Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mannin

Mannin Actief lid

21 aug 2009
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Heb een site gevonden met onwijs veel online informatiebrochures over gyneacologische onderwerpen:

NVOG

Bijv. pijnbestrijding, kunstverlossing etc.
    Handig

2. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

He meiden :)

Hier weer eens een berichtje van mij :) Zoals eerder vermeld hou ik het echt allemaal niet bij, dus spring er soms gewoon even tussen 8) Zit ook al 4 dagen met een ziek meisje dus erg veel tijd hou je dan niet over ;)

Hier gaat het goed! Vorige week ook even op de 9 maandenbeurs geweest, was leuk! Eigenlijk niet veel gekocht, vond de aanbiedingen dit keer niet zo extreem als voorgaande jaren helaas :( Wel nog een leuk boxkleed gevonden :) Verder was ik compleet gesloopt na 2 uur dus ook gelijk weg gegaan, harde buiken niet normaal...

Verder gaat het eigenlijk prima! Morgen weer naar de verloskundige en dan gaan we richting de 30 weken, wat gaat het hard :$ Het idee dat ik over 7,5 al thuis mag bevallen vliegt me nog een beetje aan, dat is snel :$:) Maar verheug me er ontzettend op!

Volgende week gaan we lekker een midweekje weg :D We hebben een mystery boeking gedaan bij Center Parcs dus welk park het wordt horen we pas eind vd week. Wel spannend, maar het maakt ons echt niks uit dus qua geld was het een leuke verrassing :D Verder weinig te melden, buik groeit goed en de beeb is superdruk, leuk!

Liefs XXX

3. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    @tinkerbel: Leuk weer wat van je te horen. Beterschap met je meisje. Hoop dat ze snel weer opknapt.

En geniet lekker van je mystery midweek ;). Ben benieuwd waar je naar toe gaat

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Tink leuk zeg zown mysterie booking nog nooit van gehoord

5. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Veel beterschap met je dochter!

Spannend zeg een mystery midweek, ben benieuwd!

@bevallen, dat heb ik ook helemaal. De gedachten dat ik over minder dan 7 weken al mag! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Pip

6. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Yessica, bewondering voor jou hoor!! Goed dat je nu al zover bent, met dingen te regelen etc. :)
    Voordeel is wel, dat marcel straks ook alimentatie moet betalen (weet niet of hij Darren ook erkent heeft?, zoja, dan krijg je dat voor 2 kinderen).

7. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ hier, gaat het minder..

Mijn zusje is vannacht opgenomen, en zit nog steeds te wachten voor ene plekje op de O.K.
    Ws. blinde darm ontsteking.

Harde buiken worden meer, terwijl ik alleen maar lig/zit met de vloerkleed te knopen..
    Achja,
    Goede nieuws is: VANDAAG 27 WEKEN ZWANGER!!!!

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Goedemiddag!!

Hier een vrije dag, vanochtend rustig aan de bovenverdieping gepoetst, ga zo ff broodjes eten en filmpje kijken, moet m'n buik/rug ff rust gunnen!

Yes, goed bezig hoor!! hoop dat je er goed uit komt financieel met je kleintjes!!

Alpenmama, ondertrouw is klaar idd en over 2 weekjes dus echt trouwen, spannend!! En ik denk inderdaad dat er een kontje rechtsbovenin zit hihi,

Dag, rustig aan dan vandaag maar hoor!! :)

Verder alles wel bijgelezen... maar neit alles meer onthouden waar ik op zou reageren :D

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    darren is door mijn ex erkent, dus daar kreeg ik al alimentatie voor.

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Gefeliciteerd Loran!

Balen van je harde buiken nog steeds! Wat zegt de VK?

Gr Pip

11. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

lekker hoor zo'n vrije dag! geniet er maar van! x

12. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ja ik heb al wel wat biedingen gehad.. maar ik wil er ook wel wat voor krijgen.. tis Carbone, vingino etc... als ik er niet genoeg voor kan krijgen dan bewaar ik het voor beebje...

Welke maten heb jij er op staan dan? Ik 98/104...

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Middag!

Krijg zo een oud collega op visite, gezellig :D Blijft ook meteen eten dus dat wordt een leuke dag.
    Vandaag ook 26 weken, woehoeee!! :D

Ben al wel een beetje moe, heb boodschappen gedaan en het gaat allemaal iets moeizamer...

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    nog 2 uurtjes en de dag zit er hier op kantoor weer op!

15. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn

Heb nog niet weer met de vk. gebeld.
    Ga pas bellen als het erger wordt.

Kan best nog een nasleep zijn van de 9-maanden beurs

16. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    gezellig hoor, ik moet ook nog boodschappen doen, kijk er best tegen op bleg!

17. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    nog een uurtje maar duurt wel erg lang aangezien het hier ook behoorlijk rustig is.....

18. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    zit hier voor Oprah :)

19. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    een heerlijk dagje zo volgens mij of niet babe?!
    **tikje jaloers haha***

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hallo hier ook weer even een berichtje van mij...Heb slaap. Vanmorgen even bij de fysio geweest...En het UWV belde hoe het ging en of dat ik verbetering merkte nu ik volledig in de ziektewet zit, ja dus. Dus hij wenste me een goede bevalling en gaat akkoord geven voor de ziektewet en het zwangerschaps verlof.

Yes: Goed bezig...Zorg maar dat je het allemaal snel geregeld hebt dan kan je snel aan jezelf en de baby gaan denken.....Wat denkt hij wel niet, kom hem met liefde een schop onder z'n kont verkopen hoor....

ehhhh weet het allemaal al niet meer, geloof dat ik een defectje heb aan mijn hersenen....

Deel Deze Pagina