meiden bedankt voor de lieve berichtjes. dit is idd een goede keuze. ik belde net mn beste vriendin om te vertellen dat we eindelijk gaan scheiden, ze zei dat ik in tijden niet zo opgelucht had geklonken.. moet zeggen dat dit ook echt aan voelt als een soort bevrijding! vanavond alles doornemen met marcel, heb al een verzoekschrift aangemaakt voor de advocaat. hoop dat alles een beetje vlot gaat dan. zo een lijst maken van wie wat houd etc, meer hoeven we niet te doen... nou ja, elkaar niet vermoorden de komende weken/maanden, want moeten helaas wel alle 2 in het zelfde huis blijven tot marcel iets anders heeft. gelukkig hebben we elkaar net nog gesproken en heel duidelijk gezegt dat we alles behalve ruzie en gedoe willen, we moeten als nummer 1 aan de kinderen denken! als ik hem wil vermoorden ga ik wel ff tegen jullie klagen hahaha!
Natas: echt klote dat je er zoveel last van hebt!! zijn het je banden denk je?? misschien helpt het om ff lekker in bad te gaan ofzo? Mama2010: klinkt als een erg leuk concert!! wel goed dat je het hebt volgehouden, nu maar weer ff rustig aan doen dan he!
stond je zo dichtbij hem?? ik ben vroeger eens bij een optreden geweest van hem, mijn moeder werkte bij Stairway to heaven (erg bekend rockcafe in Utrecht van Henk Westbroek) dus ik mocht eerst gezellig de hele middag met hem en mijn vriendin aan de bar kletsen en drinken... was een errrrug leuke dag!! vooral voor mijn vriendin die helemaal fan was/is van hem!
Vraagje voor de al een keer bevallen dames: Ik kom er net achter dat mijn verzekering de poliklinische bevalling niet helemaal vergoed. Ik had het vorig jaar uitgezocht maar denk dat er iets gewijzigd is in de vergoeding!!! Heeft iemand enig idee wat je dan kwijt bent aan een ziekenhuisbevalling...? Misschien anders toch nadenken om thuis te bevallen...
Yes egt knap hoor dat jullie nu jullie gaan scheiden geen ruzie meeer maken daaruit blijkt togh wel weer hoe goed deze keuze is hoe moeilijk ook maar komt allemaal helemaal goed met je Ja denk egt dat me buik nu groei spurt heeft ofzow dat ik daardoor zo last heb ben net lekker onder douche gaan staan maar hield ik niet lang vol trok togh wel iets te erg in me buik me schoonouders hebben wel een bad maar die zijn natuurlijk net nu de badkamer aan verbouwen dus is daar pleures koud in de badkamer hahaa. Vergoeding in zkh bevallen heb zelfs niet eens idee of dat bij mij vergoed word dacht dat het alleen werd vergoed als je verplicht in zkh moet bevallen en als je vrijwillig daar moet bevallen moet je eigen bijdrage doen. Ik hoorde maandag van de kramhulp dat ik geen eigen bijdrage hoef te betalen voor de kraamhulp nou dat is me mooi nieuws want was ervanuit gegaan dat we eigen bijdrage moesten doen
sterreke, dat bedrag ligt rond de 150 euro. met medische indicatie wordt het 100% vergoed. natas, een openlucht badkamer lijkt me idd ook niet echt lekker liggen... je mag hier wel komen badderen, maar das eindje rijden denk ik hahahaha
trouwens, meestal als je het hoogste/duurste pakket hebt bij je verzekering vergoeden ze het vaak wel. natas, als jou eigen bijdrage voor de kraamzorg wordt vergoed heb je waarschijnlijk ook 100% vergoeding voor ziekenhuis bevalling..
Nee hoor.. dit was ingezoomd... Maar we stonden aan de zijkant.. bij de bar.. haha... geen alcohol hoor.....
Ik heb helaas niet het hoogste pakket maar de middelste bij vgz... Ik weet bijna zeker dat het vorig jaar wel vergoed werd want toen heb ik het nagezocht... beetje ruk dus! Maar 150 euro valt wel mee.
haha nee openlucht bad klinkt niet egt aantrekkelijk nee haha maar aan de andere kant wel eer byzonder hahaha
@Yes, las dat jullie de knoop hebben doorgehakt... Hoe kut het ook is, denk wel dat het beter is voor jullie allemaal aangezien er al een tijd spanning en stress was... Heel veel sterkte komende tijd! *knuff* Ik hou het vandaag bij dit berichtje, straks naar het zkh in R'dam. Mn mams ligt nu op de operatietafel, vrij ingewikkelde operatie... Hele pacemaker + bedrading wordt vervangen, schijnt niet geheel risicoloos te zijn... ben dus wel een beetje bang en zenuwachtig, maar ik ga er wel vanuit dat de artsen weten wat ze doen. Het is ook een vrij gecompliceerde operatie, zodra er iets dreigt mis te gaan of te bloeden staken ze het, en doe ze het op een andere manier. (ze hebben al back-ups gemaakt..) Liefs Kimonootje
sterkte Kimonootje! kan me goed voorstellen dat je best zenuwachtig bent!!!! wens je moeder iig een goed herstel toe!
Goedemiddag! Kimonootje, sterkte met je moeder, ik hoop dat alles goed gaat! @ziekenhuisbevalling ZONDER medische indicatie, koste hier iets van 350,-... maar ik heb mijn verzekering aangepast en het word wel vergoed voor mij! Yes, ik hoop dat je er goed uit komt qua huisje e.d. en ook financieel e.d.... hoop dat je daar kan blijven wonen en dat jij en Marcel inderdaad normaal met elkaar om kunnen blijven gaan omwille van je kleintje! Het gaaterom dat jullie beide gelukkig worden, en als dat niet samen, dan is dat niet anders, zolang jullie beide van je zoontje houden komt dat ook goed! Hier vanochtend met m'n moeder en smoeder wezen winkelen, heb een mooi rood shirtje gekocht voor mezelf, en een supermooie wiegdeken grijs/wit geblokt helemaal perfect voor m'n wiegje
Goedemiddag, @Yessica, ik vind het een heel moedig en dapper besluit. Hopelijk geeft het je rust en kunnen jullie er samen goed uitkomen. Veel sterkte! @Kiomootje: Spannend zeg. Hopelijk is alles goed gegaan.Veel sterkte en beterschap aan je moeder. Ik zag iets over kraampakketten voor bij komen. Die staat hier alweer een tijd stof te happen. Er zaten weer van die kraamverbanden in die nou ........ ik weet niet wie die kan dragen zonder mevrouw Wijdbeens te worden haha Die liggen dus alweer in de container, die komen bij nie in het broekie! Gr Pip