Wat zijn jullie toch alallemaal ver met de spulletjes zeg , misschien scheelt het dat wij niet zoveel hoeven te doen en nu pas net zijn begonnen , maar als ik het allemaal zo zie heb ik het idee dat ik ook snel moet beginnen ......( muurtje is net af m en heb net eerste babywasje gedraaid)
Goedemorgen allemaal het begint hier te sneeuwen jeeeejjjj Yessica: mooie foto's zeg wat een volle kast met kleding al jeetje zoveel hebben wij nog lang niet maar wel super mooi
natas, ik had wat spullen bewaard van darren, en aangezien hij van maart is en deze baby van mei zit ik goed met mn zomer spullen! En ik heb veel klein spul nu in de uitverkoop gehaald, en veel van sinterklaas gehad! marjon, ik wil voor de 30 weken klaar zijn, dus vandaar dat alle meubels nu staan, moet nog wel 1 en ander afgeschilderd worden (plinten en kozijnen) en nog wat leuke dingen aan de muren.. En moeten nog Darren's kamer gaan aanpakken, wil bij hem een jing jang teken op de muur maken, dus ben nog druk zat! hihi
manlief gaat deze week ook alle meubeltjes in elkaar zetten.En heb iets van 6 bananendozen vol met kleertjes , dus die moet ik nog allemaal uitzoeken ..Wat ik ng wil gebruiken en wat niet meer ......En dan maar alles voor het begin uitwassen ..en de rest van de kleertjes doe ik weg ( maar eerst ff afwachten of we voor roze of voor blauw gaan he ) ..Ik bewaar wel iig van ieder kindje het eerste pakje ..............
@Yessica ik zag albij de babyfoto's van Darren dat Thijme van het zelfde jaar is ...Hadden iig hetzelfde truitje aan !! hihihihihiihi
thnx! welk truitje was dat?? darren is 11 maart jarig, dan wordt hij 5, dus scheelt idd niet veel met Thijme!
hey dames heb zaterdag een zwangerschapsbadpak gekocht. En zondagmorgen direct gaan zwemmen. Bij het aftrekken van de hygiene stcker vond ik het gelijk toch wat vies. Dus heb de onderkant nog snel gewassen onder warm water en zeep. Heb nu toch de hele tijd in mijn hoofd dat ik iets vies heb oplopen brrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Wij zijn helemaal uit de naam ..Kaartje ook alleen nog ff langs de drukker om te kijken of hij er wat mee kan !!!!!!
en volgende week dinsdag begin ik al met de zs-gym . Een van mijnbeste vriendinnen is 3 weken eerder uitgeteld en we kwamen er van het weekend achter dat we toch samen zitten ,,,Zij zal wel een van de eerste zijn en ik de laatste .....
Wauw zo heerlijk! ik kij zo uit naar mijn moederschapsverlof, is nog wel een hele tijd... en ik heb nu steeds brandend gevoel, je weet wel. haha ik kan m toch wat in mijn hoofd steken zeg!
Wij zijn ook helemaal uit de beide namen alleen nog discussie over de jongens naam hoe te schrijven en de uitspraak denken we allebei net iets anders over hahaha word nog wat.
marjon, ooh jaa! dat truitje, ach ik kwam het gister tegen, wat heerlijk klein weer, ik bewaar die voor darren later, deze baby mag die niet aan Namen, ja zijn er uit, wordt een dubbele naam, marcel gaat alleen de eerste naam gebruiken en ik alle 2.. Badpak: zal me er niet te druk om maken, je hebt het toch eerst schoongemaakt?? Ben geloof ik blijven hangen in mn huil bui van gisteravond, ik duik nu maar snel mn bed in..
ik heb nog zoveel kleertjes , voor een meid en een jongen ..dus alsmijn vriendin en ik hetzelfde krijgen , hou ik een heleboelkleertjes over , wie weet kan ik er tegen die tijd er hier iemand mee blij maken ..........
wel ja, heb snel snel voordat ik het aantrok er een kwak vloeibaar wasmiddel op gegoten en dan onder warm water uitgespoeld en toen nat aangetrokken
wij twijfelen heel erg met de namen we hebben een naam die we allebei mooi vinden maar je hoort hem nergens en daarom vragen we ons af of we het ons kindje wel kunnen aandoen zo'n naam te geven, begrijp je?