Och Loran, wat naar! Geniet toch maar een beetje van je rust hé. Hoe weet je eigenlijk dat die harde buiken echt de veel zijn. Ik heb er sinds een week plots ook last van...
Heb de verloskundige gebeld, paar weken geleden. Had gevraagd hoeveel harde buiken je mag hebben bij een zwangerschap vanaf 20 weken. Hij zei: 4 tot 5 per uur is normaal. Is het meer, en pijnlijk, moet je rustig aan doen. Ik had 3 weken geleden 12 per uur , nu is het al wel gedaald naar 8 per uur, maar nog net iets teveel. Ze blijven soms ook pijnlijk. En wegzuchten werkt ook niet altijd..
Och meisje toch, rust maar goed dan De harde buiken hebben nog niet gezorgd voor opening of zo? Hou je goed, laat je goed verwennen!
Hoi hoi, Hier vanmorgen weer fijn prik gehaald, nog 12 tegaan. Moest verdorie weer ruim 45 minuten wachten, ze deden moeilijk bij de zh apotheek, wilde nog een recept hebben van gyno tewijl ze die vorige week al hadden gehad met toen 13 herhalingen. Snap er niets van. Heb nu gevraag of het volgende week wel klaar ligt. Maar ja belangrijkste is dat de boel niet verder open gaat dan dat het nu is. Donderdag weer controle. Verder lig ik hier bijna hele dag plat, zelf bij zitten gaat hardebuik anders niet weg. Bij liggen na gaaan ze weg na 30-45 minuten. Dus lig bij elke harde buik ruim een uur plat en met geluk kan ik dan weer wat doen, en als ik pech heb kom ie weer gelijk terug en kan ik weer plat. Verder weinig plannen voor vandaag en komende week, in deze situatie valt er toch niets te plannen. Je weet nooit wanneer er weer een harde buik op de hoek komt kijken. Ga nu even voor bereidingen treffen voor het eten (ovenschotel). Misschien tot later vandaag of anders tot morgen. Soms lees ik nog wel even bij s'avond maar heb dan geen fut om te reageren.
Loran: Krijg jij geen extra echo's om te kijken of de baarmoedermond niet inkort door die harde buiken? Bij mij is dat namelijk wel het geval.
Kunnen wel een aparte club beginnen. De bedrust club hahaha. K ben blij weer wat op de been te zijn. Maar merk wel dat ik erg vaak een pauze in moet lassen.
Heb met de vk. afgesproken dat ik moet bellen als de frequenatie meer wordt of gelijk blijft. Moet mijn afscheiding in de gaten houden, en zodra het iets rose is moet ik meteen bellen. Ze controleren wel elke keer bij de controle hoe het ermee staat. Maar tot dusver nog geen verweking..
@loran: Vervelend al die harde buiken. Doe je wel een beetje rustig aan?! Zie net dat je verplichte bedrust moet houden. Das wel minder. Vervelend zo'n snurkende man. Is wel erg hard als je hem door het plafon heen hoor of hebben jullie een houten vloer. @marjand: Lijk me niet erg als je die emo-buien niet heb, alleen maar meegenomen. Zo te zien ben je wel zwanger. Slapen doen je niet en van rollebolle in bed krijg je harde buiken. Denk niet dat je die krijg als je niet zwanger ben @babebabe: Ik denk dat iedere man zo wel thuis wil komen @Yes: Super leuk kamertje. Ook echt leuke meubels. De kast hangt/ligt ook al aardig vol. En die foto van jou en darren is echt heeeel mooi. @kleertje: Ik moet nog alles gaan uitzoeken en wassen, maar wil dat pas doen als Jordy's kamer klaar is. Als het goed is na volgende week. @arka: Hmmm das wel minder, maar als je hem nog met zeep heb gewassen kan het toch niet veel kwaad? @naam: Wij zijn ook al uit de naam allen ook het schrijven is nog even de vraag en hoe we het gaan doen met 2e en 3e naam. Als hij op 28 april geboren wordt wil ik hem naar mijn opa vernoemen en anders naar mijn opa en jeroen's opa. @ASzz: Hoop dat Natthan snel weer opknapt.Ze zijn altijd zo zielig als ze ziek zijn en zeker met overgeven. @Geboortekaartje: Wij gaan eind maart foto's maken voor op het kaartje. @verlof/ziektewet: Ik werk nu voor halve dagen, Heb dus 6 weken van te voren verlof.(bekkenklachten) 19 juli begin ik weer met werken. Ik neem dan in september nog een paar weken vakantie. @nijntje: Das wel lekker als je zo wat langer thuis kan blijven, was met jordy een half jaar thuis en was erg lekker. @Surraya: wel vervelen dat ze dan weer eerst een recept moeten terwijl die vorige week al heb gegeven. Vervelend dat die harde buiken zo lang aanhouden. Doe maar rustig aan. @Bedrustmama's: Laat jullie bebies het een sniet zo spannend maken en doe zeker rustig aan. Jullie kleintje moeten nog lekker even blijven zitten bij jullie.
