Hier vanavond lekker pasta eten.... En nu aan een schaaltje bolognese chips.... ik moest toch meer snaaien! hahahahaha!
OWWWWWWWW ik wil ook frietjes of MEKKEN...! Maar we hebben met carnaval al te veel friet op dus dat ma echt niet van mijn ventje
Eten: Hier wordt het vanavond ook iets makkelijks. Denk een hamburger op brood. GEen zin om te koken. Vanavond de 1e les zwangerschapscurcus. Moet zeggen dat ik niet echt zin heb. Zit dus te twijfelen of ik zal gaan. Tis al verzet door te weinig aanmeldingen enz.
Hier ging het ook niet door in mijn woonplaats.. dan zou ik naar een andere plaats moeten 15 km verderop.. nou geen zin in.. dus dan maar niet.... ach ik heb die cursus bij de 1e toch al gehad... maar was wel heel gezellig hoor met al die dames!! WE zijn daarna ook nog 2 keer bij elkaar gekomen met alle kindjes... en toen verwaterde het contact....
Ik mag ook weer vanavond, vind het wel leuk maar heb nooit zin om te gaan, en ik ben nu heel erg verkouden dus heb de neiging te skippen...
MEKKEN ??????????????????????????????????? hie rheb ik juist een hele grote groep met de gym, we zijn met z'n 13 -en
owh das een goede babe! wie weet probeer ik die wel hier nog 20 minuutjes te gaan en dan op naar huis!!!!
nognooit gehad die mc flurry , hij klinkt wel lekker ......Wordt wel weer eens tijd om naar de mac te gaan..is al lang geleden , de kindjes vinden het ook altijd erg leuk ....
ben ff online aant zoeken naar nieuwe handgrepen voor onze keukenkastjes, heb bij de ikea mooie gezien, maar om daar nou helemaal heen te rijden voor alleen een paar grepen... hoop nog een onlinewinkel te vinden die ook verkoopt wat ik mooi vind!
Hier eten we vnaaf babi ketjap manlief gaat koken De box is ook bezorgd ik ging ff liggen met me ogen dicht op bank werd 3 kwartier later wakker staat de box al in elkaar in de woonkamer hahaha