huhu ben nie blond hoor hahaha laptop kan niet naast pc, heb maar 1 stopcontact nu, accu laptop is nie zo goed meer dus moet aangesloten blijven... Dag: thnx!!
haha nou ja heb het liever allemaal achter de rug hoor en dat de kamer klaar is..... heb het idee dat er nooit een einde aan komt... al dat geklus... wil mijn huisje gewoon fris en fruitig en opgeruimd hebben..........
Dames kom weer ff foto spammen pas op hoor blote buik foto je kan ook zien aan welke kant beeb ligt viel me op
whaaaa hier ook al die buik in beeld.... kan ik nie achter blijven he... Ikke ook naakt foto.. hahaha
@pip: Ik heb wel even op de bank gelegen, maar niet geslapen omdat ik al een paar nachten bijn niet slaap. Hoop dus vannacht een keer goed te slapen. Jordy heeft van middag 2 en half uur geslapen. @compressen: Dus gewoon van die wegwerp dingen zijn het best. Geen BV: Je heb wel medicijnen,maar heel weinig artsen geven deze. eten: Wij hebben pannekoeken op. Jordy wel 2. En nog een appel na. @yes: Fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad bij je advocaat. whouw wat een mooie buiken.
Mooie buiken weer..... Weltruste Dag... Wijs hoor Aszz niet meer 8 uur werken, je moet echt wel een beetje aan je zelf denken he!
Natas, zo mega is m'n buik toch niet?? Ik denk telkens maar een mini buikkie te hebben... Probeer in Zen modus te blijven, maar voel me nu wel ff eenzaam en klote. Darren is bij opa, ik dacht dat dat wat rust zou geven, maar ik mis hem ontzettend erg!! Voel me echt zo alleen nu ff... Bah. Snel maar slapen voordat ik ga huilen. Ciao lieve meiden!!
Yes huilen lucht op hoor maakt togh niet uit lekker potje janken heb je chocolade in huis pak dat erbij zakdoekjes erbij en lekker uithuilen
Chocola heb ik al op ja! Denk dat ik maar lekker ga slapen. Heb beste hoofdpijn. Dus terug in m'n Zen modus!! Tot morgen, xxx
aaaahh ben zwaar pissig heb net schaatsen gekeken en kan je zeggen is nu verpest stomme coach van sven
OMG... ben echt helemaal depri... wou het niet geloven... kan er niet van slapen... die arme jongen... echt niet zo best