BabeBabe das wel balen. Zal nog ff met me menneke overleggen wat hij van me idee vind Ben trouwens helemaal verslaafd aan rijstewafels
Heb je de rijstwafels met chocolade en yoghurt wel es gehad? die verkopen ze bij de Aldi en de C1000, die zijn zoooooooooooooo lekker!!
ik zou wel elke dag frikadellen speciaal willen eten !! Jammie Jammie ..Maar het nestjes op 1x in de week ..vandaag boerenkool met worst ..................................
Haha, ik dacht ook twee mannen....snapte het niet helemaal.... Wij hoeven de kaarten niet zelf te schrijven. We sturen een bestand mee bij de bestelling met alle adressen en dan posten zij het binnen twee dagen ofzo...ideaal voor ons natuurlijk!
Was er trouwens nog bericht van Surreya? Ik heb wel teruggelezen, maar misschien niet ver genoeg.......
Hallo, Jullie weten wat dit betekend als ik weer online ben. Ben thuis. Heel onverwacht mocht ik vandaag naar huis toe. Weeenremmers gestop vandaag en ze hadden mij gezegt eerst kijken hoe dat gaat en dan mobiliseren en dan misschien naar huis mits ik stabiel bleef. Maar vanmorgen kwamen ze in eens met de mededeling dat ik me mocht gaan uitleven met lopen en als ik geen harde buik zou krijgen dat ik dan naar huis mocht. Ben wel helemaal verrot van het ritje van 5 minuten. Moet maandag weer op controle. Best spannend. Meiden hou het hier even bij, spreek jullie denk ik pas weer morgen, even beetje bij komen. Zal wel proberen vandaag een beetje mee te lezen. Groetjes Claudia
Jaaaaa Claudia wat goed dat je weer thuis bent zeg super . en ook dat je weer lekker aan de wandel enz mag nu thuis blijven he niet weer naar ziekenhuis toe
Jaaaaa hoor, wil ik vol goede moed naar de ballet gaan.. gaat het niet door ivm de vakantie!! ggrrrr Toen maar even geshopt... heerlijk dat zonnetje vandaag... 't was wel 12 graden in de zon! jaja... dus meteen witte skinny jeans voor dochterlief en een knal groen vestje.. en nog een zwart met witte stippen bodywarmer! Zooooo leuk.... Ideaal zometeen voor over een spijkerjasje.. nu die nog scoren, de oude van haar net verkocht! haha!
Surreya, wat super goed dat je weer naar huis mocht! Nou lekker rustig aan doen... beebje mooi nog 10 weken blijven zitten!
Dag lieve schatten, Net terug van de gyn. Baby stelt het goed maar is wel aan de grote kant: 't weegt nu al 2 kg en ligt z'on 3 weken voor op groei.... woops Mijn harde buiken worden wellicht veroorzaakt door een blaasontsteking, moet dat dus nog ens laten onderzoeken... hopelijk stellen jullie het allemaal goed! Dikke kus Arka
wow 2 kilo , das groot ..Ben zo benieuwd , hoe groot onze sugabeep is , volgende week vrijdag heb ik de groeiecho ..........Thijme en Tara waren erg klein , ben nu dus wel nieuwsgierig .....................
He Claudia, gelukkig ben je weer thuis. Nu lekker verder rusten! @arka: heerlijk hollandsvervaren! Hebben jullie dat ook: ik heb zo weinig trek, helemaal in warm eten. Ik kan gewoon geen grote maaltijden aan. Ik lust en eet ook wel alles, maar gewoon weinig Pip
Hey dat nieuws had ik ook nog niet vernomen hihi! welkom thuis dan maar Sur!!! super nieuws!!!! doe maar rustig aan en niet teveel hooi op je vork nemen hé! voordeel is wel dat je niet meer last hebt van de wisselende kamergenootjes lekker hoor!!!!