Hahha ja idd dat zei ik ook de beesten hier vinden de box wel interresant maar ook niet heel erg had togh wel anders verwacht dat ze er direct in zouden gaan enz
weet nog niet wanneer wij de box in elkaar gaan zetten... komt ook nog een bed in huis te staan eerst... dus weet niet of we wel ruimte gaan hebben! vanaf wanneer gebruik je de box echt voor die kleintjes?
Wij gaan direct al wel vanaf de geboorte gebruiken dan zette we de reiswieg erin dan kan de beebje daarin slapen me vriendin die is in december bevallen had de beeb ook al direct in de box liggen op het kleed ik heb eigelijk geen idee vanaf wanneer ze het aanrade haha
Ff snel, zijn net terug Echt veeeelste veel gekocht hahaha. Leuk ff kimonootje en Marjan tegen te komen. Ga nu ff lekker uiteten met m'n moeder. Kom vanavond ff lezen etc.
hmmm, lijkt me wel makkelijk om in te leggen idd... denk dat we eerst wachten tot het bed gebracht word week 36 en dan ff kijken of we de box nog ergens kunnen planten... want de wieg moet namelijk OOK nog ergens staan.......... haha,
pfft word helemaal gek van dat trekkerige gevoel in me buik vooral aan de rechterkant beetje onderin aan de zijkant bah zal wel groeipijn ofzow zijn
Hallo daar was ik ook weer even.... Ben helemaal gaar, maar t'was wel leuk op de beurs. Heb minder gekocht als Yes maar goed moest ook wel flink sjouwen hoor....hihihi Had net als Yes een soort pak ezel bij me...(lees: vriendin) Hoe is het hier geweest? Dag: denk wel aan je zelf he. Mijn zus was ook zo eigenwijs want die moest en zou ook tot 4 weken van te voren door werken. En heeft dat ook gedaan, maar de kleine dacht na 3 dagen verlof al te komen. Ze heeft toen helemaal niet bij kunnen komen van alle stress op het werk en ja dan heb je 2 weken extra na af loop maar je gaat helemaal kapot je bevalling in...Niet zo fijn hoor... Ehhh voor de rest weet ik eigenlijk al niet meer waar jullie het over hebben gehad.... Volgens mij wilde er nog meiden iets weten van de beurs....Wat ook al weer? Erg leuk om wat mensen live tegen te komen....Yes moet helemaal relaxed zijn want die krijg me daar een heerlijke massage.....
Tommee tippee aanbiedingen: borstvoedings starterset: 49.99 (2x 150ml.fles, 2x 260ml. fles, 4x afsluitdoppen, 56 zoogcompressen, 1x fopspeen) starterkit voor pasgeborenen: 19.95 (2x 150ml. fles, 2x 260ml. fles, 1x weaningbottle, 1x fopspeen) GRATIS: 150ml. fles bij aankoop van alle tommee tippee producten op de beurs (maximaal 1 per klant) Natasch wat ik heb gekocht: 2 boxkleden (2 voor 30,-) 2 badcape's wikkeldoeken (5,- per stuk) 2 pakken pampers maat 1 (10,-) 2 slaapzakken maatje 60 (2 voor 10,-) zwitsal verzorgings set en geurbuiltjes (10,-) 1 shirtje voor de voetbal met daarop: Jong Oranje..... ehhhhh dat was het denk ik al. Wilde eigenlijk ook de belly bandid maar kon de kraam niet meer vinden en het werd zo druk. Was het helemaal zat kreeg een harde buik en mijn bekken begonnen echt weer pijn te doen. Ik dacht zit me best bestel hem wel online....En wilde eerst Tommee tippee starterset kopen maar twijfelde erg dus kijk het eerst wel aan of het wil lukken met de BV enzo dan kan ik altijd Erik naar de winkel sturen of online kopen.....
@Pipelina , ik heb op een site ook wel een aanbieding van tommie tippie gevonden , maar komen wel verzendkosten bij , weet niet hoeveel p www.kinderwebwinkel.nl 3 flesjes 260 ml voor 12,50 euro
Kijk dat is interessant! @Marjand, had ik ook niet gedaan. Die fles van 150 cc gebruik je maar heel kort, ik heb er ergens 1 verloren staan in de kast. Je hebt meer aan de 260 cc. Je kunt ze gewoon bij de Etos halen en er zit ook een speen nr 1 bij. 7 euro en je bent klaar. Ik wou perse ook voeding in huis hebben, terwijl ik daar eigenlijk tegen was, maar ik had geen zin in een hysterisch kind wat niet aan de borst wou maar wel moest drinken. Ik heb toen van die zakjes nutrilon 1 poeder in huis gehaald en heb ze later over datum weg mogen gooien. Maar het gaf me wel een rustig gevoel dat ik het in huis had, hahaha Pip
Marjand netjes hoor en jeetje wat een mooie prijzen die zie je in de winkel jammer genoeg niet daar baal ik wel beetje van. En wat wou je nou nog meer kopen een band?
Ja zo'n belly bandid dat is voor na de bevalling dat je buik niet zo los klotst door je bed...Maar kon de stand niet meer vinden en vond het wel gezegend....Die winkel van die boxkleden, wikkeldoeken enz (heb daar op de jonge gezinnen beurs mijn dekentjes vandaan) hebben ook een website hoor weet niet of ze dan de zelfde prijzen hebben maar je kunt allicht kijken.... Zal even kijken hoe ze heten...