Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Klinkt idd niet positief die reactie van Marcel, ik wou dat ik je kon helpen , maar zou niet weten of je je druk moest maken of hij veemdgaat, .................Misschien vindt hij sex nu eng omdat je zo'n last van harde buiken hebt , en is hij bang dat er dan iets gebeurd ofzo ...Ik ben zelfook niet zo'n prater , maar je zou hem kunnen vragen waarom hij zo afstandelijk is en dat je daar nu juist zo onzeker van wordt .....Lijkt me ook niet erg fris als hij dan pas s ochtends gaat douchen ....maar volgens mij zijn jullie ook 2 eigenwijskoppen ,die elkaar ontieglijk in de weg kunnen zitten .....

dikke kknuuffffff

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Marjon, ja eigenwijs zijn we zeker.

Vorige x had ik met hem gepraat en gezegd dat als hij het eng vind om sex te hebben nu dat ik dat best kan begrijpen, heb natuurlijk veel last van harde buiken telkens..
    Maar dr is wel meer dan sex alleen...
    Er bestaan meer manieren om lief te zijn voor elkaar, en de laatste x dat hij lekker bij me kwam knuffelen oid kan ik me ook niet
    meer herrinneren...

De sex was trouwens al niet goed meer voordat ik zwanger raakte (dat ik zwanger geworden ben vind ik nog een wonder)
    daar lopen we al tijden over te moeilijk doen.

Ik begrijp gewoon niet hoe iemand in zo'n korte tijd, zo ontzettend kan verranderen...
    Toen we nog niet getrouwd waren moest ik hem af en toe van me af rammen, nu moet ik onderhand naakt door de kamer gaan dansen voor hij me opmerkt... Das toch best verschil...
    En zo lang zijn we nou ook al niet getrouwd!!

Dat douchen snap ik niet, je wilt toch lekker fris je bed in stappen, ipv 's ochtends je de pleuris haasten om te douchen en op tijd op je werk te zijn.

Ik moet hier over praten, maar weet nog niet hoe, meestal wordt hij gelijk boos als ik over sex oid begin...

3. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Yes, wat ontzettend vervelend zeg!!

Ik zou echt een goed gesprek met hem aangaan en je gevoelens daar in vertellen.... het is niet goed voor jou en de beeb als je je zo druk maakt om zulk soort dingen...

En inderdaad echt niet fris als hij dan zo bezweet zijn bed in stapt.. eeks!

Alpenmama, wat een gedoe voor een paspoort of niet! Maar heerlijk dat jullie met zijn tween genoten hebben van het uiteten.

Marjon, klinkt inderdaad als maagzuur..... ik slik daar rennies voor als het te erg wordt.. die helpen meteen en mogen ongestoord in de zwangerschap genomen worden.. volgens mij 16 per 24 uur zelfs...

Aszz, gelukkig dat alles goed is zeg!! En wat fijn dat je weer even naar je baby hebt mogen spieken!!

Marjan, wat een grappige dromen heb jij zeg!!

Iemand alweer nieuws over Surreya?? Ben heel benieuwd! Ze zou anders gisteren longrijping injecties krijgen toch?

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Als het daarvoor ook al niet goed zat is het idd een probleem , en idd er is meer dan de echte sex alleen ......Misschien dat jullie er met een therapeut over moeten praten , waarschijnlijk is het een issue waar jullie samen niet uit zullen komen ..

Wij hebben er ook weleens woorden over , maar dan is het meer dat manlief vaker zou willen en dat het voor mij minder belangrijk is dan voor hem ............en wordt het zoiezo minder , ik voel me nu niet echt sexy en dat begrijpt hij dan wel..........
    Maar naar mijn idee is het normaal gesproken meer een probleem dat de mannen vaker willen ........

