Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    En zo eerst Naomi in de kleren zien te krijgen (wordt steeds meer een strijd, en dan langzaam even huis beetje aan de kant maken).
    Niet teveel, want mijn vriend is om half 2 ook weer thuis, die kan wel de zware dingen doen.
    (en ik heb al een tijdje niets meer gedaan in huis, dus kijken of ik het redt, anders heel veel pauzes)

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Waar het zit geen idee ;)
    Zelf nog maar 6kg. aangekomen, heb het idee veel zwaarder en dikker te zijn ;)

Hoe gaat het met je silvia??

Yes, hoe is het?

3. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Babe, lekker verstrooid ben jij hahaha!
    Marjan, vorige x kon ik ook niet de hele zwangerschap met m'n broeken doen, vervelend is dat hè.
    marjon, we hebben het er over gehad dat hij er altijd zal zijn voor darren en de baby natuurlijk, maar ik weet
    het niet, als hij alleen is drinkt en slaapt hij alleen maar, dus dat vind ik niet zo'n succes.

hier vanacht onderhand dwars door m'n bed heen gegaan door been kramp!! Ooh wat een kut gevoel is dat!
    Nu blijft die spier zo vervelend aanvoelen!
    Vreselijk zeg.

Zo aankleden en naar m'n advocaat, wel spannend hoor.

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Yessica, Wist je dat beenkramp ook komt doordat je weinig drinkt over een hele dag?
    Je moet minstens aan 1nderhalve liter komen, om de beenkramp te voorkomen.
    Wat ook helpt, even de tenen richtingje knieën trekken :)

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Yes , idd als hij alleen maar drinkt en slaapt als hij alleen woont ,dan is het idd niet zo'n succes ...Dasnu zo moeilijk he want Darren is wel gek op hem, maar kan me ook heel goed voorstellen dat je zegt , maardaar ga ik mijn kinderen niet naar toe brengen als hij zo leeft ......

Hier ook regelmatig kramp in kuit , heb ik andere 2 zs ook gehad ..En die dag daarna er dan ook veel last van , soort spierpijn gevoel ..

Meid , succes bij de advocaat !!

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    bij mij zou het goed aan het drinken kunnen liggen , ben normaal gesproken al een slechte drinker en nu al helemaal ...Thanks voor de tip Loran ..

7. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Is een tip van mijn fysio.
    Die had er over dat de weinig drinken kramp veroorzaakt..

Drink zelf ook bij lange na niet genoeg (vergeet het gewoon als ik alleen thuis ben met Naomi, heb ik er geen tijd voor), enn zelf ook regelmatig kramp.
    Mits ik dus (op dagen dat mijn vriend er is of ik hulp heb) wel genoeg drink en geen last heb :)

8. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Oh dank je loran, dat zou idd wel kunnen komen, ik drink normaal heel veel water op een dag, maar dat schiet er nu wel bij in eigenlijk.

Ik ga ff wat nuttigs doen.

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    kijk , daar ga ik gelijk wat aan doen ...
    Bij mij is nu het nadeel , dat ik de sapjes die ik normaal gesproken altijd drink , nu niet mag hebben , ivm met suiker .........Jus d'orange , dubbelfriss etc , allemaal teveel langzaamwerkende koolhydraten en dan gaat mijn suiker teveel omhoog .......Af en toe pak ik wel een beetje en doe het dan in een bekertje van de kids dan kan ik niet teveel pakken ...En normaal gesproken kan ik liters thee drinken , daar geef ik nu ook niks om ...Tegen de tijd dat beep geboren is heb ik waarschijnlijk iets gevonden wat ik wel lekker vind ..Om nu de hele dag cola light en water te drinken heb ik ook wel een keer gehad ..Optmel vind ik ook lekker , maar mag ik weer niet zoveel omdat ik dan weer meer last van mijnlongen krijg door de slijmvorming..

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ja Yes, das een goeie dat ga ik ook maar eens doe, maar eerst ff wat drinken !! Ik leer het al !!

11. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Goedemorgen allemaal!!

