Die zijn niet zo breed, die bij in het pakket zijn serieus bijna 8 cm breed! En ik kreeg als tip in het ZH, om inhet begin twee achterelkaar te plakken, is ie extra lang. Maar ik moet zeggen dat ik maar weinig heb gevloeid. Ik ging al vrij snel over op gewoon maandverband. Kotex denk ik een week of anderhalf nodig gehad en wat langer voor de nacht
e Trouwens wat voor mega onderbroeken moet je wel niet hebbe als je 2 van die dingen achter elkaar meot plakken
haha, je moet in de eerste dagen vandat ouderweste maandverband gebruiken. Dat is omdat Always e.d. een hogere bateriegroei hebben,er zit in feite een wond in je baarmoeder waar de placenta heeft gezeten. Vandaar bij mij ook de Kotex Night dat is van dat dikke spul. Niet heel prettig, maar ja op een infectie zit je ook niet te wachten. En als je minder vloeit dan kan je overgaan op gewoon maandverband. Ik heb nog eens even gekeken naar mijn polis voorwaarden voor en poliklinische bevalling en het maakt niet uit of je hoogste of laagste pakket hebt; (Poli)klinische bevalling geen medische noodzaak: 100% met eigen bijdrage (2010: verblijf van 15,50 per persoon per dag + tarief ziekenhuis hoger dan 110,50 per persoon per dag) Geen idee wat ik van dat laatste moet maken. Ik denk lig geld,nou ik zal het wel zien. Maar eigenlijk vindt ikhet belachelijk Pip
Bij de Friesland maakt het wel uit, ik heb de AV gezin aanvullende verzekering en daar word het wel vergoed gelukkig! Qua kraamverbanden schrok ik er ook van inderdaad wat een giga dingen dat zijn!!
Hahaha nee dat is niet zown slim plan draag nu ook al veel boxer want inlegkruisje in string is ook niet egt effectief hahah Maar vind maandverband egt vreselijk moet me er ff over heen zetten maar denk dat je op dat moment ook egt niet aan tampons wilt denke
Tampons, NEEEEEEEE kan echt niet, alleen al vanwege infectie gevaar. En ik denk ook niet dat je zo veel zin hebt er iets in te stoppen, nadat er net een voetbal door heen is gegaan! Hahaha Ik heb ook boxers, laag model. Nu heerlijk in de zwangerschap en dat wil perfect met die kraamverbanden
Godverdegodver wat een KUT dag zeg, verschrikkelijk. Achterlijk KPN waar we vanaf MEI! al problemen mee hebben. Ben nu weer bezig met de Opta en al die rotzooi.Daar heb ik de hele ochtend aan gespendeerd. Vervolgens is het hier op het werk gewoon klote. Ik zit al 6 weken lang te vragen om een betere stoel. Ik zit nu op 1 of andere afgekeurde stoel en het wordt met de dag slecht met mijn bekken. Daardoor zat ik dus dinsdag in het ziekenhuis met teveel harde buiken. Er zijn 2 goede stoelen en daar zitten de 'bazen' met hun dikke reet op. En neeeee, daar kan ik niet op zitten Ja, als ze weg zijn. Bedankt! Dat betekend 2 x een half uurtje. Ik ga nu contact zoeken met P&O en de arbo arts, dan maar zo. Ziektewet is ook niets, dan weet ik zeker dat mijn contract niet verlengd wordt na mijn zwangerschapsverlof. Nu begint die kerel van mij ook nog te zeiken. Moet overwerken dus vraag of hij wat voor eten voor me wil bewaren. Nee, want hij heeft geen zin in koken bladiebladiebla. En ik moet niet zo chagrijnig doen. Rot toch op! Ik ga zo echt mensen neer slaan denk ik. Allemaal zeikende huiseigenaren met van die pietlut vragen.... BAH!!!
Aszz gaat lekker dus en wat belachelijk dat jij zown slechte stoel hebt en je bazen wel een goede. haha goed zo ga maar mensen neerslaan lucht vast op sla je je baas neer heb je ook je stoel
Ik vond het heerlijk om met die kotex dingen rond te strompelen. Lekker zacht tussen je benen hahaha. En boxers zijn er ideaal voor, blijft alles goed op z'n plek zitten. Ben net bij Marcel geweest, hebben alles doorbesproken. Als darren bij zijn vader is ga ik naar mijn moeder en blijft Marcel in het huis. Als darren thuis is blijf ik in het huis, Marcel blijft dan gewoon eten en gaat daarna bij zijn moeder slapen. Dit blijven we doen tot de scheiding rond is, dan gaat hij bij zijn moeder wonen. Alle meubels etc hebben we al verdeeld, qua dure spullen houd hij de auto en ik de wasmachine, droger en vaatwasser. Zijn overal over eens, dus maandag advocaat bellen voor een afspraak, en dan hoop ik over 2 à 3 maanden gescheiden te zijn. Hebben afgesproken de bevalling enzo gewoon samen te doen, net als het kaartje blijft ook zoals het is. Daarna gaan we pas àankondigen dat we gaan scheiden. Heb geen zin in een heel circus hier in het dorp!!
Azzs, ik hoop dat je de dag nog doorkomt, daarna lekker weekend hoop ik? ga lekker wat leuks voor jezelf doen!! Yes, rustig aan, en fijn om tehoren dat jullie goed gepraat hebben en een plan van aanpak hebben! Knuffs voor jullie2!
Hmmm ik ben weer op adem Werk nu over met een hele leuke collega, dus het is meer ouwehoeren... Van het weekend wil ik inderdaad iets leuks gaan doen, maar er moet behoorlijk wat gebeuren thuis. A.s. maandag komt een hele goede vriendin langs, daar heb ik wel zin in!
Yessica doe je ook rustig aan. Wat goed dat jullie nu al overal over uit zijn zeg. hopen dat het zo blijft
Ja dat hoop ik ook natas, maar als we ruzie gaan maken hebben we alleen onszelf ermee en we moeten ook rekening houden met darren, hij mag hier niets van mee krijgen.
Nee idd is wel heel moeilijk natuurlijk om Darren er niets van te laten merken want hij zal het ongetwijfeld merken maar het helpt natuurlijk al heel wat als jullie geen ruzie maken. Dus vind egt knap van jullie