hoi hoi De kindercarnaval was echt super. Eerst moest JOrdy even de kat uit de boom kijken, maar na even veilig bij mama gezeten te hebben ging hij los De confetti vloog in de rondte en hij was heel de tijd aan het dansen. Zo schattig. Ik voel het natuurlijk wel, maar ben daarna lekker op bed gaan liggen. @pip: Dat zijn wel heel veel kleertjes. HAd de foto nog gezien @ yes en alpenmama: Leuke foto's @surayya: Ben ook wel erg benieuwd hoe het met haar is.
Goedemorgen! Gelukkig is m'n rug pijn weg, pijn in m'n ribben blijft, snap er nix van! Ooh heb gedroomt over sex met robbie williams... Pffiew, ik heb ff geen zin om wakker te worden nu!!! Whahahaha. Darren heeft zo nog optocht op school, dus ik ga hem eens aankleden, daarna nog ff uurtje slapen, ben nog steeds erg moe...
Hoi Ladies , Ik ben weer terug uit Antwerpen ..Zo daar m oet ik weer fee van bijkomen ..Veel gelopen en mijn buik protesteerde , als ie maar in de gaten had dat ik weer ging lopen dan had ik gelijk een harde buik ..Dus heel veel gerust .....S avonds had ik ook echt steken bij mijn schaambeen , herkenbaar voor jullie ? Maar we hebben het leuk gehad maar was wel weer reuze blij dat ik T&T weer kon knuffelen ..Het is wel ff lekker zonder kindjes maar dan o zo lekker als je er weer bent .. @Pieni , ik heb idd een groeiecho , 2 maart ..ben wel benieuwd , hoe onze sugar-beep groeit ..T&T hebben tot de 20 weken altijd goed gegroeid , maar waren uiteindelijk allebei dismatuur ....Dus ben benieuwd ... Was benieuwd of iemand al iets van Sureyya had gehoord ...................................
Goedemorgen allemaal! Marjon, spannend voor je die echo straks.. hopelijk is alles gewoon goed! Wel heerlijk dat je dan nog weer naar je beepje mag gluren... I am jealous... Yes, rustig aan doen vandaag dan!! Straks lekker ff een dutje doen.. hihi... Surreya, hoe is het met jou nu? iemand nog wat van haar gehoord dan? @ iedereen... we hebben gisterenavond SING IT gekeken.. geweldig programma zeg voor de zondagavond.. vond toch dat er nooit wat op was... erg leuk! Alleen bij de laatste paar liedjes kon ik het bijna niet droog houden.... Nou ik moet over een uurtje naar de FYSIO... dus ga zo ff met de kleine douchen en aankleden.... Verder vandaag eens een keer nog helemaal geen plannen...
ik mag nu om de 2 weken gluren , das weer een van de voordelen als ze je kindje in de gaten willen houden ..................... Hier morgen alleen peuter kleuter knetterbal en niet te lang ..
Dag smst met Sureyya, dus zij zal binnenkort wel met een update komen! Goedemorgen trouwens! Robbie williams... geen slechte droom nee! Hier weer ff 4,5 uurtjes werken, zal m'n best maar ff doen
Was cker geen slechte droom... Zal helaas wel altijd een droom blijven. Ben 1x naar z'n concert gegaan, had toen tegen me ex gezegd als ik het podium op mag om met hem te kussen zeg ik echt geen nee hoor!! Hahaha hij was echt boos!! Ik ben echt mega fan, heb alle cd's en kan alles mee zingen hihi.
ben geen fan , maarvindt zijn liedjes wel goed hoor , vooral de rustige liedjes ..............................
