Flitsscheiding mijn vriend dacht dat ook even snel te doen toen hij van zijn ex wilde scheiden... nOT! heeft uiteindelijk 2 jaar geduurd voor ze uit elkaar konden i.v.m. huis... Dus mssn is het afgeschaft omdat het niet werkte? Yes ik vind jullie vaste lasten en kosten behoorlijk hoog... Wat is de huur van je huis? Want duurt wel even voor je die subsidie met terugwerkende kracht krijgt, ik heb het ook een keer gehad duurde 3 maanden! Hopelijk voor jou is het nu beter geregeld!
He meiden, Ben ik weer eens. Heb heeeeeel veel bijgelezen, maar weet natuurlijk lang alles niet meer.... Yessica: meid, jullie hebben de knoop doorgehakt. Dappere beslissing meid! En ik lees net dat je alles al goed aan het regelen bent, heel goed hoor! Zorg maar dat jij en je kindjes er goed uit komen. Veel sterkte met alles. Hopelijk neemt Marcel dat huisje en heb je snel in ieder geval in huis rust.....je koppie komt dan ook wel! Babe, mijn beeb ligt denk ik net zoals de jouwe....ook altijd hard bovenin en als er ergens een enorme bult ontstaat, dan is dat rechts....volgens mij zijn het dan de billen hoor! Haha! Als ik een tijd heel stil zit met mijn hand daar op de buik, dan kruipt de beeb daar tegenaan en ontstaat er een enorme bult! Zo leuk! Grrr, soms baal ik wel dat we hier bovenop de berg wonen hoor....denk je dat ik een groep kan vinden voor Yoga of Gym? NEE! Er zijn wel vrouwen die dat doen, maar die hebben gewoon geen zwangere vrouwen nu.....nu heb ik een vroedvrouw gevonden in een dorp hier vlakbij die ook aan 'geboortevoorbereiding' doet. Die kan ik vanavond bellen om eens te vragen wat dat inhoudt. Ik heb anders het gevoel dat ik helemaal niet ben voorbereid.....straks bak ik er niets van! Vrijdag weer controle! Ben benieuwd, ze gaat ook de placenta bekijken waar die ligt. Vorige keer, ergens in het begin, lag die maar 5 mm van de baarmoedermond, dus hopelijk is die er niet voor gaan liggen..... Pff, heb zoveel gelezen, maar weet even niet meer waar op te reageren...... Oh ja, hoe is het met Surreya?? Is daar nog bericht van? Hoe vond ze het om kaartjes te krijgen van ons allemaal? Ga maar weer eens plassen.....al de zoveelste keer vanochtend.......
grappig Pipelina ,ik ben ook met de friendsbox bezig ,ik ben helaas al bijna weer klaar............ Gillmore girls ga ik ooknog een xtje scoren , vind ik ook wel erg leuk ..
ik lig trouwens wel wakker dan ,soms een friends kijken ,maar voor de rest hoopik dan maar dat ik weer snel in slaap val ..
sterreke, huur is erg hoog, omdat marcel de stookkosten veelste hoog heeft berekend, dus die staat nu op 715 euro pm!! kale huur is 405 euro, dus ik ga morgen huurspecificatie halen. huursub kan idd wel ff overheen gaan, maar mn moeder heeft al aangeboden om te helpen, en als ik dan met trg werkende kracht krijg betaal ik haar weer terug. advocaat hoef ik ook niet veel voor te betalen, ze gaan morgen al rechtsbijstand aanvragen. tsja, geld kosten gaat het toch wel helaas, maar daar is niets aan te doen verder...
@pip: Zie dat je er weer ben. Gezellig @Yes: KNap hoe je het allemaal doe. @All: JOrdy lekker naar het kdv. Dus lekker een dagje voor mezelf.
Yes jeetje 715 euro is wel erg veel!!! Dan krijg je straks een hoop terug toch, als ze de meterstanden opgevraagd hebben???
Je kunt je voorschot terug zetten! Dat scheelt enorm veel. Heb je al een jaar afrekening gehad? Anders kun je ook eens gaan vragen bij essent/ nuon oid waar je ook maar zit, wat je kosten nu zijn per maand Wij werden veelste hoog in geschat toen we waren verhuisd en hebben dat toen naar beneden gezet. En bij Essent waar we zitten kun je eens in de zoveel tijd kijken wat je verbruik is en kun je je maand bedrag er evt op aanpassen
had idd al gebeld, ga morgen huurspecificatie halen en dan kan ik die kosten lager zetten. ik stook helemaal niet veel, dus zal wel stukkie minder kunnen. marcel liet altijd overal de kachel op levensgevaarlijk staan, bah echt goor.. en mocht het zo zijn dat de huur echt te hoog is regelen ze vanuit de woningbouw een andere (kleinere) woning, maar eerst maar eens kijken of ik het hier gewoon red zo.
dat denk ik wel, want ik stook haast niet dus... geloof dat ik nu op 180 euro stookkosten zit pm, nou dat red ik nooit in mn eentje!
zou wel willen maar moet zo toch echt mijn nw collega inwerken als ik nog met verlof wil over een maandje.....
Goede middag! @Yes: Heb duidelijk het 1 en ander gemist. Maar veel sterkte en succes met het regelen. Goed hoor dat je zo opkomt voor jezelf en de kids! @Dag: Toch nog succes met inwerken van je collega. Hier momenteel geen werk. Dus wachten op iets nieuws...
Dag: Even doorwerken dan en mischien dat je dan wel eerder met verlof kan. Zorg maar dat je collega snel ingewerkt is enjij met je beentje omhoog kaan zitten