hoi hoi, Kaartje naar Sureyya gestuurd @ Yes, succes met jullie gesprek vanavond! @Aszz.. Ja dat die kosten veel hoger zijn (KDV of Gastouder) waren wij (te) laat achter. Ben nu het dubbele kwijt aan kosten, terwijl ze minder heen gaat.. Naomi gaat vanaf 1 Juni naar een vriendin van ons (heeft zelf 3 kinderen), en de kleine gaat in Augustus ook heen. Vriendin past voor 200,- per maand op , ipv. 1500,- (minimaal!) kwijt zijn aan 1 kindje bij de gatsouder.. Dat is bij ons 1 salaris wat we kwijt zijn aan opvangkosten, en dat is ons net te veel, zitten (tot juni) krap bij kas.
Natas hij is nog niet thuis. Denk niet dat het vanavond nog gaat lukken, als hij zo laat is kan ik niet verwachten nog een heel gesprek te gaan voeren met me. Maar misschien ook wel, kijk wel even wat hij liever wilt Maar moet zelf ook vroeg slapen, wil om 11 uur al op of in de buurt van de beurs zijn.
Hey dames Lees dat er morgen een paar naar de 9 maandenbeurs gaan. Laten jullie even weten hoe het geweest is, want ik ga mischien vrijdag. Moet zeggen dat ik nog wel heel erg twijfel. Hoorde net van mijn schoonzus dat je de auto bij de rai niet kan parkeren vanwegen de drukte. De huishoudbeurs is ook. Wel kan je hem bij de arena parkeren en da kan je met de trein naar de rai. Wel is het dan een stukje lopen, maar ik weet dan niet of het gaat lukken. Weet iemand of je daar ook roelstoelen kan huren?? Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Yes: AL gesprek gehad met marcel?
Linnie, trein stopt ongeveer IN de rai... Ben er met feestjes wel eens geweest, en zelfs 's nachts met heel weinig kleding aan is de afstand goed te doen! Wij gaan ook met de trein! En lees ff me berichtje boven die van jou, we waren weer bijna tegelijk
goodevening ladies, weet ff niet meer wie er begon over trekkerige buik, maar hier vanaf eind van de middag tot in de avond staat mijn buik echt op knappen heb ik het gevoel zo strak staat het dan!! smeer me ook een breuk... maar komen allemaal rode streepjes
Yes: Okay das wel minder dat hij zo laat thuis is. Had je berichtje dus nog niet gelezen Wil je morgen laten weten hoe het is geweest op de beurs?? Mijn schoonzus zei dat het wel 10 minuten lopen is van hat station naar de rai. Zij liep vorige jaar zwanger daar( 5mei is de kleine geboren) en zei dat het heel zwaar was en dat ik goed moest nadenken of ik wel zou gaan. Weet dus niet wat ik moet doen, maar wil wel heel graag.
O,ja babe. Ik hoorde laatst dat het smeren niet schijnt te helpen dat het allemaal geldklopperij is en dat je het niet tegen kan houden. Weet niet wat hier van waar is. Hoop dat het allemaal toch een beetje mee valt. EN het niet te erg wordt.
ach die striemen maken mij niet zoveel uit, en vind het wel lekker om 's ochtends en 's avonds lekker naar zwitsal te ruiken
hahahha ja moet zeggen dat ik voor JOrdy nog steeds zwitsal gebruik. Vind het zo lekker ruiken. Zelf gebruik ik het natuurlijk ook Weet iemand of je bij de beurs roelstoelen kan regelen?
ja mocht ik zo eigenwijs zijn om te gaan en het gaat echt niet lukken. Ik wil zo graag, maar kan niet eens boodschappen doen dus aan de een kant zegt mijn geweten dat het niet verstandig is.
Dat heb ik ook lin, weet ook niet of het erg verstandig is om te gaan. Maar ik ga wel, en als ik het niet meer trek dan gaan we ff zitten of halen we een rolstoel. Zie het wel.
Nou we waren na een uurtje weer thuis hoor. Ouderavond MY ASS. Als ik denk aan een ouderavond, dan denk ik dat ze het over o.a. mijn kind gaat hebben. Hoe hij het doet, of dingen opvallen ofzo. Nee, we gaan het over de Gordon opvoedmethode hebben. Een houtjetouwtje methode uit de jaren 70 die wij al naar ons eigen zin toepassen. Met alleen maar vrouwen ( vond Rein leuk ) die niet de moeite nemen om zich te scheren. Zulke figuren waren het tenminste En ik zat op 1 of andere houten stoel waar ik het na 5 min. al op had gehad. Lekker voor mijn bekken. Oh ik vind het zo'n vaag KDV. Zal blij zijn als Nathan er af is @ Loran, wij zijn nu met het KDV 100 aan eigen bijdrage kwijt. Met gastouder is dit bijna 200. Maar de kleintjes gaan maar 1.5 dag dus dan vind ik het wel meevallen. Totaal 56 uur per maand.
daar zat ik dus ook aan te denken, maar als ik dan hoor dat je bij de rai niet kan parkeren ivm de drukte en je dan moet lopen, dan weet ik niet of ik moet gaan. Is het echt 10 minuten lopen vanaf het station?
wij hebben voor 3 dagen in de week oppas nodig, maar hier gaan de oma's en paps deze dagen vullen, mijn smoeder 2 dagen in de week, mijn vriend en mijn moeder beide 1 dag in de 2 weken
aszz: das wel minder als je iets anders verwacht dan dat ze doen. Bij ons staat er altijd in een brief wat ze gaan bespreken op zo'n avond en dan kan je jezelf op geven.
Ja dat stond hier ook een brief. We gingen het over de ontwikkelingen op het KDV hebben en over de Gordon methode. Nou, het ging alleen maar over de Gordon methode en verder kwam er niets. Gingen we maar wat meer opvoeden als Gordon; KSSSSSSSSSSSSSSSSSST!! Ik wil de kleine wel naar een KDV of gastouder hebben. Vind dat ze er erg veel van leren. Heb meerdere kindjes om me heen gezien die ook naar opa en oma gingen en ik vond het persoonlijk niets. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Lin ik heb het ff aan Marcel gevraagd, ik was nooit al te helder van en naar een feest. Hij zegt dat het zeker niet meer dan 10 minuten lopen is. Maar ik zal morgen ff op m'n klok kijken als ik ga lopen, dan weet je het morgen avond. Marjan, tot morgen hè!! Ik ga slapen, ga niet meer met Marcel praten, hij is kapot moe.