Mei Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterreke

Sterreke Fanatiek lid

26 aug 2009
    4.091
    93
    48
    Ha dames,
    ff snel bijgelezen maar is eigenlijk te druk hier op kantoor... pff en we moeten nog 3 dagen hierna, ben nu al bekaf!
    buiken ik zag weer een paar mooie buiken, goed bezig hoor!
    blijven-zitten-deal ja ik doe mee
    vanochtend weer bij de vk geweest, alles was goed. nu elke 3 weken langskomen, is ook best raar! Gaat toch allemaal best snel!

Ik heb trouwens mijn eerste kwaal te pakken: zwangerschapsischias of zoiets! Nooit van gehoord maar doet wel pijn af en toe :D

beeb zat trouwens gisterenavond op mijn blaas te hengsten, mijn god wat een irritant gevoel is dat! Leuk om de beeb te voelen, maar dat vond ik echt iets minder!

2. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Hé Marjan, je ziet de patatjes wel zitten hoor op de foto!!
    Hahahaha

ben al een uur aan t wachten op vriendin, die zou hier om 1 uur zijn.
    Ik haat t om te wachten!!
    Ze zou me ff helpen poetsen hier, maar ik had beter kunnen gaan slapen :(

3. Kimm29

Kimm29 Fanatiek lid

19 aug 2007
    1.357
    0
    0
    hoi meiden..

echt vervelend dat sommige van jullie zoveel harde buiken hebben. had ik bij Mick ook en nu gelukkig niet (ff afkloppen)
    rustig aan in iedergeval.

hier een heerlijk dagje.. vanmorgen kwam vriendinnetje bakkie doen met haar dochtertje. Mick en dochtertje hebben super lief zitten spelen.. daarna broodje bij moeders gegeten en net samen voetbalvrouwen gekeken.. en straks weer naar VK, lekker hartje luisteren..

hier trouwens ook een kleine die op de blaas loopt te schoppen.. grrrrrrrrrrr

4. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Net weer lekker wezen zwemme met Jordy en dat voel je wel hihihi.
    Eindelijk hefet er echt weer van genoten. Erg leuk dus.

Zag weer een paar mooie buikfoto's voorbijkomen.

Slijmverlies: HIer niet meer echt last van nu ik de antibiotica en cranberry pillen slik;)

W88: Ik kan dat ook niet, kan er niet tegen als mensen te laat zijn. Ben zelf ook altijd optijd hihihi

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    das gemeen yes :p

Dag, waarom was het bij jou zo verontrustend dat je voor suiker moet testen?

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    niet echt verontrustend hoor maar ik ben ietsjes te zwaar en dan is dat standaard een check up....

7. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    mag ik vragen hoeveel? want ik vind dus zelf dat ik ook best angekomen ben.... ( mer dan 10kg. al) .....

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    ik weeg nu wat jij eerst ook woog.... althans wat je aangaf voordat je aan het sonja bakkeren was geslagen...
    helaas ben ik wel wat kleiner nl. 1.70m

9. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    gelukkig ben ik zelf nog niets aangekomen en weeg ik dus nog steeds mijn startgewicht.. daar ben ik wel blij om eigenlijks...
    denk alleen dat het per VK verschillend is hoor wanneer ze een dagcurve e.d. aanvragen...

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    nog niks aangekomen? wow!

Tja, ik zit dus nu weer bijna op mijn voor SB startgewicht... maar goed, ik was er ook wel van uitgegaan 20kg. te groeien tijdens mijn zwangerschap... heb er nou eenmaal ook een beetje aanleg voor, want als ik sommige dames hier hoor over de snaaierij dan eet ik echt niet meer dan de rest hier :p hahahaha,

maar goed, ik maak me om het gewicht niet zo druk... dat komt er wel weer af! maar ik had zoiets van als jij prikken moet inderdaad, ik ben dus al aardig aangekomen... maar goed, de VK houd het wle in de gaten gaan we dan maar vanuit inderdaad!

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Zo huisje weer schoon maar es ff broodje bapao in de magnetron doen:D

12. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Bij vorige 2 zwangerschappen bij vk heb ik ook suiker curve gehad i.v.m overgewicht.
    Maar nu in zh hoor ik ze daar niet over, en gewicht wordt ook niet in de gaten gehouden (nou vind ik dat natuurlijk niet zo erg), hou het zelf wel in de gaten dus als er iets is trek ik aan de bel.
    Donderdag maar even vragen of het nodig is, de vorige keren was alles goed.

13. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    wat gebeurt er dan als je wel suiker hebt? wat zijn de risico's, negatieve effecte, en wat word er tegen gedaan?

14. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Nog even een huishoudelijke mededeling.

We krijgen een nieuwe woning (nieuwbouw)
    Degene die we graag wilde.

Ben helemaal heppy en volgens mij merkt beebje het ook want die is gelijk aan het feesten daarbinnen.
    Krijgen een hoekwonging dus maar 1 woning naast ons.
    Effe foto.
    Beetje slechte kwaliteit foto maar heb een foto gemaakt van het bordt aan het begin van de straat.
    Wij komen niet in deze rij woningen maar aan de overkant.
    Oplevering is maand vervroegt tot nu toe, eind april / begin mei.
    Dus w.s verhuizen voor beebje zich aankondigd.

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik heb nu dus suiker , ik moet proberen om suiker onder controle te krijgen dmv een dieet , helpt dit niet dan moet ik aan de medicatie ( insulinespuiten) ...En je kindje moet extra in de gaten gehouden worden .......Je kindje kan de suikers die teveel zijn omzetten in vet dus heel erg groot worden ..en ze kijken ook naar hoeveelheid vruchtwater .....2 maart heb ik daarvoor een groeiecho ..................

16. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Waar zit jij kleine etterbak....Yesicca...Ik kom je pakken hoor...Ik ben ook gewoon zwanger en gevoelig voor gemene opmerkingen...Zit hier nu tranen met tuiten te huilen...hihihi

Ehh en Sureyya ik zie de foto niet...

17. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    ohhh nu wel, ziet er mooi uit....

Suiker mijn schoon zusje heeft normaal ook suiker, en mensen met suiker krijgen meestal flinke baby's en er zijn wat meer risico's.

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik heb net nagevraagd over "magische grens "wanneer ze je kindje helpen : in het ziekenhuis waar dinnetje werkt vanaf de 25 weken , soms vanaf de 24 weken , maar ligt aan de situatie en gewicht enzo van kindje .....maar de meeste kindjes die tot de 26 weken geboren zijn , zijn nu wel allemaal sterretjes zei ze ......................

19. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Hmmm dan moeten onze baby's maar gewoon blijven zitten waar ze zitten tot nou wat zal ik zeggen een week of 37 / 40...

Ik doe dus mee aan de deal!

20. Sureyya

Sureyya Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.497
    0
    0
    verzorgende IG
    Rotterdam
    Als het niet ernstig is moet minder /geen suiker gaan gebruiken.
    Ze kunnen je ook tabletten voorschijnen op het goed te houden, of je gaat aan de insuline.

Je heb kans op een grotere baby, omdat hij zei te veel suikers binnen krijgt.
    Na de bevalling worden de suiker waardesvan beeb in de gaten gehouden.
    Pas als die goed zijn mag je naar huis.
    Na de bevalling hesteld het suiker in je bloed in de meesten gevallen gewoon weer en is het alleen tijdens je zwangerschap.

Deel Deze Pagina