Arka, ik zou een onuitspreekbare of niet schrijfbare naam niet snel kiezen. Maar als je hem niet vaak hoord is het juist wel gaaf. Als je maar zeker weet dat hij/zij er niet mee gepest kan worden oid. Toen ik de naam Darren tegen kwam hebben we ook even getwijfeld, die hoor je eigenlijk ook nooit. Nu hebben we opzich een vrij gangbare naam, maar door de 2de naam erachter is tie toch weer ontzettend uniek!!
Een vriendin van me heet Mayera, haar ouders hebben die naam zelf bedacht. Ik vind em prachtig! Als we een dochter hadden gekregen was het waarschijnlijk ook zoiets geworden.
Wij hebben voor hier deze streek namen ( hollandse) die hier niet echt voorkomen , iig heb ik ze bij ons in het dorp nog niet gehoord ....Ik heb zo'n hekel als ze straks op school zitten en drie kindjes uit de klas heten hetzelfde ........... Toen Thijme werd geboren was die naam ook ng maar weinig gebruikt nu hoor je hem meer , maar hier in Oeffelt nog steeds de enige , hetzelfde met Tara ...En terwijl Tara eigenlijk emma of shara zou heten wat wel veel voorkomt , maar een van mijn beste vriendinnen zei dat als wij een meisje zouden krijgen dan zou het vast en zeker een emma of een shara worden ...dat hebben we dus veranderd.................en nu ben ik er reuze blij mee met Tara ...
Yessica mooie foto's!! Zal binnenkort even een foto maken van de commode+ kastje en wiegje (als die helemaal bekleed is). Staat al wel op onze slaapkamer (kledingkastje niet, staat bij Naomi op haar kamer). Zaterdag bekleding gekocht voor in het wiegje. Wat erbij zat vonden we niet mooi genoeg . Mijn schoonmoeder maakt van de week de bekleding (begint met het hemeltje), als die klaar is en hangt maak ik wel even een foto . @ kleding.. Heb nu babywas 4 op de rekken hangen. Heb ontzettend veel hydrofiele luiers, en een paar kleine maatjes. Ben alleen nog rompeertjes nodig met korte mouw, kruiken, en nog wat andere spul. Meeste heb ik nog van Naomi (alleen kleertjes grotendeels nieuw voor de kleine )
Naam zijn we ook al uit. Vonden het wel moeilijk om een naam bij Naomi te vinden. Maar goed.. Naam staat ook op de mei-hyves . Wil het hier niet kwijt. Aangezien verder niemand weet wat we krijgen , behalve jullie
hij is niet echt onuitspreekbaar denk ik en ook niet onschrijfbaar, alleen ongewoon en niet veel gehoord, dus er zullen veel mensen aan moeten wennen..... en echt gepest kan hij/zij er ook niet mee worden denk ik
Arka dan is het toch goed? Mijn oma noemde Darren eerst Dennis, maar na vaak herhalen kwam het helemaal goed. Het is jullie beeb, dus gewoon de naam kiezen die jullie t mooist vinden. Geloof dat ik de naam nog niet op de Hyves pagina had staan. Zal ik eens even gaan doen. Maar eerst slapen!!!
Dochtertje van mijn zus heet Aliyah ...( je spreekt het uit als ;ali-ja) Mijn vader heeft er zolang over gedaan om het goed uit te spreken en daar klier ik hem nu nog mee ....hiihihiihihiihih maar hij wordt er dit jaar ook al 75 he dus , hij is al die vreemde namen niet gewend ...