Wat er in Marcel is veranderd weet ik ook niet ,maar vind wel dat hij daar een rede voor zou moeten hebben , als hij nu ineens helemaal 180 graden is omgedraaid ..........
    Het is en blijft vaak een gevoelig onderwerp om over te hebben ...

dikke kknuufffffff

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Hangt van je werk af, dat douchen... ik douche me ook alleen 's ochtends en m'n vriend ook, dus tenzij hij een oefening bij de brandweer heeft gehad doucht hij zich 's avonds niet nog een keer, maar wij MOETEN 's ochtends ook echt douchen, anders ben ik echt niet wakker en voel ik me de hele dag vie!

Qua sex, tja DE daad gebeurt hier ook al maanden niet... maar vriendlief heeft inderdaad op andere manieren geen klagen ;) en mijn hoogtepunten resulteren ook in knoepertjehardebuiken, dus die laten we ook nog maar ff rusten! :p

6. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    @iedereen, Wat vinden jullie hier van!

Al 3 maand geleden heb ik met een vriendin (die ook manager is bij ons op het werk) afgesproken om naar het concert van Kane te gaan.. hier in de buurt bij ons... Volgens mij is het een kort concert wat het was redelijk goedkoop..... 25 euro....

Maar goed nu komt het.. ik ben natuurlijk sinds eind januari in de ziekte wet.... ivm mijn bekken etc....
    Ik moet ook wel rustig aan doen, aangezien ik door de stress van het werk de laatste afspraak bij de verloskundige ben afgevallen ipv ben aangekomen....

Maar... er gaan ook nog 2 andere vriendinnen mee.. en het is echt een uitje waar we ons al lange tijd op verheugen.. ik heb zelf zoiets.. het begint om 8 uur en is half 11 afgelopen.. nou dat valt wel mee.. je kunt er ook gewoon zitten etc... als ik morgen gewoon rustig aan doe overdag dan valt het vast wel mee!

Maar die vriendin-collega belde opeens gisterenavond op dat ze wil afzeggen... omdat ze zich niet prettig voelt bij de situatie dat ik in de ziektewet zit... ik zo hallo dat betekent heus niet dat ik niets meer mag doen ofzo... naja... maar goed... zij heeft zoiets van, straks vraagt iemand er na en dan voelt ze zich voor het blok gezet en ook voor mij...

Nu zit ik dus met haar kaartje... ze zei al als je het niet kwijt raakt maak ik gewoon het geld naar je over... vind ik ook weer zo wat.. zo ben ik helemaal niet... maar aan de andere kant zij zegt nu toch af... hoef ik toch niet voor te boeten door haar kaartje te betalen...

7. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hey meiden!
    even snel.. ik heb nog niets van Sureyya gehoord dus zal er zo een sms aan wagen... in de hoop dat het allemaal goed zit...
    zodra ik meer weet laat ik het weten maar zit ook op het werk en is hier best drukjes....
    Knuf van mij!

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan

Heel eerlijk....??? zij moet wel gaan en jij niet...........
    Begrijp je wat ik bedoel? ik snap niet dat zij niet meer gaat... zij hoeft niet schuldig te veoeen toch? als het werk het niet vind kunnen ben jij verantwoordelijk niet zij

Ik zou ook naar de 9 maanden beurs vrijdag, maar zit nu voor 50% in de ziektewet en ga dus niet, kan het niet maken om smiddags 1 uur hier te vertrekken en dan op vrijdag wel helemaal naar Amsterdam te rijden en daar rond te struenen (al zou het eventueel met rolstoel zijn) vind ik... maar goed, ik zou daar ook geen gezeik over willen.

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Ik snap niet waarom je vriendin-collega zich er bezwaard om zou voelen dat ze met jou naar een concert gaat terwijl jij in de ziektewet zit , het zou een ander verhaal worden als jij aan haar zou vragen er geheimzinnig over te doen ........Als je zelf denkt dat je kan gaan omdat je ook kan gaan zitten vind ik dat je vriendin er een beetje zwaar aan tilt .....Mijn baas zou zelfs zeggen , als je dat kan , gewoon doen dan ben je er ff uit .........Ik zelf zou waarschijnlijk ook niet gaan ,omdat het voor mij te druk zou zijn en ik daarna ervoor zou moeten boeten .......................

10. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ja maar zij kent die andere 2 meiden niet zo goed... dus dat zou ze niet doen....

Maar het gaat er alleen om dat ze het gevoel heeft dat ze dit niet kan maken omdat zij manager is bij mij op het werk...

Er is natuurlijk wel wat voor af gegaan aan mijn ziektemelding.. ivm verlenging wat ze me wilde aanbieden met andere voorwaarden.. wat ik dus niet heb geaccepteerd.. dus ik ga ook al per 28 februari uitdienst.

Eerlijk gezegd heb ik daar door ook zoiets van, scheit hoor! Ze kunnen me wat op het werk... ik doe heel rustig aan thuis... en ga niet op het laatste moment me dit concert van kane door de neus laten boren...

11. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel

Nou inderdaad!!
    Het knaagt een beetje aan me... dat ik zoiets heb van, wat maakt dat voor jou nu uit dan.... maar zij wil er niet om liegen als er misschien iets over gevraagd wordt... Het maakt mij niet uit. Heb ik haar ook gezegd, ze mag gerust zeggen dat ze er met mij naar toe gaat.... maar blijkbaar heeft ze daar moeite mee.

Nu kan ze zeggen (als ze vragen), het gaat niet door we hebben een andere keer afgesproken (dat is ook zo) maar dat wil ze zelf, heb ik niet om gevraagd.

Die andere twee vriendinnen vinden het ook maar dom gezeur... en dan ook nog zo op het laatste moment... Ik weet toch wel zelf wel wat ik wel en niet kan doen... :(

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Weet je wat je moet doen Mama 2010.....Als je graag wilt gaan en je kunt het , lekker gaan , en als zij niet me wilt gaan dan moet ze die 25 euro maar betalen ....Laat je misschien wel laatste avondje weg voorlopig , niet verpesten door door haar ....................

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Oh ja, dat is ook zo!! sorry, was dat verhaal ff vergeten, ze hadden jou allemaal nieuwe klote voorwaarden gegeven, in dat geval... zou ik ook schijt er aan hebben inderdaad!! hahaha, en zij hoeft daar inderdaad niet shculdig over te voelen... maar goed, kun jij geen problemen krijgen als zij dus wel op het werk verteld dat jij mee was en zij dit bijv. bij het uwv ofzo gaan melden?

14. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel

Thanksss!!!

15. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel

Nee ze zei, dat als ze er iets over zouden vragen ze ging zeggen dat het niet door ging en dat we een nieuwe afspraak hebben gemaakt.. we gaan nu over 3 weken uiteten samen...

Naja ze moet het zelf weten....

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik vind zelf dat mensen niet moeten denken , als ze naar een concert kan ,dan kan ze ook werken ..Ik vind dat zelf heel anders ,het zou weer anders zijn als je elke week zulke dingen ging ondernemen , dan zou ik ook zeggen van nou nou , die is slim ,niet werken maar wel lol hebben ..........
    Waarschijnlijk zul je van je concert nagenieten met pijntjes maarheb je wel een toffe avond gehad .......

dikke kknuufffff

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    en dat etentje zou ik misschien wel overslaan !!!!!! en mat je andere vriendinnen iets gaan eten !!!!

18. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Wat grappig... zo zat ik eigenlijk ook te denken..... Ik zal er nog eens over nadenken....

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Tja, ik begrijp het gedeeltelijk wel.... die vriendin wil haar mama2010 niet in een vervelende positie brengen..... en voor haar gevoel moet ze dus liegen op het werk... dus tja, ik denk niet eens dat het heel slecht bedoeld is van haar.... snap je?

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Veel plezier bij het concert in ieder gevall !!!1

Deel Deze Pagina