Yes jeeej wat een goed nieuws En wat een mooie ringen zag ik net voorbij komen. Ik ga ff naar supermarkt ff eten voor vnaaf halen wat lekkers te snaaien oohh broodje bapao heb ik wel zin aan
Nou dames, The pregnant man is pregnant again voor de 3de keer. Ik kan me herinneren dat we het er een keer over hadden gehad The Pregnant Man Is Pregnant a Third Time : People.com
We zijn er ook erg trots op! Toen we op zoek gingen naar trouwringen had ik nog nooit aan het idee gedacht om ze zelf te laten maken, het kwam eigenlijk zo door onze juwelier. Kwam ook omdat Sven en ik wat andere dingen wouden en zo zijn het toch twee ringen geworden die voor een ieder van ons zijn, maar echt bijelkaar horen.
thnx meiden!! heb mn aquarium op mp gezet.. nou hopen dat tie snel verkocht wordt! hebben al een hamsterkooi voor darren gezien!
Nu kan het nog...straks als je echt in de sanering zit zal dat allemaal wel niet meer gaan denk ik. Dus nu nog even een tof cadeau voor darren..... Babe doen jullie voorzichtig onderweg naar huis...
De kooi kost 10 euro en de hamster 5 euro, dus dat valt nog mee! stukkie goedkoper dan in de winkel! moet alleen stro enzo nog kopen dan, maar das ook nie zo duur denk..
Middag! Oooh ik heb een zere rug van dat verven Vanavond weer even, morgen gelukkig vrij. @ Yessica, heb je dat tuniekje van de markt? Die heb ik volgens mij ook! Fijn dat de sanering er door is. Ik zit aan de droge crackers, lekker joh
Cygnet: GEFELICITEERD! pregnant man: Zoals Sheryll Crowe zingt: "If it makes you happy, it can't be that bad." Pipelina: Heel mooi