Veel plezier Marjon...wou dat ik heeeeel even mocht gluren (dan wel zonder medische indicatie, oh en gratis)
thanx , marjan ............heb er ook wel zin in .....Ben benieuwd of Sugar beep gedraaid is ..hoop het eigenlijk wel , want hoe langer het nu duurt , des te minder kans dat beep nog draait ..............
Veel plezier marjon, en we duimen dat sugar beeb zich omgedraaid heeft!! Zal wel fijn zijn zeg! En Marjan, voor mij voorlopig geen avontuur(tjes) meer, ben er goed klaar mee!!
Ik ga ook even aankleden enzo, moet heel even oppassen op de kindjes van een vriendinnetje.... Beetje jammer ik kan nooit nee zeggen want ik ben eigenlijk helemaal kapot....na gisteren
Nou ja 1 avontuur dan he.....Je nieuwe zoontje! Is ook een flink avontuur toch....Maar wel een hele leuke
Ja daar heb ik echt zin in!! Succes met oppassen, hoop dat je nog ff kan uitrusten vandaag, ik kan mezelf nog niet uit bed slepen, was erg vermoeiend hè gister...
Ja was zeker erg vermoeiend gisteren...Ben echt op nu. Alles doet zeer en heb steeds een harde buik....Dus ff snel oppassen en dan helemaal niks meer.... Tot straks
dag lieverds , tot l@ter ..kan goedpas vanavond zijn , druk schema vandaag ........ Yess , hou je taai he .............
Marjon, tot vanavond!! En ik hou me goed! Knuff!! Marjan, je had gister die massage moeten doen, beeb en ik zijn helemaal zen, soort yin jang achtig hahaha!!
Yes ik lees net het nieuws dat jij en Marcel uit elkaar gaan. Pfff heftig zeg in deze situatie met kindje op komst en schuldsanering voor de deur. Maar komt vast goed, heel veel sterkte!
@yessica: wat een moedige beslissing! Sterkte ermee! Verder lees ik veel verhalen over de 9maandenbeurs..ik kan er helaas niet naar toe (heb er gewoon echt geen tijd voor). 8) Gisteren weer check-up gehad en alles was helemaal in orde! Kleine groeit goed, baarmoeder zit precies op juiste hoogte, bloeddruk was prima (120/60) en ik ben nu 7,5 kg aangekomen (alleen buik en de VK zei ook dat ze van de achterkant niet kon zien dat ik zwanger was!). Kleine was ontzettend druk aan het bewegen, heerlijk om om te zien! Over 3 weken mag ik weer en ik krijg met 32 weken een groei-echo, schijnt standaard te zijn als je bij de VK/gyn loopt. Beeb ligt met hoofdje linksboven en met beentjes rechtsonder, dus die moet ook nog even een keer draaien! Maar volgens de VK draaien ze nu nog regelmatig dus nog geen probleem! Verder vond ze het echt ongelooflijk dat ik en nergens last van heb en nog 40 uur in de week werk! Ik wil dat graag ook nog even volhouden!!! Fijne dag verder allemaal!!!!
Linda, dat klinkt super allemaal!! Hoop dat je je zo goed blijft voelen, daar teken je voor hè Mooi hoor alleen een buik, heb ik ook, aan de achterkant zie je geen verschil hihi.
Linda ik heb ook nog nergens last van en werk 40 uur is dat nou zo bijzonder??????????? Heb er nooit zo over nagedacht! Maar wel lekker ja, ik hoop het ook nog even vol te houden (nog 2 maanden werken... klinkt wel lang!)
Sterreke, de meeste vrouwen krijgen rond deze periode wel wat meer last van hun rug en buik. Maar sommige huppelen fluitend door hun zwangerschap heen. Verschilt echt per zwangerschap, de vorige keer was ik ook zo bij de bevalling aangeland, terwijl ik nu vanaf 23 weken al nix meer kan. Geniet ervan zou ik zeggen!!! Voor je het weet is het voorbij (al heb je dan natuurlijk wel een super lieve baby in je armen!!!)
Yess. Nou voel je je nu opgelucht dat het besluit is genomen dat jullie togh maar uit elkaar gaan?? IK weet natuurlijk alleeen maar van jou verhalen hoe jullie situatie is maar denk egt dat dit beter is voor jou/jullie. En fijn dat je moeder zo achter je staat dat je daar ook veel steun kunt vinden als gal wilt spuwen stuur maar brichtje hoor
PPfft heb nu al 2 dagen pijn in me lies en vooral aan de rechterkant heb de hele nacht ook mega slecht geslapen omdat het zo steek alleen kussen onder me buik hielp verder niets en stond vanmorgen op en me buik was ineens mega zwaar en weer die stekende pijn in me lies. ppfftttt. Moet vanmiddag ook nog op verjaardag maar daarvoor moet ik wel 3 kwartier rijden dus intotaal anderhalfuur bah
Goedemorgen! Jeetje Yes... schrok wel eventjes van je berichtjes maar denk dat het een verstandige keuze is! sterkte de komende tijd maar probeer ook wel te genieten van je beebje!
goedemorgen meiden, Yes, als ik al je berichtjes lees, denk ik dat je een goede beslissing genomen hebt. Al zal het geen gemakkelijke beslisisng geweest zijn. Heel veel sterkte de komende tijd!! Buik, bij mij zie je aan de achterkant ook niet dat ik zwanger ben. Het is echt een bol(letje) aan de voorkant (album). Meiden die naar de beurs gaan heel veel plezier en de anderen een fijne dag!!
Hallo allemaal!! Marjon veel plezier met het gluren! Marjan, hopelijk kun je nog een beetje tot rust komen vandaag.. ondanks het oppassen.. Yessica, jeetje wat erg voor je... maar hopelijk maak je de juiste beslissing en zul je samen met je 2 kindjes zometeen heel gelukkig worden... Kane was gisterenavond geweldig! Hij zong meer dan 2 uur.. valt toch weer mee he.. in het voorprogramma was Lisa Lois... Ik had wel onwijs zere voeten van het staan etc... op een gegeven moment maar een stoeltje achteraan op gezocht.... Vandaag maar lekker rustig aan doen!