Goedemorgen, Geweldige outfit Yes!!! Prachtig. Ik heb sing it niet gekeken, ben niet van de emo TV. Heb Thre tudors gekeken, alleen stom dat ze aldoor 2 afleveringen achter elkaar doen! Nu kom ik niet uit met de vampire diaries. Dus het laatste stuk niet gezien van de The tudors. Ach Sven wou het ook zien en heeft zitten werken gisteravond (met dank aan een geweldige collega: NOT) Marjon: Je andere twee kinderen waren dysmatuur? Hebben ze je flink aan de insuline gelegd? Wel heerlijk dat je aldoor even kan gluren, is nooit vervelend. Gr Pip
Ik had gister trouwens wat raars... Ik was ff carnaval vieren, een wat mensen die ik ken vroegen of ik al wist wat het ging worden. Dus ik zeg; ja een jongetje! Krijg ik als antwoord, goh dat zal je wel jammer vinden weer een zoon te krijgen.... Euh watte??????????? Ben echt in schok, waarom zou ik dat jammer vinden? Ik krijg een baby! We zijn 1,5 jaar bezig geweest om zwanger te worden, en de baby doet het, is gezond (zover we weten) dus wat is er jammer te vinden?? Dat er een piemeltje aan zit??? Ik vind het geweldig om weer een zoon te krijgen!! Ben er nog ondersteboven van dat mensen zo dom kunnen reageren.. Wat is er nou niet leuk aan een zoontje krijgen!!
thijme was 5pond en tara 5,5 pond ....Vooral Thijme had er last vn , heeft ook suiker bij gehad ....(allebei voldragen) Ik ben met het minimum begonnen met spuiten maar is nu al verdubbeld ....Ik denk dat het bij de lunch nog verhoogd moet worden en dan zit ik hopelijk voorlopig goed .....Zal er natuurlijk aan liggen wat de suiker de rest van de zs doet ..............
Ik denk dat ze dat bedoelde omdat jealeen zoontje hebt Yessica ..Toen ik na Thijme , Tara kreeg , zei iedereen ook nou heb je een koningskoppel en zijn jullie zeker klaar....Of na de bbz , ma .Ach meid je hebt er van ieders al een en gezond dus wat wil je dan nog meer .Toen ik de mk had heb ik het bewust ook tegen niemand verteld , geen zin meer in die goed bedoelde opmerkingen .....Soms hebben mensen helemaal niet door dat ze heel erg kwetsend zijn , terwijl ze het eigenlijk goed bedoelen .....ik weet het goede er niet van ,maar ja ...sommige mensen denken nu eenmaal niet na voordat ze iets zeggen
Tja Yes, het droombeeld van mensen is van beide eentje.... en ze weten inderdaad de achtergrond niet... je moet maar zo denken, geen van hen bedoelt het verkeerd of kwetsend... maar toch, ze zouden wel wat beter na mogen denken inderdaad!
Ik krijg dan nu een zoon na een dochter, maar ik had het ook geweldig gevonden om nog een dochter te krijgen. Het zou me echt een zorg zijn, als ze maar gezond zijn! Mensen kunnen soms zo ongenuanceerd uit de hoek komen. Maar ja misschien is het wel hun eigen wens? Je weet het niet.
Ja begrijp wel dat ze het niet lullig bedoelen, maar heb dan zo het idee dat ze denken dat ik niet blij ben ofzo... Dat vrouwen alleen maar dochters willen krijgen... Weet het ook niet, maar had wel het gevoel dat ik mezelf en mijn nieuwe gewenste zoon moest verdedigen.. Tuurlijk had ik een meid ook leuk gevonden, maar in eerste plaats wil je een kind, niet een geslacht... Toch? Ach ja, ik laat ze maar praten, ik weet dat wij blij zijn, en dat is het belangrijkste...!!
ik dacht altijd een meisje te willen... maar het maakt me eigenlijk inderdaad echt niks uit! maar ben nu wel TE nieuwsgierig wat erin m'n buik rondhobbelt!
wel mee met meeting (op 6 of 20 maart) 6 maart: Babebabe, marjan, loran, yessica, 20 maart: babebabe, marjan, yessica, kimonootje, linnie, Loran niet mee met meeting: Mannin, marjon, natascha, dag, aszz, Willen de meiden die er nog niet bij staan even de lijst kopieeren (niet quoten) en hun naam erbij zetten??