Halllo Dames. ben weer terug van werk hadden vandaag brand en onrtuimings oefening altijd leuk met gillende sirenes mensen uit gebouw ontruimen en brandjes blussen lekker warm alleen door de knieen zakkken ging wat minder maar goed was erg nuttig. Hier verder geen veranderingen voor zover ik zie. bedmama's hoop dat snel beter word voor jullie
Hallo, hier heel de middag liggen pitten.....De fysio heeft vanmorgen mij bekken weer op z'n plaats gezet en dat voelde heel goed. Maar nu heb ik een klein beetje huishouden gedaan en geslapen en nu is de pijn weer net zo erg terug....Hmmm beetje jammer. Bedmama's: doe maar rustig aan hoor....Alles voor de mini's!!!! Hier wil Erik straks even bij zijn oma gaan kijken, maar van mij hoeft het niet zo. Ik ga wel even mee, maar wil niet kijken. Heb er normaal niet zo'n moeite mee. Maar wil haar nu niet zien geloof ik...in de zwangere modus....
Dank jullie wel voor de complimenten.... ik ben ook erg blij met mijn boom!! Maar echt crea bea is het niet hoor.... ik heb het idee goed gejat van www.inke.nl Daar kosten ze 195 euro en vond ik te duur en de kleur zat er niet bij. Dus heb ik een rol wit bij de praxis gekocht... uitgerold en naast elkaar gelegd, andersom dan... boom getekend en uitgeknipt en met lijm aan de muur... de blaadjes heb ik van staaltjes gemaakt. Die kleine kaartjes die je mag meenemen bij de bouwwinkels..... alleen heb ik er dan wel erg veel meegenomen! Maar het resultaat mag er zijn voor slechts 15 euro! Beter goed gejat dan slecht bedacht denk ik dan maar! Ik lees veel over harde buiken.... ik heb nergens last van! Is dat wel normaal? Soms is het wel wat harder maar het doet geen pijn en ik hoef het ook niet weg te zuchten ofzo!! Liefs
Marjan, balen dat je bekken gelijk weer pijn deden! Ik zou ook wel eens ff uitelkaar geschroefd willen worden hahaha. En als je je er niet goed bij voelt om te kijken bij Erik zijn oma, moet je dat ook zeker niet doen. Je onthoud toch liever de goede kant van iemand.
