hey meiden! zo ben weer terug van de VK en beeb en ikke zijn weer apk gekeurd alles was goed! verder heb ik me opgegeven voor een pufclubje en begin op 2 maart voor 6 lessen ook een info avond vastgelegd voor het zkh aangezien ik dat toch wel even wil aanhoren allemaal! op het werk wsa het verder lekker druk vandaag! ga nu ook even surfen op het net en dan bankhangen! fijne avond meiden!!! x
spam de ring waar de hemel aanvast zit moet nog even vastgezet worden, dus vriendlief moet em nu ff vasthouden
alles is zelf gemaaktd de hele wieg is door schoonpaps geschuurd en geverfd e.d. en de bekleding is door m'n lieve (hoogzwangere) vriendinnetje genaaid
leuke foto's, en erug mooi wiegje zeg!! Ik ben nu al met de kamer bezig omdat ik voor de 30ste week klaar wil zijn. maar ja, het is natuurlijk wat je zelf het liefste wilt. kleertjes was ik ook pas rond de 34ste week uit, net als beddengoed enzo. Darmen, heb nu lactulose ervoor, heb telkens veel pijn aan mn darmen. Ga zo ff lekker badderen bij mn moeder thuis, vind ik heerlijk nu met mn lompe lichaam hahaha!
lactulose heb ik ook, het is ook niet dat het niet wil ofzo, heb gewoon van te voren krampen... beetje irri!
ja soort steken ofzo? ik probeer de pijn weg te duwen, maar dat werkt natuurlijk niet.. geloof niet dat de baby last heeft van geirriteerde darmen, vk zei wel dat je er harde buiken van kan krijgen, maar daar heb je ook geen last van toch?
Nope, heb er tot nu toe 3 x één gehad, maar daar wist ik, net als jij en Marjan de reden wel van Mooi dat de apk weer goed was Dag!
ja altijd weer fijn om te horen! moet alleen een dagcurve laten maken maar dat is vanwege mijn gewicht een kleine check up dat ik geen suiker heb ofzo... zijn geen tekenen van maar voor alle zekerheid.. dus morgen even de HA hiervoor bellen..
ben je zoveel aangekomen? mag ik vragen hoeveel? want ik vind dat ik ook toch wel al aardig kilo's erbij heb gekregen vergeleken met de rest van de dames hier...
Hallo dames! Pfft ik ben moeeeeee. De kleine is erg ziek, neemt zoveel aandacht. Is helemaal niet erg hoor, maar wel vermoeiend. Net lekker met hem in een heet bad gezeten, paracetamolletje, hoestdrankje en lekker warm op bed gelegd. Hij slaapt nu. Zo direct mama ook.... maar eerst mijn bonbonbloc aanvallen
Hey Babe... hier ook al 7 kilo bij mijn eigen gewicht hoor....Ja t'is niet anders...Maar ga zo echt even een bak ijs uit de vriezer halen... Enne je kan toch niet zomaar een hele dag hier niet zijn! Waar zaten jullie nou heel de dag.... Mooie wieg! Aszz: hopelijk knapt de kleine man snel op, is niks zo'n zielig hoopje mens dat ziek is... Ik ga ff een filmpje kijken en dan naar mijn bed, moet morgen weer om half 5 op....truste voor straks!!!! Liefs en dikke KUS
Hoi meiden, Even snel spieken. Net met mijn dochter onder de douche geweest. Naomi zat lekker in badje. Kreeg meteen 4 harde buiken, in die kwartier tijd dat ik eronder stond.. Dus ga zo maar weer plat.. Doen jullie rustig aan?? Fijne avond allemaal!!
Ik ben tot nu toe ook 7 kilo aangekomen.... maar lig er niet wakker van.... kan er toch niets tegen doen en we hopen maar dat alle kilo's snel weer verdwijnen na de bevalling...
@cynet: Fijn dat er niks schokkends was in het ziekenhuis en van harte gefeliciteerd met de sleutel. nesteldrang: Hier begint het wel te komen maar nog geen puf voor. Zijn nu ook nog boven bezig met van alles dus heeft ook nie ecth super veel zin om goed schoon te maken.