Yessica, succes vandaaag!!

Cygnet, heerlijk dat het al zo opschiet allemaal met je huis!

Alpenmama, hoe was je uitetentje?

Marjon2, ja moeilijk is dat he om dan nog een paar liter binnen te krijgen.. ik lust gelukkig nog wel steeds thee... al zijn de smaken iets afgewisseld! Maar daar drink er toch wel een stuk of 5/6 glazen per dag van... dat schiet dan al wel op he...

Zoooo.... zo even de auto van mijn zusje naar de garage brengen.... en ff koffie drinken bij mijn tante...

Dan vanmiddag nog naar de fysio... Ik hoop eigenlijk dat dochterlief dan even wil slapen zodat ik even snel weg kan. Is hier achter het huis en duurt 25 minuten... Met haar erbij is het toch wel een heel gedoe elke keer...

12. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Ik heb ALTIJD een flesje water bij me, ben daar helemaal aan verslaaft!
    Maar meestal dronk ik 2 glazen water voor t slapen, dat was ik nu ff vergeten.
    Euh... Nou weet ik niet meer wat ik verder nog wou zeggen.

13. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    Ik weet het weer...

Marcel z'n huis is niet door gegaan, dus nu moet hij naar zijn moeder terug.
    Eigen schuld, hij dacht dat hij met al die schulden (inclu huurschuld) zomaar een ander huis kon krijgen.
    Ben er niet rouwig om, nog een paar dagen door zetten.

De bouwvakkers (zijn de flat aan het renoveren) vinden hem een domme klootzak, en willen met liefde helpen z'n spullen er uit te gooien hahaha.

14. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Hihihihi... Yessica, ik zie het al voor me dat ze zo al zijn spullen er uit gooien... haha!

15. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Oh ja trouwens.. gisteren was ik op kraamvisite.. en ik had de kleine vast.. die begon wat te jammer en te smakken.. en ik had meteen 2 grote natte vlekken op mijn shirt!!! WHHAAAAA

16. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    echt???? hoe kan dat?? haha, hier nog geen lekkerij gehad trouwens... zal vanmiddag weer ff op visite bij m'n vriendin met de kleine! :) alvast ff oefenen voor over 10 weekjes :p

Vannacht nog een Meisje geboren in onze vriendkring, Ilse, begint nu echt te erg te kriebelen!!

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ik had mijn positiebroeken ook wat te ruim gekocht en over mijn kont willen ze nog wel. Maar ze zakken allemaal af. En het lijkt inderdaad wel of mijn shirts zijn gekrompen in de lengte...Loop heel de dag aan mijn shirtjes te trekken....Ben niet echt een rokken en /of jurken mens.

Enne ja Silvia, bij jou zal het helemaal wel erg zijn....Dubbel dikke buik...

Ben benieuwd wat de advocaat te melden heeft Yes...

Drinken heb ik ook altijd wat moeite mee...Maar goed ik doe mijn best.

Melk lekken...Ik lekte vanaf week 14 ofzo al melk, maar nu al 4 weken helemaal niet?! Is dat erg??? Vind het zo vaag eerst zelfs na het douchen zat ik net lekker uitgestoomd op de bank hup weer natte plekken in mijn shirt...En nu geen druppie meer....Snap er niks van.

18. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Gebeurt bij sommige door de hormonen. Zegt niks over of je wel of niet borstvoeding kan gaan geven...

Leuk weer een baby in jullie vriendenkring...Bij ons in de vriendenkring zijn ze allemaal eind vorig jaar geboren....Nu ben ik de eerste....

19. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    qua broeken beginnen ze mij nu ook te klemmen :( loop nu alleen maar in m'n rokje of m'n jeanslegging!
    Shirtjes passen nog prima.... gelukkig! haha

20. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland

Echt erg he....we moeten nog wel even in onze kleren passen zou ik zo denken....Ach ik doe gewoon net alsof ik een navel truitje aan wilde hebben ;). Best sexy toch in onze toestand....:D

Deel Deze Pagina