tja zo makkelijk gaat dat hier helaas niet... : - ( maar moet nog 28 minuten en dan zit het erop hoor! doe vanavond ook echt helemaal niets hoor! behalve even op zp surfen denk ik haha!
haha dank je wel hoor meis! wel lekker dat jij al verlof hebt.. de reden is niet leuk want liever pijnvrij enzo maar als je er op deze manier baat bij hebt voo rjezelf is het erg prettig!
Ja zeker wel, ik heb het een paar dagen rot gehad met het idee. Want ik ben super woman (denk ik zelf). Maar ben nu ruim 2 weken thuis en heb zoveel minder pijn en minder harde buiken...Dus ja ik ben er eigenlijk toch wel heel blij mee....En ik was vorige week even op de zaak, en mijn bazin doet zo achtelijk en vaag, dat ik denk joh stik er lekker in...(gemeen he?!)
Berichtje voor YES: SnelSamenScheiden.nl Echtscheiding.net | Home Dit zijn zomaar 2 site's die gaan over scheiden en daar staat toch echt op dat het wel heel snel kan.....Heb er natuurlijk ook geen verstand van maar het moet blijkbaar toch wel kunnen hoor....
Marjand: fijn dat je nu gewoon alleen nog maar aan jezelf en je beebje kan denken en zo gemeen is dat niet hoor.....ik dacht vanochtend ook: pffff, ik ga echt niet doorwerken tot de beeb er is, meld me wel ziek van te voren! Zo geergerd was ik.....vijf minuten later wel weer afgezakt, maar ik kan me je gevoel wel voorstellen dus.....dat wou ik maar ff zeggen. Nog een kwartier Dag! Hier nog een uur en een kwartier werken.....maar daarna lekker hapje eten met manlief en excollegaatje die eind februari weer naar Nederland vertrokken is....die is nu alweer hier op vakantie, heel gezellig natuurlijk! Wij hebben hier toch met enkele collega's een andere band dan alleen collega's omdat je heel erg op elkaar bent aangewezen en zij was zeker meer dan een collega. Ik heb dat overigens voornamelijk met indirecte collega's uit andere vakgroepen en niet met mijn eigen directe collega's..... 30 weken vandaag!! Nog maar 10 te gaan......kan het me nog niet voorstellen..... xxx
sorry Dag, wou het er niet inwrijven... Zal zo ff worteltjes schrapen en snijden en aardappeltjes opzetten, eten hier vanavond gezond... bah! hahhahahaa
haha die babe toch! schrap jij je aardappels maar ik ga ook zo lekker naar huis en tot vanaaf meiden!!! lekker vanaf de bank
Wij eten waarschijnlijk bij een restaurantje waar ze bijna alleen maar gezonde dingen hebben.....heeerrrrrrlijk......vooral de fruitsapjes, appel kiwi bijvoorbeeld! Zalig en vol vitaminen.....voel me altijd goed als ik daar heb gegeten......daarnaast is het ook het gezelligste tentje van Davos waar je de beste theetjes en koffies kunt drinken.....hmmmm verheug me al op de Chai Tee......kruidenthee met warme melk en melkschuim.....
Ik ga zuurkoolstamppot eten bij mijn ouders... anders krijg ik helemaal niks binnen vandaag want mijn mannetje zal wel pas om tien uur thuis zijn! dus mama wilde wel koken voor haar zieke dochtertje, keilief! Mijn hond zal ook wel blij zijn hier even weg te kunnen, tis wel heel saai voor hem alleen met een hoestende en snotterend vrouwtje op de bank!
Dag heb je het overleefd? Volgens mij was jij de enige die vandaag aan het werk was Marjand fijn dat je definitief "afgekeurd" bent voorlopig... ik vind het ook vreselijk om me ziek te melden maar merk gewoon dat ik nu echt even voor mezelf moet kiezen, op de zaak draait het heus wel door! Alpenmama het water loopt me in de mond van al die fruitlekkernijen... hmmmmmmmmmmmmmm! Veel plezier vanavond!
Hier ook nog een werkend iemand haha! Al ben ik blij weer thuis te zijn.... ik heb echt last van dipjes op zo'n dag.... beetje moe. Maar ja nog 9 weken werken.... Heb ik nog dingen gemist??? Ik heb mijn verjaardag gevierd en was druk met vanalles dus niet echt de tijd gehad te mee te lezen en schrijven!
Zo heb vanmiddag heerlijk nog uur op de bank geslapen.. Hier eten we gebakken aardappels met sla en kipfitlet Kom zo fff buikfoto spammen