Yessica: leuke kamer trouwens.... alleen die slab is wat heftig voor een baby haha! Normaal staan er schattigere beestjes op haha
JOEHOE! Hier dubbel goed nieuws: 1) ik ben GEEN hartpatiënt! De ruis van mijn hart is een gewone zwangerschapsruis en is dus helemaal niet ernstig! 2) we zijn huiseigenaar!!! Yeah (okay, het klussen gaat een weekje langer duren dus we moeten toch nog een weekje ergens gaan logeren maar dat is verder niet zo'n ramp!) Namen Hier zijn we er helemaal uit.. tenminste als het inderdaad een meisje is. Voor een jongen moeten we nog even een reserve naam bedenken maar ook daar zijn we bijna uit. Onze dochter krijgt drie namen, ze wordt vernoemd naar de oma's voor haar 2e en 3e naar (net als zoonlief naar de opa's vernoemd is) en haar eerste naam wordt kort en krachtig net als Kick. Verlof 31 maart is mijn eerste verlofdag (6 weken van te voren) en ik begin pas 1 september weer met werken. Ik neem (afhankelijk van de bevallingsdatum) 4 weken onbetaald verlengd bevallingsverlof en 2,5 week vakantie op. Mocht ik langer kunnen en willen doorwerken en / of de baby komt later dan scheelt me dat weer vakantiedagen. Bedrust Lieve Sureyya en Loran.. tjonge, wat naar allemaal zeg. Heel veel sterkte en ik duim voor jullie dat het allemaal goed gaat. Yessica, fijn om te horen dat het met jou wat beter gaat. Geboortekaartje Zo goed als klaar en staat dan in de startblokken. Ik bestel de enveloppen in de eerste week van mijn verlof en die kan ik dan alvast voorbereiden met adresstickers.. we zitten inmiddels al op 110. Nesteldrang Poeh, ik wil eigenlijk wel heel graag met het kamertje van de kleine meid aan de gang maar moet echt nog 4 weken wachten... Jammer maar we hebben even andere prioriteiten. Wel heb ik 'm helemaal in mijn hoofd zitten! Het wordt vast heel mooi. Hoofdpijn Bah, vandaag zulke hoofdpijn dat ik toch maar een paracetamol heb ingenomen (probeer ik niet te doen)... misschien toch de spanning van het huis? Harde buiken Ik heb soms last van harde buiken maar in mijn 1e zwangerschap wist ik echt amper wat ermee bedoeld werd.. @Nathalie.. het is dus helemaal niet erg om ze NIET te hebben Zo, ben weer even 'bij'. Heb niet goed bijgelezen en hoop dus dat ik geen heel belangrijke mededelingen heb gemist. Indien toch.. sorry!!! Fijne avond!
Nathalie, ik ben mega Ed Hardy fan, en darren wou graag die met de tijger erop. Ze hebben er best veel van in de winkels, ook andere kleuren en plaatjes. Maar was al 10 voor 1 slab.
Ik vind al dat werk anders aardig crea! Goodevening ladies, hier weer een computerloze vrije dag beleefd... pffff, vind er niks aan dat ik hier dan alles mis Vanochtend bij de tandarst een perfect gebitd Daarna om koffie geweest naar Beppe en die was ook superblij dat ik even langs kwam ( ga niet vaak genoeg.....) En het hele huis is van boven tot benedend schoon!! en daarom zit ik nu met buikpijn op de bank .... we kunnen niet meer zo doorgaan als we voorheen konden dames! Schrik toch wel even hoeveel van jullie er nu thuis zitten/harde buiken hebben e.d..... ik was van plan om als een van de eerste te bevallen hoor, jullie niet hahaha, ik ga 22 maart al met verlof 6 weekjes van te voren! Ben wel heel blij met de 26 weken grens morgen, voelt toch weer als een klein mijpaaltje! Mooie kamers allemaal!! ik denk dat ik vanavond wel een foto van onze wieg kan spammen De kinderkamer wacht ik nog ff met alle meubels goed neer te zetten e.d. wil de komende weken ook nog wat te doen hebben hihi, Maar draaien jullie al wasjes?? blijven die kleertjes wel zo lang "goed" ik was van plan dat allemaal tijdens mijn verlof te doen... of is het dan lekkerder dat je echt niets meer hoeft te doen?? Zal zo nog even afwassen en dan de rest van de avond even lekker bankhangen! oh ja, dames, hoe is het met jullie darmen?? ik heb het idee of kunnen die van mij hun plekje niet zo goed vinden daarbinnen... .elke keer als ik 'lucht' heb of 'moet' heb ik zo'n buikpijn... vind dat elke keer maar weer wat een eng gevoel... dat die darmen zo raar doen, kan de beeb niet voelen toch?