Morgen! Leuke kamer Yessica. Wij hebben ook al zo'n volle kast. Helaas is Nathan van oktober, dus weinig kleren kunnen we 'herbruiken' Loran, vervelend zeg van die slechte nachten. Nathan moest gisteravond weer spugen. Alles er onder. Zo zielig Ik ben er vanacht regelmatig uit geweest omdat hij zichzelf wakker hoeste. Maar goed, hoort er bij. Vandaag maar wat rustiger aan doen. De naam zijn we uit. Het is wel een populaire naam, maar ik vind hem helemaal bij ons passen. En ook bij Nathan. We hadden eerst alleen een meisjes naam, maar met wat aanpassingen werd het een jongensnaam! Geboortekaartje zijn we nu ook al uit lijkt het, heb eergister een hele leuke gezien en een proefexemplaat van aangevraagd. Ben héél benieuwd.
ik zit nu in de ziektewet , maar hoopmisschien nog een paar weekjes iet te kunnen gaan doen op het werk ....Maar officieel stop ik 6 weken van te voren ...en heb dan 10 weekjes na de bevalling en zou dan eind juli weer moeten beginnen maar plak er dan nog 2,5 week vakantie aan vast !!
Ik zit nu ook in ziektewet denk ook niet dat ik weer volledig aan werk ga tot de bevalling dus 6 week van te voren met verlof tot begin augustus dan heel de maand augustus nog vakanie opnemen
Ik ga 15 april met verlof (6 weken van te voren) en aansluitend aan mijn zwangerschapsverlof neem ik mijn ouderschapsverlof. Ik hoef dan pas 3 december weer te beginnen (zomervakantie en herfstvakantie vallen in mn verlof, heeft het onderwijs toch nog voordelen!!). Dan 3 weekjes en het is weer kerstvakantie....
Ik ben tot en met week 17 heel erg misselijk geweest steeds braken etc dus kon toen niet werken nu nog steeds de ochtend erg missselijk dus werk nu 2 middagen op therapeutische basis en 1 avond per week.
Ik moet ook met 6 weken van te voren met verlof (als ik het al haal, want de fysio twijfelt daar erg aan). Dus 7 april ga ik met verlof en als ik op tijd zou bevallen (dus met of voor de 40 weken) moet ik 1 augustus weer beginnen. Ik wil dan nog sowieso augustus vrij nemen. En aangezien mijn bazin in eens heel moeilijk doet over 2 dagen terug komen, en mij op dit moment ineens maar 1 dag garandeert. Zou ik vrij kunnen nemen tot half november....Maar moet nog even met haar rond de tafel....We zullen zien. Ik zit in de ziektewet door BI. Yesicca: Mooie foto's (zeker die van jou met Darren) Namen: Waren we al uit voordat we uberhaubt hadden bedacht dat we gingen stoppen met de pil... Eigenlijk hadden we eerst wel een andere jongens naam, maar we denken dat die naam vooral leuk is als je volwassen bent en niet als je kind bent...Dus hebben we een andere gekozen.... Volgens mij heb ik ze hier of op hyves al een keer gespamd.
kon niet slapen.. Verlof, ik werk niet, dus heb ook geen verlof.. maar wil wel 4 maanden na de bevalling weer het werken een beetje opgaan pakken..
ik heb door de zs heel veel last van de astma en extreem veel hoesten en daardoor extreem moe ........De astma komttelkens bijna onder conrtole en dan komt er weer een luchweginfectie overheen ..heb een paar keer geprobeerd om een paar uur te werken , maar da heb ik die dagen erna weer extra pijn aan mijn longen ..ik hoop nog steeds dat het zo goed zal gaan dat ik nog aan de slag kom .....maar mijn baas verwacht zoiezo van niet .......en nu moet k zien mijn suiker onder controle te krijgen ,maar die schommelt de laatste dagen heel erg met heleboel uitschieters erin
Op zich gaat het wel. Ben wel meer op (zit nu vrijveel op de bank), anders verveel ik me zo. Harde buiken blijven wel, zijn wel iets minder vaak, maar nog wel te veel.. Hier stop ik 'officieel' 17 april met werken ivm. verlof.. Maar neem 1 week vakantie op, en nog wat vakantie-uren van vorig jaar. 2 Augustus moet ik weer beginnen, en heb pas in September vakantie..