Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    jhahah whhoow das wel heel groot idd

Ik ga ffies googelen

2. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Kaatje, wat fijn wat van je te horen! Heel fijn dat niets een nieuwe zwangerschap in de weg staat, wel heftig om te horen dat er niets gevonden is denk ik....heel veel sterkte nog meid en hopelijk kom je ons ook een x vertellen dat er een nieuw wondertje in je groeit!

Pip en Babe, gefeliciteerd met de geboorte van de twee meisjes! Heerlijk hoor, al dat babynieuws!

Yes, die prijzen zijn dan hetzelfde als hier van de apps....heb nog niet verder naar andere gekeken, alleen die ene dus die in generatie2010 voorkwam....

Ik ben wel wat opgeknapt gelukkig. Lig nu nog wel op bed, maar dat is meer luiheid dan ziek zijn....haha.
    Wij wilden eerst nog een weekendje weg boeken van het geld dat we met het trouwen hebben gekregen, maar ja, mannetje heeft in de winter bijna geen vrij en dan zou het nog even duren voor we kunnen gaan en tegen die tijd ben ik misschien helemaal niet meer fit.....dus nu hebben we bedacht dat we dat geld opzij zetten om daarvan af en toe iets voor ons tweetjes van te doen....avondje uit, uit eten, etc.....dan kunnen we nooit zeggen dat we daarvoor geen geld hebben ofzo...nou ja, nooit, het komende jaar dan :D

Jullie nog plannen voor valentijnsdag? Wij hebben er eigenlijk nooit wat aan gedaan. Even kijken of we misschien even uit eten gaan ofzo....

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedemiddag!

Even laten weten dat ik er nog wel ben! Wij zijn druk bezig om ons hele hebbe en houwe in dozen te proppen en we schieten lekker op. Morgen staan de verhuizers voor de deur. Nu even een paar uurtjes rust... kindje slaapt en manlief is naar het nieuwe huis.

Zijn jullie nog verwend voor Valentijn? Ik heb vanochtend een roos en een lieve kaart gekregen... Had zelf wel een kaart maar die was ik vergeten te schrijven :) Gelukkig vond manlief het wel goed dat ik 'm nog even schreef hihi. Wij doen niet zoveel aan Valentijn maar wel altijd een kaart. Van het kinderdagverblijf hebben we trouwens een zelf geschilderd lijstje met een foto van Kick gekregen (achtergrond van de foto: rode en witte ballonnen) Heel schattig.

Hier een ongelofelijk druk kindje. Ik voel haar de hele dag door. Ik hoef maar even te gaan zitten en plop, plof, ploep... daar gaat ze weer. 's nachts gelukkig veel minder. Ik word er in ieder geval niet wakker van.

Ik dacht vanochtend even leuk de verloskundige praktijk te kijken.. bleek het een herhaling te zijn EN een enkele aflevering.. :( Niets aan.

Gefeliciteerd met de geboren meisjes hier! Mooie namen hoor.

Knopen: mijn moeder heeft ooit een heel tapijt geknoopt van 2,5 bij 2,5 ... wat een werk. Was wel heel mooi. Ik ga me er eens in verdiepen!

Ik ga nu weer even verder met het huis. Hoop dat het verder met iedereen goed gaat.

Hebben we nog nieuws van Sureyya?

liefs,
    Cygnet

4. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    middag meiden!!

mooi knoopkleed! :) en je ligt al lekker plat in huis zag ik :)

Wij zijn vanochtend op kraamvisitie geweest in het ziekenhuis..... meiden, want is zon pasgeboren dingetje klein!!! hihi, vond het zo bijzonder om m'n vriendin daar zo te zien en die kleine meid erbij... en hij was echt helemaal de trotse vader, mocht haar ook even vasthouden, wat een schatje!!! en ze ging net in bad toen wij er kwamen.. hihi, heb er nu toch echt wel veel zin in!! :D

Ik ga zo ook ff zwemme, mijn schoonzusje en haar dochtertje gaan ook ff zwemmen, dus ik verras ze ff dat ik ook daar kom! ga in eigen auto ff een uurtje, als ik er genoeg van heb kan ik weer lekker naar huis!

tot straks!

5. sylvestertje

sylvestertje Actief lid

30 jul 2009
    306
    0
    0
    het schiet al lekker op he...
    Ik leef al helemaal toe naar mijn verlof... eind volgende week vakantie en daarna nog ruim een maand... Zal wel een zware worden, hoop dat ik het nog full time redt...
    Lekker dat zwemmen... moet alleen nog een badpak zoeken..

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    heb ook lekker geurtje van em mannetje gehad de nieuwe van DKNY pure zo lekker wou het geurtje al week geleden kopen maar me kerel had goede smoes om niet te doen had er nooit bij nagedaccht dat hij hem had gekocht haha

7. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hier heeft mijn vriend van valentijn, een kaart gekregen, en van onze dochter, en ongeboren kindje, van allebei 1 knuffelbeertje.

Doen er normaal niets mee.
    Gaan volgend weekend met zijn 2-en uit eten, verlate valentijn (als het met mij weer beter gaat)

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    zwemmen was wel even lekker!! :)
    had gewoon m'n normale bikini aan, kon prima :)

9. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Dag dag allemaal,

Hier ben ik heerlijk verwend met een ontbijtje en mooi bos bloemen. We gaan in maart als alle verbouwings zooi een beetje klaar is gezellie met z'n drieeen uit eten!

