Heb lkkr gebadderd, alleen telkens harde buiken. Dus kon haast niet meer auto rijden net. Nu lig ik lekker met kruikje in bed. Baby is druk aan het wiebelen, dus ben nog wel even wakker denk ik. Truste meiden!!
Morgen dames. Nou, Nathan heeft ons allemaal aangestoken. Buikgriep ofzo. Ik lijk wel een fontein zoveel spuug ik. Het is ook niet te houden. Daarnet een bakje thee, 2 minuten later hoppaaa er zo uit. Zonder waarschuwing of iets. Ben de hele nacht dus al aan het poetsen en douchen. Rein is ook net zo ziek, alleen heeft hij vanmiddag een examen.... Heb nu wel veel last van mijn buik/bekken. Ik spuug met heel mijn lichaam dus alles doet zeer En ik dacht dat ik wel genoeg gespuugd had de laatste paar maanden.
jeetje wat vervelend Aszz , doe maar rustig aan en ik hoopdat je snel weer opknapt .... hier vandaag de 24 weken gerens gepasseerd ~!!!!!!!~
Aszz das behoorlijk klote zeg. Buikgriep is zo vervelend. Wens jullie allemaal veel beterschap. Hier is Marcel ziek, hopen dat hij niemand aan steekt verder!!
hier hebben we al wat zieken gehad , including me ..Thijme heeft vorige week beetje buikgriep gehad , kon nog geen slokje drinken binnen houden en ik gewoon net als de laatste weken weer een luchtweginfectie maar gaat alweer beter .......................
Bedankt tjiks. Nou ik had gehoopt dat ik wel van het ziek zijn af was, vind dat ik wel genoeg voor mijn kiezen heb gehad de laatste tijd. Maar helaas niet dus. Verder voel ik me wel oké hoor, maar ik spuug alles er net zo hard weer uit. Maar ik MOET eten, anders word ik weer zo zwak en ellendig. Ben trouwens wel een kei in spugen geworden nu Voorheen moest het echt uit mijn tenen komen en hield ik het elke keer tegen. Nu weet ik dat het mij oplucht. Maar leuk is anders.
Aszz de spuug expert Ik vind spugen ook vreselijk, op 1 of andere manier maak ik mezelf helemaal gek, janken en zo. Dus ik hoop dat het mij overslaat! Brr.. Beterschap aszz vind het echt balen voor je, jij hebt wel best veel spuug pech gehad!
Zo allemaal! @Loran en alle anderen met harde buiken:doe rustig aan! Het is nog te vroeg voor de beebs! @Aszz: beterschap! Ik heb ook echt een hekel aan spugen, bah! Vooral die smaak daarna in je mond, brr. @Yessica: lekker he badderen! Wij hebben ook een bad en af en toe is het heerljik om even lekker lui in te hangen! Wel bale dat je daarna weer harde buiken had Hier gaat alles goed! Nog steeds eigenlijk nergens last van, dus dat klop ik maar even af, ik geniet er maar zovee mogelijk van! Ik spam ook even een nieuwe buikfoto! Dit ben ik met precies 24 weken en 6 kg erbij! (ik vind het een mooie buik, ik draag erg naar voren!)
Goedemorgen! Hier de 26weken grens!! (dat is toch officiele levensvatbare datum dat ze je helpen?) Verder kom ik zwaar chagrijnig op het werk, ik ben err een dag niet en dan gebeurt er dus gewoon ook niets.... dus kan me vandaag weer een slag in de ronde werken Voel de kleine ook niet meer zo duidelijk... komt dit omdat ie dan anders ligt? of omdat ie groter is en dus niet meer van de ene naar de andere kant kan stuiteren?
hadden we het al eerder over gehad ,maar volgens mij is dat de 24 weken en daar bedoel ik dan mee dat ze wat doen als je nu gaat bevallen , weet dat ik zwanger was van tara dat de grens daar lag ..................maar ze moeten allemaal nog mooi ff blijven zitten !!
Hier de hele nacht wakker gelegen van de harde buiken. En de keer dat ik eindelijk sliep, werd Naomi wakker met een diarree-luier, en gelijk de hele onderkant vuurrood.. Krijssen natuurlijk. Gelijk maar schoon gemaakt, en bepanthen erop gedaan, gelukkig was het net al wat beter.. Leuk bijkomst momenteel hier: Naomi wordt overdag zindelijk. Haar luiers zijn vrijwel overdag droog, en ze geeft steeds beter aan dat ze naar de wc. moet..
ik weet niet precies hoe vaak Loran ......Maar ik weet wel dat dat bij mijn 1e zwangerschap niet zo was , Thijme voelde ik maar heel af en toe ..was blij dat hij af en toe de hik had , dan voelde ik dat tenminste ....... Tara was al een stuk drukker en voelde ik vaker en deze beep heb ik vandaag al 8 x gevoeld .......................... dus het zal perkindje wel verschillen ....Voel je je kindje te weinig naar je idee Loran ?
Op zich voel ik de kleine wel vaak genoeg. alleen door de harde buiken, verneem ik het veel minder. Maar zodra mijn buik ontspannen is, gaat het flink tekeer. Maar let nu meer op de harde buiken dan het geschop, om eerlijk te zijn
Marjon, ik heb op internet rond gekeken, maar de levensvatbare grens ligt op 26 weken. Als je baby eerder komt zullen ze geen actie ondernemen je baby te redden. 24 weken is de abortus grens, belachelijk hoog trouwens! Na die week mag je geen abortus meer laten plegen.
Kan me niet voorstellen dat sommigen dan nog een abortus willen! Het is al zo'n mensje.. Moet afgeschaft worden.. Ok. uitzonderingen daar gelaten, zoals niet levensvatbaar etc.
Zou kunnen Yessica , ik heb er ooit een engelse docu over gezien en daar was het dat ze altijd ingrepen , was zelfs een kindje van net iets meer dan 22 weken die het gehaald had .............en er zowat niks aan over had gehouden en daar zeiden ze toen in dat de grens in Ned op de 24 weken lag ...........maar dat is al lang geleden hoor ................