Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

oh dank je pip....goeie tips.....Jij hebt ze dus al eens gebruikt. En tevreden begrijp ik....

Dank je Marjon....komt vast goed.

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Laat het je weten Linnie, ben eigenlijk ook wel benieuwd. Gisteren eigenlijk een beetje te veel gedaan.... Maar ga gewoon voldoende rusten even wat drinken en dan weer verder....

3. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Nou ik ga, tot vanavond....Fijne dag allemaal.

Enne Babe succes met ondertrouw en je kaartjes.

Alvast gefeliciteerd!!!!

4. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Veel plezier vandaag Babe!!!! Maak er een heerlijke, gezellige dag van. Vol met Liefde!!!

Pip

5. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Goodmorning lady's!

Veel plezier dames op de 9 maanden beurs!!

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen!

Ieeeh weer sneeuw! BAH! Nu heb ik het gehad.

Dames die naar de beurs gaan, veeel plezier!

Babe, succes en veel plezier vandaag.

WB eten, bij mij waren ze ook erg makkelijk thuis. Als ik het niet wilde eten, hoefde het niet. Maar dan kreeg ik ook niets meer.
    Dat was met een knorrende maag op bed. En als we het echt niet lusten ( andijvie, ieeeghh! ) dan maakte mijn moeder een potje worteltjes ernaast voor ons. Maar we moesten het sowieso proberen. Smaak veranderd ook in de loop van de jaren, maar andijvie is 1 van de weinige dingen die ik niet lust.
    Verder eet ik alles wel.
    Mijn man is een ander verhaal, die lust geen uien, geen dingen met te veel knoflook, met rare groentes is het ook een probleem. Beetje jammer dat, maar hij eet al een stuk meer als in het begin!

7. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Veel gevallen? Aszz

Hier een klein laagje, maar het is alweer dooi gelukkig!

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Een paar cm ligt hier wel weer ja.
    Beetje jammer, maar wat doe je er aan? Bar weinig :D

Nog even en het is lenteeeee!!!

9. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Je kan het je haast niet voorstellen! Ik ga voor een heerlijke warme april maand. Dat er een goede rokjes dag mag zijn ter ere van Martin Bril en dat ik mijn benen en hoofd nog een beetje bij kan laten kleuren want die zijn wit! Niet normaal meer, haha

Pip

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou niet te warm aub :p Lekker vocht vasthouden.....

Ik gebruik trouwens gewoon zelfbruiningscreme nu hoor, die witte latten en buik vind ik maar niets hahhaha.

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Dames die naar de beurs gaan veel plezier.

Baby erg rustig hier normaal voelde ik beebje elke ochtend en nu sinds gister niet meer kan het zijn dat beebje al wat lager ligt dat ie daardoor wat minder beweegt???
    vind er niets aan hahha kon net alle bewegingen duidelijk voelen en nu ineens weer een stuk minder.

Eten ik ben egt een ramp met eten lust bijna niets en wil ook nooit iets nieuws proberen geen idee waar dit vandaan komt

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ntascha kan ook zijn dat beep gedraaid is , bij mij is ie een paar weken terug in stuit gedraaid en voel ik ook minder , de laatste dagen weer iets meer , dus hopelijk gedraaid ..Moet morgen weer naar gyneacoloog , dus dan kunnen we er weer ff naar gluren ....

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hier net weer diabetesverpleegkundige gehad en insuline weer verhoogd ..

@Pipelina , watheeft het voor invloed op een beepje als je steeds meer insuline moet spuiten ?

14. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Goedemorgen!
    Veel plezier op de 9 maanden beurs voor degenen die gaan!

eten ik moest vroeger alles eten maar lustte niet veel... was dus echt een drama. En het heeft niks geholpen want er zijn nu nog steeds heel veel dingen (vooral groente) die ik echt niet lekker vindt! Terwijl een vriend van mij vroeger alleen hamburgers lustte en kreeg die dus ook (moeilijk verhaal, toen hij 2 was heeft zijn vader zelfmoord gepleegd dus kan me voorstellen dat die moeder niet echt de prioriteit gaf aan eten :() maar nu lust hij gewoon echt alles!!!

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Goedemorgen!
    even snel vanaf het werk :D

Babe : veel plezier vandaag en alvast van HARTE!!!
    maak er een leuke dag van!

Beurs: veel plezier aan alle dames die daar vandaag rondsjokken :D

vwb Sur: vind het heel fijn al dat medeleven vanuit ons !!!!

Ego; ben het zat.... werk is best intensief om iemand in te werken en alles toch op tijd af te krijgen.... merk best dat het wat energie van mij persoonlijk vraagt... ben 's avonds ook wel kapot...

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ff doorbijten Dag ...........................

17. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Oh ja Babe superfijne dag!!
    Dag ik vind het nu ook al irritant worden, ben vanaf een uur of 3 behoorlijk gaar.... hoe lang moet jij nog? ik nog heeeeeeeeel lang tot 20 april!!

18. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0

Welk soort spuit je? Zal ik het even nakijken. Maar wat ik zo weet, is dat er maar heel weinig insuline wordt door gegeven via de placenta.
    Maar inprincipe, maakt jou eigen lichaam te weinig insuline aan. Dat spuit je erbij. Daarom zakt je suikerspiegel en krijgt je ongeboren baby niet te veel suiker binnen. En zal het lichaam van je baby gewoon normaal reageren. En zelf ook niet gaan reageren met het maken van heeel veel insuline. Daarom moeten baby's van moeders met (zwangerschaps)diabetes, in de eerste 72 uur gecontroleerd worden op te lage bloedsuikers. Als de moeder maar steeds te veel suikers door geeft aan de baby zal deze te veel insuline aangaan maken. En als de baby dan geboren is moet het lichaam weer wennen aan een andere intake van suikers en zal de insuline moeten verlagen. Daarom is het ook van belang dat je goed ingesteld bent, en als dat zo is, zal het ook goed gaan met de beebie!
    (maar w.s. wist je dit al wel, sowwy)

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik wist het wel ongeveer Pipelina , maar het is fijn weer ff te lezen ..Ik spuit NovoRapid...( 3xper dag .....4 eenh, 7 eenh, 5 eenh.)

Th@nx voor de info ...........

20. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hoi,

Hier net terug van de nieuwe vk in mijn nieuwe woonplaats. Was weer allemaal prima. Goeie bloeddruk, mooi hartje gehoord, even gevoeld (koppie naar beneden, goeie groei). Manlief heeft ook even gevoeld (cursus verloskundige ;) )
    Het allerbelangrijkste... we voelen ons prettig bij deze praktijk. Het enige wat minder was, was dat de vk me ging vertellen dat ze niet zo goed bloed kon prikken (werd geprikt op antistoffen).. Tja, dat moet je natuurlijk niet zeggen. Het maakt me niet zoveel uit, prikken doet me niets. Maar mijn zus bijvoorbeeld is fobisch voor naalden!

Nog 5 dagen en dan wonen we in ons nieuwe huis!!!

Ik hoop vanavond bij te kunnen lezen!

Deel Deze Pagina