Ja en volgens mij was die temperatuur richting de LENTE... maar voor hele korte duur.... Ik verlang zo naar de LENTE!!!!!!!!!
ik dacht dat je de luiers beter niet kon strijken ivm vochtopname..... de kinderkamer is bij ons helemaal in elkaar gezet en ik ga morgen lekker alles op mijn gemakkie inruimen nu al zin in!!!!
ah ok.... zal het onthouden... alles goed met jou Loran? lukt het nog een beetje met het verplichte rusten?
rusten heb ik wel moeite mee. Maar merk wel dat het echt nodig is. Vooral toen ik thuis kwam van de beurs gisteren, was echt gebroken, en heb erg veel harde buiken gehad.. Vandaag nog steeds erg veel. Ga zo ook weer liggen, en hopen dat het morgen weeriets minder word..
wij moeten ook nog wel wat klussen hoor Sterreke maar meer bij het raam zoals de radiator ombouw en wat afwerken aan het nieuwe kozijn.. maar goed de kamer verder is klaar en kunnen we dus al wel inruimen! erg blij mee want heb een hoop verzameld dat de kast in kan hihi
wel rustig aan doen dan hé! ze geven het advies niet voor niets en wellicht had je voor je zelf de keuze moeten maken om niet naar de beurs te gaan gisteren...... hoe leuk het ook is... je lichaam trekt dat blijkbaar even niet... dus nu echt op bed gaan liggen en niets meer doen hoor! beetje om jezelf denken!!!
Wat mag er niet in de wasdroger de eerste keer??? Ik gooi namelijk altijd alles in dat ding dus wel handig om te weten wat er de eerste keer niet in mag.....
nou de hydrofielluiers hangen te drogen, en vooruuit... zal het strijkijzer er wel een keer overheen halen
Oke zal alles netjes wasse en eerst op de lijn hangen te drogen. vind dat kleren dan altijd zo stug worden en niet zacht
ik hang al mijn kleding op, alleen handdoeken en onderbroeken, sokken e.d. komen bij mij in de droger, en ook die hangen zodra het mooi weer is buiten scheelt ook in de energiekosten
Hallo, heb nix te melden. Ben moe en een vet emotioneel boek aan het lezen zodat ik ff m'n gedachten kan verzetten. Maar is moeilijk, ben verdrietig... Vriend van mij is vanmiddag met Marcel gaan praten, maar kwam weinig uit. Niet dat hij het erg vond of zo, dat doet me toch wel pijn, alsof ik totaal onbelangrijk ben geweest. En hij vond het ook vrij normaal als ik al sex zou hebben met iemand anders.... Terwijl ik me er juist druk om maak of hij sex heeft met iemand anders. Zijn pas 2 dagen uitelkaar, dan ga je zulke dingen toch niet doen al??? Ben ff in de war, maar laat hem verder wel met rust, ik ga morgen middag naar huis terug, ff schoonmaken, daarna hamsterhok halen, en darren ophalen bij z'n vader. Ben benieuwd of we nog wat praten of kan ik beter m'n mond maar houden??? Pff kut leven soms....
Tja, Yes, is vervelend om het te horen zo... maar lijkt me toch wel een bevestiging van je keuze... Het is altijd zonde wanneer de ouders uit elkaar gaan terwijl de kleine er nog niet eens is... maar goed, het is ook belangrijk dat deze in een liefdevolle omgevind zonder spanningen terecht komt! Je hebt nou nog zo'n 10 weken om weer wat beter in je vel te komen!
Even een buikfoto. Het gaat echt super hard nu! Heb de afgelopen dagen ook al een paar keer een harde buik gehad Nog noooooit gehad bij Nathan. Voelt wel apart, maar niet echt pijnlijk. De boxkleden hangen trouwens te drogen, had ze even met de hand gewassen....
Lieve Yes , ik weet niet of het verstandig is om mey hem te gaan praten als je je zo voelt .....Slaat nergens op wat hij nu zegt , als je nu met hem zou gaan praten ,, ga je misschien dingen zeggen die je helemaal niet wilt ... Je hebtde juiste keuze gemaakt meid , da's nu niet makkelijk ,maar waarschinlijk kom je ook hier weer sterker uit !! hele dikke kknuuffffff
mini buikje Aszz , die van mij gaat nu ook hard ...Ben erg benieuwd naar mijn groeiecho over 2 weekjes ......................................