Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hier staat de hachee net over :)
    Lekker een paar uur pruttelen..
    Lekker serveren met rode kool en aardappels :)

Monteur geweest, wasmachine doet het gelukkig weer!!
    Ook zijn de belangstellende geweest voor de (enorme) tv.
    T.v. paste niet in hun busje, dus zijn zu nu aan het regelen om het anders op te halen :)

Ga zo weer lekker liggen, ben echt kapot..

* ow, nu ik dit typ, wordt Naomi weer wakker*

2. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Hhmm hachee.. is een optie.. of rijst.... hhmmm.. nou ik kijk wel even in de winkel.. hahaha!

3. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Same here, ik ben inmiddels 2,5 week verkouden. Maar sinds dit weekend werd het gewoon TE erg... Ik zat alleen maar te hoesten en met een hoofd vol snot de telefoon opnemen zag ik echt niet zitten.. Of een hoestbui krijgen tijdens een telefoongesprek! Nee, ik dacht ze doen maar een paar daagjes zonder mij! Ik ben normaal nooit ziek, hooguit 1 dag per jaar, dus vind dat ik wel credits heb maar toch :)

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hachee , klinkt lekker ! En ik heb mijn blije doos bon binnen ..Jeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..

Ik ga ff lekker een uurtje het bed in ..Vannacht wakker gelegen van 1 tot half 6 en om 7:15 ging de wekker ...........tot later !!

5. Alpenmama

Alpenmama Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.782
    0
    0
    Vervelend al dat snot! Bij mij is het gelukkig wel redelijk snel weggetrokken....

Hmmm, hachee! Heeeeerlijk!!! Altijd als ik in NL ben, krijg ik dat bij mama.....:D Wij eten vanavond kaasfondue, ook weer met een groepje collega's en de ex-collega die dat niet weet :D Die heeft gisteren weer afscheid genomen en ik ook heel lief een goede reis gewenst natuurlijk en een dikke knuffel gegeven....met een knipoog naar haar vriend die wel van het verrassingsetentje weet....

Pfff, ben er even zat van hier! Mijn buik begint nu af en toe wel in de weg te zitten als ik zo'n dag aan het werk ben en zit aan de receptie.....herkenbaar? Dat je op een gegeven moment even niet meer weet hoe je moet zitten......

6. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    oooooooooh kaasfondue, heeeeeeerlijk! Maar goed dat ik daar niet woon dan woog ik echt 2x zo veel hihi!

7. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Heb lekker 2 tompoucen gekocht en die ga ik lekker vanavond op eten als Erik naar de basketbal is....Hmmmm is het al tijd?

Hier vanavond voor Erik een prutje met rijst, ik denk dat ik lekker een boterham ga eten. Heb helemaal geen zin in warm....

Verkoudheid...Hier al weken last van een dichte neus. Soms een dag dat ik denk he het is over. Maar dan s'nachts begint de ellende weer opnieuw.

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hiet eten we gekookte aardappels met mecican karbonade en sla hahaha
    Verkoudheid in eerst trimester veel last gehad van verstopte neus 2trimester nergens last van en begint nu dus weer

9. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik ga ovenschotel maken met prei en paprika.
    Darren slaapt bij opa, dus ik eet 2 dagen alleen, hier kan ik mooi 2 dagen van eten!!

Advocaat, super aardige vrouw!
    Ging gelijk aan de slag voor me, omdat het zeker 4
    tot 6 weken kan duren voor de rechtzaak, dus ze hoopt dat dat sneller kan.
    Moet een ouderschapsplan opstellen samen met Marcel en allemaal gegevens langbrengen, verder hoef ik niet veel te doen.
    Ze probeerd dat ik geen uitkering hoef tot alles rond is, omdat Marcel alimentatie moet betalen voor mij, en de huur moet hij ook betalen ook al schrijft hij zich uit hier.
    Nou weet nu al dat hij dat niet leuk gaat vinden, en ben erg blij dat ik een eigen advocaat heb genomen.

Verder heb ik een nieuwe bankpas met nieuwe code en m'n eigen achternaam aangevraagd, die krijg ik over 5 werkdagen!

Morgen nog ff de huur lager maken, en dan ben ik voorlopig klaar!!

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
  11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Klinkt alsof je al een boel hebt geregeld Yessica ...Slim vanje om je iegen advocaat te nemen , want ik denk niet Marcel erg meegaand zal zijn ...

Marjan jammer dat ik naar de gymmoet vanaaf anders was ik ff langsgekomen ,lekker tompouce , jammie ammie ....

Ik heb niet erg last van verkoudheid , wel veel keelpijn en bij elke douche die ik pak , altijd eenbloeneus de laatste paar weken ,,,....

12. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Is dat dan een zwangerschapskwaaltje... vaak verkouden zijn??? Ik hoopte dat dit de laatste keer is, als ik zo zou moeten bevallen... ik heb nu al bijna geen lucht!!!

13. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    En hier wordt het... RIJST met Indiaanse kip met wokgroenten...

14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Middag,

Ben weer terug van mijn werk en ik ga echt niet meer 8 uur werken, ben helemaal kapot.
    Ga nu elke keer 2 uur per dag minder werken, lekker relaxed dus.
    Heb de hele tijd zo'n zere buik dan.

En nu even bijlezen.

15. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Aszz, fijn dat je 2 uur minder per dag mag...
    Ga je die 2 uur dan de ziektewet in of?

16. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Aszz 8 uur is net een paar uur te lang he, ben ik nu inmiddels ook achter. Maar ik wil echt graag mijn verlof pas met 4 weken, en heb niet veel uren en wil niet in de ziektewet! Hoe heb jij dat dan geregeld?

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb nog veeeeel verlofuren, dus ik ga die gewoon opnemen. Heb ik ook gezegd hoor tegen mijn werkgever, wil ze niet nog meer belasten. Heb al zoveel in de ziektewet gezeten....

18. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    wat is het hier rustig...

ik ben druk bezig alles van marcel's pc naar mijn laptop over te zetten...
    dus wandel heel de tijd door de kamer heen...

19. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Yes misschien laptop naast pc zetten ? :D

Aszz ik snap het, als je genoeg uren hebt zou ik dat ook zo doen!

20. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Goed zo Yes dat je een eigen advocate hebt! je bent een verstandige vrouw die haar eigen boontjes wel kan doppen!
    Hele dikke knuffel van mij!

Hier vandaag een nesteldrang aanval en heb even de voorraadkast in / opgeruimd! lekker even gedachten op nul en gaan :D
    manlief heeft ook ineens de kluswoede te pakken en wil gelijk de hele trapopgang opnieuw doen enzo.... ietsjes woorden over gehad omdat ik niet in een huis wil zitten dat onaf is strakkies maar goed we kijken het nog even aan en eerst de babykamer maar helemaal afkrijgen en dan zien we wel!

Deel Deze Pagina