gisteren mijn pretecho gehad..... het is echt een mini me!!! Precies mezelf..... echt heel apart om het te zien!! Ik zal even kijken of ik een foto kan plaatsen....
We hebben heerlijk gestonken. Shoarma met heel veel knoflooksaus, rauwe ui, tomaat, sla, paprika en geraspte kaas. Zo lekker. Popje had al eerder gegeten. Die had besloten vanmiddag niet te gaan slapen, bij haar opa. Rare dreumes. Pip
Nathalie wij willen foto's zien! Linnie optocht kijken?? Meelopen zul je bedoelen!! Bij ons in het dorp, ik zeg alleen niet waar ergens rond Breda Ik ben benieuwd of twee uur lopen met een houten stellage met poppen erin gaat lukken, we'll see!! Verder natuurlijk carnaval vieren, morgenavond half acht aanwezig dan kan het feest beginnen! Moet zeggen.... ik heb nu niet zoveel zin, idee van carnaval zonder alcohol staat me toch een beetje tegen... Ik hou er niet van om andere mensen zat te zien worden ben liever zelf ook eentje daarvan
carnavallen: Wij gaan zelf naar de optocht in eindhoven. Kijk wel hoe lang ik het vol hou, mischien daarna nog ff met jordy en jeroen de kroeg in. Jordy is helemaal gek op muziek. Wil ook nog met jordy gaan kindercarnavallen, maar waar ze dat hier in de buurt doen.
pip carnaval is de mooiste maar ook meest uitputtende en gaarmakende vijf dagen van het jaar... ben er echt gek op!!!
Carnaval: Zaterdag gaan we hier naar de optocht (jaja zelfs boven de rivieren kunnen ze het!!) en 's avonds wil ik ook wel ff gaan, heb lang getwijfelt maar wil gewoon ff gaan kijken. Bij ons heet t dorp trouwens kaieschijters stad hahahaha.