Hey meiden, hebben knallende ruzie gehad helaas. Ook wel uitgepraat, maar ben het ff goed zat. Dit is echt moeilijk zo. Heb net darren gehaald, ben blij dat hij weer thuis is, maken we tenminste ook geen ruzie. Marcel is nu bij z'n moeder praten en ik ga zo maar naar bed. Rare gevoel van vanmorgen is gelukkig weg. Denk dat het allemaal stress was enzo. Xxx
Tnx! Het is een beetje een teringzooi in de keuken, maar wilde even snel een foto maken. Yessica, sterkte er maar mee.
aszz: Mooi zo die keuken. Lijkt net of je nieuwe deurtjes heb gekocht. Is goed gelukt Yes: Doe je rustig aan. Ik heb me dag ook wel weer gehad. De vla vond ik terug ik de apothekerskast. Koekjes trommel in de oven en ben heel de dag opzoek geweest naar een puzzelboekje. Die vond ik in de kleding kast van Jordy. Gaat goed hier dus. Heb ook allemaal rare uit spraken. Zeg ik tegen jeroen. ' veeg jordy's mond maar af met je neus' Bedoelde dat er nog wat onder zijn neus zat. En nog wel wat van die vage uitspraken. Ben dus maar naar boven gegaan. Kan ik ook niks geks meer zeggen
@aszz , nice kitchen @Yes, was al bang dat jullie woorden zouden krijgen ........dikke kknuufff @linnie , erg he die versprekingen en rare dingen doen ....dat doen we anders nooit , ihihihiihih
ja soms be ik zo erg dat ik jeroen de schuld geef dat er iets op een gekke plek staat hihihihih. Gelukkig neemt hij het allemaal goed op en laat mij dan maar praten
Wat zijn die hormonen soms toch erg. Heb veel respect voor de mannen. Die hebben soms wel zwaar te voorduren
Maar wij moeten het echte werk doen he , mogen zij soms ook wel ff onder lijden , of is dat gemeen van me ......................ihihihiihh
zij het zwaar te verduren? wij moeten er 9 maand mee rondlopen en dan nog maar zien hoe we het er weer uit krijgen
mijn mannetje is nu een beetje grieperig en heeft keelpijn , en dan is hij gelijk gevloerd he .........zo zielig....................en als ik dat heb dan wordt van mij wel verwacht dat allesdoordraait en hun gaan gelijk in hun bedje liggen ............maar ja dan heb ik er ook geen last van he ..
ja man die ziek zijn, zijn erg zielig. Je hoort de hele dag waar ze last van hebben en liggen op bed. Asl jezelf ziek ben moet je gewoon door gaan, amak niet uit wat je heb
Ppffff wat is het toch een rot werk om al die advertenties op marktplaats te zetten. Ben kleren van dochterlief er op aan het doen. Veel dure merkkleding.. vind het zonde om dit sowieso 3 jaar te moeten bewaren. Tegen die tijd is het natuurlijk allemaal weer anders en vind het ook wel weer leuk om met het verdiende geld nieuwe of MP kleertjes te kopen... 't is net een hobby!!
Aszz, gaaf zeg je keuken!! Wil straks ook de keuken gaan doen als Marcel opgezout is hier, zit aan donkergrijs te denken. Linnie, moest erg lachen om je, je houd jezelf wel bezig om alles te verstoppen enzo hahahaha. Zieke mannen zijn echt te zielig, als hun zouden moeten baren zou de mensheid binnen een paar jaar uitgestorven zijn hahaha. X