Aszz wat een naar gevoel lijkt me dat zeg. Bij mij ligt de beeb ook niet egt handig als ik moet bukken ofzo lukt me gewoon niet want dan voel ik de beeb.. heb op moment ook erg last van spiertrillingen boven in me buik dus heb weer teveel gedaan denk ik
Ik voel het nu vooral als ik zit, hij drukt echt naar beneden. Over 2 weken een afspraak bij de vlos in het ziekenhuis, zal ik het even vragen. Heb ook geen harde buiken, maar meer een ongemakkelijk gevoel. Voel nu ook stompjes net onder mijn navel... Gekke baby Mooie kast! Zal blij zijn als de dag er op zit, ben erg moe....
Klinkt als dat je kindje is ingedaald, dan kan bij en tweede. Popje lag bij 32 weken al muurvast en dat was vroeg, en 'teuntje' lag bij de groeiecho met 26 weken ook al behoorlijk in mijn bekken
mijn beebje zit ook al erug laag, kan volgens mij daardoor ook niet meer goed plassen, en ik doe niet meer lopen, maar waggelen.... 1 voordeel, hij komt niet zo snel in de buurt van je ribben, dus blijven die gespaart!
6 maart: Babebabe, marjan, loran, yessica, 20 maart: babebabe, marjan, yessica, kimonootje, linnie, Loran, niet mee met meeting: Mannin, marjon, natascha, dag, aszz, Pip, silvia009, Alpenmama, Sterreke, staat je naam er nog niet bij? kopieer dan de lijst (niet quoten) en zet je naam erbij!
6 maart: Babebabe, marjan, loran, yessica, 20 maart: babebabe, marjan, yessica, kimonootje, linnie, Loran, niet mee met meeting: Mannin, marjon, natascha, dag, aszz, Pip, silvia009, Alpenmama, Sterreke, Tinkerbel1984 staat je naam er nog niet bij? kopieer dan de lijst (niet quoten) en zet je naam erbij!
Door jullie zit ik nu ook aan de slagroomsoesjes :x Heerlijk dat ik jullie de schuld kan geven Hmm lag hier net heerlijk op de bank, zon fel in mijn gezicht, god wat heb ik zin in de lente en zomer 8)
De zon is hier allang weer weg jammer genoeg, Was net f op marktplaats op zoek naar hondje kwam ik bij de chiwawa staat me daar togh zielig verhaal van vrouw haar man is half jaar geleden overleden haardochter wou graag hondje dus heeft ze van ex-collega chiwawa gekrege omdat het hondje geen nageltjes heeft en nu heeft ze geen geld om hondje enz in te enten vind zo vreselijk nu wil ik dat hondje redden
ben weer druk geweest met het geboorte kaartje! heb hem HELEMAAL verranderd hahahaha... ben benieuwd wat mars ervan vind. ga nu ff eten...!
6 maart: Babebabe, marjan, loran, yessica, 20 maart: babebabe, marjan, yessica, kimonootje, linnie, Loran, niet mee met meeting: Mannin, marjon, natascha, dag, aszz, Pip, silvia009, Alpenmama, Sterreke, Tinkerbel1984. Kimm29 pffffff, gelukkig ga nu lekker naar huis!!! Fijne avond allemaal
Zo net terug van de bakkerij heb lekker met een bakkie thee de vitrine leeg gegeten met mijn collega... Heeft dag het adres van Sureyya al?
Marjand ik wil ook wel elke dag op visite bij de bakker Volgens mij heb ik bandenpijn onderin me buik trekt het doet zeer brand beetje haha moeilijk uit te leggen is momenteel maar aan 1 kant maar begint vlak naast me heup
Linnie is vandaag nog niet online geweest? Toch? Hopelijk heeft ze niet al te veel last van haar bekken! Dat had ze gisteren zo erg
goodevening, Hoezo hormonen om dat chiwawa te redden haha, of wouden jullie zowiezo al een midget hond? Dag nog niet gehoord vandaag zeker? in ieder geval nog niet over Surreya! Hier net pizza achter de kiezen... weet niet oftie wel helemaal goed valt... Vanmiddag ff bij m'n vriendin op visite geweest met de cake, is zo blij dat ze lekker thujis is in haar eigen vertrouwde omgeving met haar kleine meid, is zo'n poppie, en echt klein ook!! 46cm maar hihi,
hey meiden! zo eindelijk even tijd om te reageren hier alles goed ; maar erg druk geweest vandaag dus nu eindelijk even rustig zitten! bij de VK was ook alles weer prima Ik heb nog niets van sureyya gehoord en zit eigenlijk beetje in twijfel of ik nu moet sms-en dus denk dat ik vandaag even afwacht en er morgen anders een sms tegenaan gooi... heb ik hier verder nog wat gemist vandaag?