Ik ben vandaag eens de kleding van Popje wezen uitzoeken. Wat is unisex (dus voor de baby), wat kan weg (marktplaats en goud goed), wat moet absoluut bewaard worden en waar heeft Rosalie nog wat aan. Nou wist ik dat ik veel had, maar zo veel!:p:p Ik moest van Sven perse een foto maken voor het nageslacht. Hahaha:)
    Wat een geld heeft me dat gekost!
    Ik zal jullie ook even verblijden met mijn erge kinder hobby :D

Het is gewoon een stapel van bijna 180 cm, ik had ook een foto van Sven ernaast (die is 185) maar ja daar stond in zijn onderbroek bij, haha. Hij is aan het klussen en hij had zijn broek even uitgedaan for the time being.

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    sexy foto dus ;) haha,
    Zal hier ook wel een verzameling van kleding worden!! maar inderdaad, veel goed spul kun je gewoon lekker op MP zetten!

11. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    Kaatje, fijn wat van je te horen. Wat deed deze info met je? Ik vond het soms lastig als mensen zeiden dat er een reden voor was dat ik een miskraam had, dat het misschien zwaar gehandicapt was geweest. Die gedachte vond ik zo naar, had zelf liever dat het domme pech was. Ik was gewoon zwanger geweest van een beebje, niet van een kasplantje. Maar sommige mensen halen juist weer veel troost uit het feit dat er een reden voor was geweest.
    Fijn te lezen dat je weer open staat voor een eventuele zwangerschap. Je eerste reactie was toen dat je dat niet meer wilde.

Valentijn: hier gezellig ontbijtje met zn viertjes en kaartjes. Mn dochter had een hart op mn buik geverfd en zij had een foto gemaakt. Deze dus op de kaart gedaan.

Zag dat er baby's waren geboren en schrok al dat het van hier was, maar het waren vriendinnen van de mensen hier toch? Zag dat er al mensen aftellen tot het verlof. Ik probeer tot 4 wkn door te werken, maar of ik dat red... Bij de andere 2 was ik nu al gedeeltelijk ziek gemeld. Dan mag je natuurlijk niet zo lang doorwerken. Hoe lang gaat iedereen hier doorwerken?

Marjon, jij hebt ook een extra echo ivm de grootte van je kind zag ik. Ik ook, de 23e. Als ik soms naar beneden kijk en die buik zie dan krijg ik spontaan de kriebels dat hij er nog uit moet. Na de bevalling vind ik het fijn hoor, een groter kindje, veel meer tevreden en makkelijker met voeden en dus vaak ook met slapen, maar die weg naar buiten!!! Heb jij dat ook?

Namen: pfff, wat een drama. Ik kom er echt niet uit.

9 Maandenbeurs; gaat er iemand van hier? Ik wel.

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey meiden!

hier nog geen verder nws vanuit sureyya. zal haar snel even een sms sturen !
    verder een druk maar gezellig weekend achter de rug..
    gelukkig is verkoudheid wel verminderd maar nog wel overheersend aanwezig helaas....
    optijd naar bed dus vandaag :D
    knuf van mij

13. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Wij gaan toch zo lekker eten, heb er al dagen zin in. Heerlijke risotto (uit Italie meegenomen) met eigen gemaakte pesto en kipfilet uit de oven. Met heeeeeeeeel veeel parmenzaanse kaas. Het ruikt hier zo lekker in huis.

Sorry moest het even kwijt.

Gr Pip

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik ga lekker aan de tosti zodadelijk haha!
    echt koken doe ik nooit op zondag en we eten toch al vaak wat hapjes en chipjes enzo tussendoor....
    ach kom niet om van de honger :D
    gewoon makkelijk :D :D :D
    hier doen we trouwens niets aan valentijn...

15. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik heb van Marcel 2 nieuwe kandelaren gekregen. En een kaart!
    Van darren had ik ook een kaart gekregen vrijdag al.
    En vandaag 2 rode rozen van darren en de baby, die staan naast m'n bed.

Heb met darren afgesproken dat we 1 aquarium gaan verkopen en daar voor in de plaats een hamster gaan kopen.
    Is wat knuffeliger dan vissen.

Dus morgen ff aquarium netjes maken, visjes over zetten naar andere aquarium die ik wil houden en dan foto's maken voor op marktplaats.

Darren is bijna jarig, kan hij leuke dingen voor z'n nieuwe hamster vragen!

Net ffies gaan carnavallen, uurtje.. Ben kapot, rug pijn heel heel erg!

Zo darren naar bed, en dan ga ik ook gelijk!

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hallo hier even een teken van leven...

Vandaag heb ik lekker bijna niks gedaan....even 3 draaien was en de vaatwasser uit geruimd. Morgen lekker mijn nieuwe ramen erin...en dan de baby kamer afmaken....

Baby was vandaag iritant, hij/zij lag op een plek waar ik onwijs misselijk van werd. Na een warme douche is tie gelukkig weggegaan daar...

Ben ook wel benieuwd naar Sureyya....Hoop dat ze gewoon antwoord kan geven dag....we wachten af

17. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    ZO, dat zijn aardig wat kleertjes ja!! Heerlijk dat kleine spul!

Ik heb nog een leuke buikfoto van mij en mijn vader! Is van twee weekjes geleden toen hij hier was voor ons trouwen, ik denk dat ik nog wel dikker word dan hij..........:D

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Alpenmama, wat een grappige foto!!
    En denk dat je hem idd gaat inhalen...
    Maar bij jou is de buik ook weer sneller weg hè hahaha!

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Zondag is patatdag met frikandel en bitterballen haha en ben&jerry ijs als toetje.

Yes aquarium verkopen voor hamster haha laat mijn kerel dat maar niet horen is afdelingschef van aquarium hengel en reptielen afdeling:p

20. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    HAhaha, gelukkig wel ja!!

Deel Deze Pagina