BAbeBabe haha nee we willen eigelijk geen klein hondje erbij we hebben zelf een boomer en willen er graag een friese stabij bij hebben allleen pas over jaar ofzo. maar zag dat lieve hondje dacht die moet ik redden gelukkig denkt me vriend nog wel redelijk haha en die wil het dus niet wat mij weer boos maakt haha
Natas is het je niet gelukt? Oooh heb net iets geweldigs gegeten: chocolade ijs banaan in plakjes en heeel veeel slagroom!! Hmmmmmmm kan er nog wel 3 liter/kilo (wat meer is) van op!!
klinkt lekker Yes ik ga zo even een lekker kop thee nemen met een choco koekje erbij..... maar doe wel rustig aan met het snoepen want ben niet echt een snoepkont en zou graag de kg's wel beetje in bedwang houden... zover mogelijk
Nee niet gelukt me kerel wil geen extra geld uitgeven vooor een probleem hondje besteeds het liever aan de baby. Eten oohh heb hier van die suikerwafels maar ook nog van die andere dunne harde koekjes daar is slagroom ook we lekker op denk ik
Zo, ben weer terug van de vk. 16 maart weer heen + ant-D spuit. 15 maart laten bloedprikken op anti-stoffen. Ben in 4 weken tijd 3,1 kg. gegroeid En net een flink stuk taart achter de kiezen, straks nog een stuk, en dan op naar 3 waterijsjes (mijn verslaving tegenwoordig net voor het slapen gaan)
even gal spugen hoor.. mijn vriend weigert vanavond weer om dingen achter zijn kont op te ruimen.. De vuilniszakken in de container te gooien, en niet in de keuken te laten staan etc. Zelfs de kattenbak moest nog schoon gemaakt worden, en de 3 katten moesten nog eten hebben. Vraag ik hem al vanaf 16uur, zegt hij: ja doe ik met 5 min. en nog niets gedaan.. Net uit protest zelf maar gedaan, en wat doet meneer?? Gaat douchen.. Ben nu zo pissed (lekker die hormonen), en meteen weer harde buiken te pakken.
Moeten nog 2 wasmanden naar beneden, maar hij vertikt het nu al een paar dagen.. Denk dat ik die zo maar ophaal, als die buiken wat minder worden.. En dan maar weer op bed liggen.. Mannen.. soms....
Loran jeetje wat een gedoe zeg ik mag niet eens inde buurt komen van de kattenbak geef die kerel van je een schop tegen ze bille
mannen............. wij krijgen 's ochtends wel eens een bord brinta, en hij zet deze NOOIT onder water... die staat dus de hele dag lekker vast te koeken... grrrrrr
Hey dames Alles goed met jullie?? Pip lief dat je zo bezorgd ben. Maar ik leef nog Leuke foto van je badje Binnenkort maar een keer naar de action. Zag ook nog een mooie buik foto en een kast voorbij komen. Las dat er nog geen nieuws over surayya?? Ben benieuwd hoe het met haar is.
Ik ga op bed liggen.. Heb net 1 paracetamol ingenomen. Heb enorme rugpijn, en harde buiken nemen ook weer toe. Denk dat ik nu echt even aan mezelf (en de kleine) moet denken.. Trusten alvast dames!! Rustig aan..