Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Gevonden :D

@ kinderwagen: wij hebben nog een zgan Quinny van 6jr geleden, het is een drie-wieler, maar achteraf heb ik er spijt van dat we een drie-wieler genomen hebben!
    Ten eerste minder ruimte voor de boodschappen onderin het mandje, en als ik hem ombouw tot buggy, dan kan je kindje alleen van je af kijken! Dat vind ik jammer!
    Ach hij staat er, en ik ga daarvoor geen nieuwe aanschaffen!

@ chocolade: HEERLIJK, ben verslaafd, maar krijg het er zo vreselijk zuur van! :(

@ Linnie: beterschap met Jordy!

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    ik eet egt heel de dag door had ik nooit verwacht nadat ik de eerst weken zo ziek ben geweest dacht dit komt nooi meer goed.

Ik wil zo graag nog een pup erbij voor ons hondje heeft ie een vriendje erbij maar met vriend wil het neit hebben:x

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    DAT VIND IK OOK HET GROOTSTE nadeel van onze wandelwagen, dat als ie omgebouwd is dat kindje dan van me af zit ...........maar ja daar ga ik geen nieuwe voor kopen ..

4. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Goedemorgen allemaal!!

Alles goed hier?

5. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Weet er iemand nog een grote verzorgingtas? Ben er naar opzoek omdat we straks 2x luiers en kleding in moeten stoppen :D

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik heb zelf gewwon een leuke tas gekocht ( die ik na de luiers voormezelf ook nog leuk vind) en dan een verschoonmatje erbij in gedaan en klaar !!!!

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    een grote... nee eigenlijk niet... anders gewoon aan elk schouder 1 :p

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    lekker melig Babe ?

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Morgen!

Hmm heel apart dat er een nieuw topic wordt geopend... Ach, whatever :p

Nathan werd vanacht om 3 uur wakker, heb hem bij ons in bed genomen. Maar wat kan dat kind praten/snurken in zijn slaap zeg, pfffft. Heb hem om half 7 terug gegeld. Toen begon hij te huilen een half uurtje en daarna tot 10 uur geslapen! Dat was wel erg lekker.

Zo om 14 uur werken....

10. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    hahahah vind hem wel grappig 2 tassen, maar dan ben ik net zo'n pakezel als ik ook nog in de stad loop :p

Aszz: Hier ook jordy vannacht tussen ons in geslapen. De mannen hebben wel goed geslapen, maar ik had geen plek in bed omdat Jordy mij steeds opzoch en in zijn slaap boven op mij ging liggen. Zelfs 1x boven op mijn hoofd hahahha

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha gelukkig gaat Nathan niet op mijn hoofd liggen :p
    Maar nu slaapt hij misschien 1 x per jaar zo tussen ons in, want hij wil vaak alleen maar spelen.

Oh goed nieuws! Mijn man heeft net die teamleider gesproken en de kans is erg groot dat hij wordt overgeplaatst! Alleen dan wel binnen Friesland, naar echt zijn droombaan. Hij zit nu in de middenspanning, en dan gaat hij naar de afdeling hoogspanning. Iets wat hij al 3 jaar wil. En aangezien het hier een uitstervend ras is ( de gemiddelde leeftijd is 55+ ) staan ze te springen oom nieuwe jongens die ze verder kunnen opleiden.
    Hij wordt zsm terug gebeld. DUIMDUIMDUIM!!

12. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    balen van de gebroken nachten dames,
    Ik heb vannacht eindelijk weer eens tot de wekker aan toe geslapen (op 1 plaspauze na) de kleine had nou avondgymnastiek gehad ipv. ochtendgymnastiek om 6 uur :p

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Duim voor je mee!! :)

14. kimonootje

kimonootje Fanatiek lid

21 mrt 2009
    1.195
    0
    0
    schipperin
    Ik heb jullie weer gevonden! Wat een onzin zeg, maarja, als het helpt, is het wel weer beter he...

Heb iets stoms gehad... Lagen we op bed, lepeltje-lepeltje, was de arm van mn vriend ineens vochtig... Bleek dat ik lekkende melkmemmen had! Schrok er een beetje van, maar schijnt normaal te zijn... Nog meer dames hier last van gehad??

En ook zo irritant, ik heb gehoord dat je tijdens de zwangerschap veel kuitkramp kunt hebben. Volgens mij heb ik dat in mn bovenbeen!
    Alleen de rechter bovenbeen aan de buitenkant, ik kan ook niet op mn rechter zij slapen omdat het echt pijn doet!
    Voelt alsof er een spier in de fik staat ofzo, of alsof er echt kokend bloed stroomt. Erg branderig en erg pijnlijk.. Dit is trouwens niet alleen savonds, ook sochtends, en de rest van de dag is het ge-irriteert...
    Ook het idee dat mn rug het zwaarder krijgt, onderrug begint ook meer zeuren...
    Pff, wat ben ik toch een zeur;)
    Liefs Kimonootje

15. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Melkmem :D:D nog geen last van gehad (gelukkig....!!)
    Kramp yep heb ik ook last van... je been tegen de rand van het bed (of tegen man/vriend :p) aanduwen / strekken en het gaat meestal weg! Bij mij dan... ik heb het alleen 's nachts soms...
    Aszz duim duim duim

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    heb nog geen krampen gehad gelukkig, wel ' groeipijn" in m'n bovenbeen, maar dat straals dan echt vanuit m'n heup/bekken naar beneden, ook alleen 's nachts inderdaad!

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    whaaaaawhaaaaaawhaaaa, willen ze hier hebben dat zwangere vrouwen een hart aanval krijgen ofzo?!

Ik dacht dat ik geblokt was of zo iets.....Pffft dacht ff m'n vriendinnetjes kwijt te zijn....Ga je ff schilderen boven kom je terug iedereen kwijt.....

Zo nu weer ff normaal....

Zieke kindjes: Vervelend hoor.....Verwen ze maar goed.

Kinderwagen: Die van ons heeft 4 wielen, maar de voorste 2 wel redelijk dichtbij elkaar...En als wandelwagen kan je zelf kiezen of je kindje vooruit kijkt of naar je toe. En de maxicosi kun je eraf halen met 1 hand, zit in het midden een knop die je in moet knijpen en dan klikt hij er zo af....Verder moeten we maar zien hoe fijn die is.

Lekkende memmen: Hier al vanaf week 13 ofzo...Maar niet zo erg dat er compressen nodig zijn hoor, gewoon af en toe een druppie....

Ehhhh

Aszz: duim ook mee voor je...Hopelijk snel overgeplaatst.

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Kramp heb ik normaal in de niet zwangere modus bijna dagelijks en nu....niet!!!! jeeee!!!

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    middag dames,

ja ik wilde net een berichtje plaatsen dat het slot er op gaat bij meer dan 1000 berichten. Lol... bij de bus waren we voorbij de 10.000...

maar jullie waren er al achter... Nou verder alles wel hier? Ik heb vandaag niet echt tijd! druk druk druk... nou druk... opruim drukte van de verbouwing...

Tot snel!

20. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ marjand: wees blij hier vanaf week 19 echt compressen nodig. Was helemaal nat elke keer...

Deel Deze Pagina